Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Täälä ois kp 10/? Ja viimeset 2 kiertoa ollut 22päivää ja eilen oli ovis oireet :) josko se tärppäis näin puolen vuoden yrittämisen jälkeen <3

PiPaNat ja miuk, siellä eletään jänniä aikoja :) Plussatuulia!! Ja myös muillekin tähän kiertoon :) Elokuu olis hyvä kuukausi raskautua kun sit ei tarttis olla lainkaan kesällä raskaana! Tärppi kesän loppuun ja vauva ehtis syntyy just ennen seuraavaa kesää :grin Mä oon kaks kertaa ollu kesällä viimäsilläni ni vois olla kivaa vaihtelua olla viimäsillään edes vähän viileemmillä keleillä :hungover:

Elaffy, mulla on pisin kiertoa välillä semmosta tuikkimista, tosin ei juurikaan häiritsevää.. En tiiä kyllä yhtään mistä semmonen voi johtua :bored:

Heinukka, meillä tytöt syntyivät toukokuussa (LA oli kuukautta myöhemmin..) ja voin sanoa, että ne kevään liukkaat eivät olleet mitään herkkua jättikaksosmahan kanssa! :D Plus kun ei ollut yksiäkään kunnon housuja, jotka olisivat mahtuneet jalkaan.. :D En onneksi ollut helteilläkään viimeisilläni, mutta kaikessa on puoleensa.

Nii on siinä tietty käänntöpuolensa :grin Voisin silti kokeilla vaihteeksi :grin Ja talvella viimäsillään ollessa on sit taas kaikki talvivaateongelmat... Aina joku vika ja joku hyvä puoli :)

Heippa,
Täältä liityn mukaan. Ennestään lapset 3v. ja 5v. Ja nyt sais kolmas tulla. Kierukka poistettiin 19.7. ja sillon oli juuri ovispäivät. Kuitenkin heti pari päivää poiston jälkeen tuli vuodot (menkat, tyhjennys vuodot tai mitkä lienee) eli nyt kp joko 9 tai 26. Saas nähdä, miten nää kierrot tästä alkaa menemään kierukan jälkeen.

Tänään aamulla tyylipuhdas nega, kuinkas muutenkaan! Päivällä hinnoittelin lasten vaatteita kirppikselle ja kyllähän siinä vähän pala nousi kurkkuun... 50cm bodyja kun kädessä pyöritteli.. Mut yllättävän hyvällä mielellä silti olen tänään ollut.

Sunmom, tervetuloa mukaan!

Meillä lapset ovat syntyneet loppukesällä ja keskellä talvea niin olen kokenut raskauden kaikki vuodenajat :grin Minusta raskausvatsa on niin ihana että oli ihanaa olla kesällä raskaana ja ylpeänä vatsa pystyssä :shy:

PiPaNat, pahoittelut negasta :( Raskausvatsaa on ihana esitellä :happy: Mul on ollu niin paljon kesällä turvotusta ja maha ollut valtava kovilla helteillä niin siinä mielessä ollut vähän tuskallista :confused:

Tervetuloa mukaan Sunmom! Pikaista plussaa teille :) Toivottavasti sun kierto asettuu siitä nopsaan :)

Tervetuloan sunmom joukkoon :)

Täällä odotellaan kiertoa, ovis varmaan lähipäivinä, en tikuta mutta tunnen selvästi. Kevätvauva voisi olla ihan jees <3

Huomaan kans että vauvamahaa on ikävä, nautin raskausajasta sekä mahasta. Huomaan jo nyt googlaavani raskaus/imetysvaatteita vaikka vielä en uskalla niitä ostaa edes varalta.

Tervetuloa sunmom ja olkoon visiittisi lyhyt :) Itse olen ollut viimeisilläni loppusyksystä esikoisen kohdalla ja kesäkuumassa heinä-elokuussa kuopuksen kohdalla. Kuopuksen kohdalla vaivasi kovasti kuuma ilma ja turvotukset, se kesä 2014 oli meinaan todella kuuma! Esikoisen kohdalla isoin ongelma oli talvikenkien löytäminen ja alkuliukkaat, sinä(kin) vuonna lumet antoi odottaa itseään ja pakkasetkin tuli vasta kun olin esikoisen kans synnärillä.

Mulla tänään kp 25/22-32, taitaa tulla normaalipituinen kierto (eli ovis varmaan tapahtunut). Kramppeja oli taas eilen ja olin perseelleammuttu, joten menkkoja odottelen huomiselle tai alkuviikon päiville.

Tervetuloa Sunmom :) Minäkin toivottelen pikaista visiittiä, tai ainakin pikaista plussaa! Nimittäin seuraanhan itsekin tätä vaikka kolmas on jo meille matkalla.

Plussatuulia myös kaikille muille! :) Toivottavasti kaikille tässä ketjussa vauvahaikara saapuu vielä vuoden 2017 aikana :)

Pilvenhattara, ihanaa että joku muukin katselee "salaa" mammavaatteita. Minäkin olen jo kolunnut läpi sivustoja ja suunnitellut, mikä olis kivaa.. Meillä esikoinen syntyi toukokuussa ja toinen elokuussa. Molemmissa raskauksista olen nauttinut ja masua tosiaan kaipaa. Vaikka olihan tuo toukokuun vauva sillai helppo, kun jäi helleturvotukset pois ja vauvan kanssa pääsi heti ulkoilemaan.

Mäkin oon katellut mammavaatteita :grin ja tyttövauvan vaatteita myös, kun poikien vaatteita meillä onkin jo yllin kyllin :) mut silti kyllä varmaan tulis ostettua jotain uuttakin pojalle :rolleyes: tarttis varmaan vaivaa niitä pienempiä vaatteita jostain ja fiilistellä :Heartblue

Heippa kaikille! :rolleyes:
Täällä myöskin ilmoittautuu kolmatta kuumeileva joukkoonne! Olen jo vuoden verran seuraillut ketjuja ja välil kirjoitellutkin. Takana siis yritystä kohta vuosi, ja tulos 1 kkm ja 1 kohdunulkoinen. Pah. :sour:
Aiemmat lapseni ovat jo aikuisia, eli samaa kuin joku kirjoitteli, että kun nuorena aloittanut niin vielä ehtii, toivottavasti... Kun nyt ei näytä niin helppoa olevankaan tämä touhu... Itse olen 37 v. :)

Kun ei ilmeisesti voi painaa kun yhtä niin valitsin sympatiat menetyksillesi mutta tykkään muuten viestistäsi ja siitä että olet tänne saapunut kuumeilemaan :) Eli tervetuloa!

Tervetuloa MiuMau! Ollaan samanikäisiä, mun lapset tosin vielä pieniä, 4vee ja kohta 2vee. Mullakin yritystä vuosi (ja hippasen yli) takana, tuloksena ei mitään. Mulla on noiden aikaisempien yritysajat olleet pitkiä niin tässä ei sinänsä ole mitään uutta.

Tervetuloa MiuMau! Samaa ikää ollaan täälläkin ja vuosi yritystä takana. Helmikuussa oli km.

Jossain vaiheessa oli se lista aktiivisista kirjoittelijoista. Jospa tehäis se taas, vanha on jossain mooooooonen sivun takana. Laitan nyt omat tiedot ja jos kopioitte sen teksin ja lisäätte omat tiedot järjestykseen (yrityksen alun mukaan) niin ollaan enemmän kartalla ketä täällä on :happy:

PiPaNat yritystä 07/15, km 02/16, lapset -13 & -14

Takaisin