Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Lavinia, mulla on molemmissa raskauksissa niin, että niitä menkkaoireita on ollut ennen oletettuja menkkoja, mutta sitten ei ookaan alkanu menkat vaan testi näyttänyt plussaa :)

Elaffy, meillä nyt kans miehellä alkoi loma niin elokuusaa sujuu varmasti kanssa noi tallettelut hyvin ;) Tosin mulla vielä tätäkin kiertoa jäljellä muutama päivä, ties vaikka vauveli jo olis tuloillaan :rolleyes: tuskin.... Jotenkin sitä ei vaan usko plussaan, kun vasta toka yrityskuukausi. Ekaan meni 3kk ja tokaan 5kk niin jotenkin sellanen olo että menis ainakin ton 5kk tälläkin kertaa

Huomenta kaikille. Tulipa sitten tällainen :grin Otin heti kuvia koska tuossa testissä oli niin lyhyt se aika minkä ehtii tutkailla ja käännellä (max 5 min). Ensin olin varma, että punainen haamuhan siinä on, mutta nyt kun tuota kuvaa katsoo, tuntuu että ihan hyvin voisi olla vaan viivanpaikkakin :nailbiting: ja kääk kun en muista oliko se oikeasti näkyvämpi kuin tuossa kuvassa. :dead: Täytyy kai vielä yksi testi ostaa.

Mitäs muilla? :)

Liitteet

• 20160726_083512.jpg
    20160726_083512.jpg
    633.1 KB · Katsottu: 187
Mä näen kyllä Lavinia punaista tuossa! Toivotaan vahvistumista sille :) Mikäs kp sulla olikaan?

Täällä kp 21/28. Jos tämmöset olot olis vähän myöhemmin kierrossa, olisin varma et oon paksuna :D Limaa lorahtelee, alavatsaa nippailee ja tissit arat.

Onko sulla miuk yleensä ihan kuivakausi oviksen jälkeen (niinkuin yleensä kuulemma on) ? Jos on, niin tuohan vaikuttaa aikas lupaavalta
. :wink

Kp 33 oli nyt, en tiedä milloin pitäisi mensut alkaa.

Lueskelin kaikki foorumit suomikaksnelosia myöten läpi ja ilmeisesti siis on niin, että jos jotain väriä tulee, niin positiivinen se on. :) Voi toki olla vain kemiallinen ja sitten kun "kuukautiset" alkaa niin ehkä luulee, että testin haamu näytti väärin. Ainakin jossain virallisessa jutussakin sanottiin, että jos väriä tulee niin +++

Eli toivoa on :woot:

Lavinia.Kyllä siellä toinen viiva näkyy ja noissa apteekin omissa ei oo viivan paikkaa et kun siellä näkyy viivaa niin kyllä siellä ainakin yritys on kiinnittyy.. Varovaiset onnittelut ja peukut ylhäällä et lähtee vahvistumaan.. :)

Kiitos! KIITOS! :dance018Tämä hurahti.. :grin Toivottavasti en silti liian aikaisin intoile. Tai ihan sama, saahan sitä intoilla! Optimismi on paljon antoisampaa kuin tylsä realismi :p

Kumpa saataisiin pian lisää raskaustestiensä arvuuttelijoita tänne! Peukkuja kaikille :Heartred En silti ole tästä keskustelusta lähdössä pois, kävi miten kävi :)

Mäkin näen punaista siinä viivassa, Lavinia! Rupee vaikuttaa lupaavalta :)

Miukilla myös lupaavan kuuloisia juttuja!

Täällä kp 25/28(-29). Ei oikein mitään oloja. Epävarma olo muutenkin koko kierron suhteen kun oli sitä ovishässäkkää.... Saapa nähdä kui on akan käyny o_O

Nyt mäki näen haalean viivan, kun tarkennan kuvaa lähemmäksi :)

Mulla kp 20/22-32.. eilen oli järkyt menkkamaiset krampit ja eiköhän ne loppuviikosta taas ala :/ Multa tuskin tuutte näkemään viivoja, en viitsi edes yrittää testata, kun tiedän lopputuloksen :sad001

Toivottavasti tästä lähtis plussa putki päälle... :)

Täällä kp.8 ja mun vauvakuume ja järki vetää vastakkain kokoajan et hyödynnetäänkö tämän kierron ovis kun järki yrittää sanoo kokoajan et vasta loppuvuodesta mut samalla pelkään et jos nää oliskin ne kierrot kun vois tärpätä....:rolleyes:

Loora, mä olen miettiny tota samaa joskus...
Tarkoitan siis tuota, että jos ei joku kk hyödynnä niin olisko se just sillon tärpännyt

Loora, ootko kokeillu sellasta että aamulla heti herätessä - ennen ku oot tehny mitään päätöksiä, edes että kummalla jalalla nouset ;) tai mitä syöt aamupalaksi - keskityt ajattelemaan miltä tuntuisi, jos tulisit raskaaksi jo nyt? Miltä kropassa tuntuu? Tuntuuko puristusta tai muuta hankalaa jossain kohtaa? Vai tuleeko lämmin, vapautunut olo? Ja sen jälkeen kuvittelisit vielä, että ET raskautuisi vielä nyt. Miltä se tuntuu?

Allekirjoittanut päättää kaikki isot ja tärkeimmät asiat tuolla tavalla. Luotan siihen että intuitio tietää paremmin ja ottaa huomioon enemmän asioita ku mihin järki pystyy. :)

Ja tärkeimmät asiat kuulemma (ja kokemuksella!) kannattaa tehdä heti aamulla, aivot ei ole väsyneet kaikista pienistä päätöksistä mitä joutuu päivän mittaan tekemään. :)

Mitäs kuuluu tänne tänään? Onko kellään jänniä paikkoja tai oviksen metsästystä? :) Tai jotain muuta sydämellä :)

Täällä nyt kp 1, yk 3 siis starttasi. Yllättävän vähän harmittaa, olo on jotenkin seesteinen :happy:Positiivista tässä on se, että kierto oli taas päivälleen saman pituinen kuin nämä muutkin ovat olleet :) Ei muutakun ovista odottelemaan :smiley-bounce012

Mä elän sitä tylsää vaihetta oviksen jälkeen ja ennen menkkoja. Alkuviikosta oli kramppeja, nyt ei mitään. Ensi viikon alussa pitäisi täälläkin alkaa menkat, mut mun kierroissa on niin iso haarukka (22-32) et voi ihan hyvin menkat tulla jo ennen sitä.

Jäätiin lasten kans kotiin ku mies ja koira lähti reissuun. Outoa kun eivät ole kotona, jotenki tottunut siihen, että koira siivoaa keittiön lattialta lasten ruoanjämät (nyt joutuu konttaa itse) ja haukkuu postit ym. Ihan kivaa näinkin, suunniteltiin lasten kans et haetaan lähikaupasta multaa ja istutetaan muutama appelsiinin siemen niinku tein itseki lapsena. Eniten mua harmittaa etku en pääsekään tänä viikonloppuna sieneen ku tuntuu et ne sienet huutaa mulle metsästä matkojenki takaa et hae meidät pois :laughing002 mut ei voi minkään, ensi viikonloppuna sit.

Nyt ei ole murheita, olin tällä viikolla aika hyväntuulinen ja töissä myös. Keksin myös et pienennän mun ruoka-annoskokoja, kun tuntuu ettei paino hievahda mihinkään ahkerasta kuntoilusta ja tiukahkosta ruokavaliosta huolimatta. Alkoi vituttaa oma kuvajainen eilen salin peilissä ja ärsytti myös, kun en pystynyt vanhan kyynärnivelvamman vuoksi samaan kuin muut. Vähän meinaa nälkä olla mut mental toughness et minähän en enää ahda itseeni ruokaa, vaan syön tarpeeksi usein ja järkeviä määriä. Kyllä kroppa tähänkin sopeutuu :)

Täällä kp6 ja yk2. Tai ainakin niin luulen. Outoja mahakipuja on vain ollut edelleen ja imetys sattuu + nännit tuntuvat muutenkin vähän aroilta. Vuotoa kesti kaksi kunnon päivää ja yksi niukka päivä eli normaalia vähemmän aikaa ja määrätkin olivat melko maltillisia. Ihan kunnon kuukautiset silti olivat eli ei mitään tuhruttelua. Nyt tietysti koko ajan sellainen olo, että entä jos..? Mutta tuskinpa kuitenkaan. :) Mistähän nuo kivut voisivat johtua? Tuntuivat koko tädin vierailun ajan ja oikeastaan alkoivat jo viime oviksesta ja ovat jatkuneet tähän asti. On siis sellaista oviskipua tai sen kaltaista tuikkimista molemmilla puolilla alamahaa. Kystat ja endo kävivät itsellä mielessä, mutta onko tuolle kivulle joku järkevä selitys? Onko jollain muulla ollut samanlaista?

Minulla on vähän samanlainen projekti menossa kuin tiikeriLuukaksella. Paino vain ei putoa mihinkään, vaikka olen pienentynyt annoskokoja ja ihan oikeasti yrittänyt miettiä, mitä suuhuni laitan. Liikuntaa olen myös lisännyt. Noh, ehkä tuo pienikin imetys sitten vielä pitää painoa yllä..

Ovista jään odottelemaan. Miehellä on enää huominen työpäivä ja sitten alkaa loma! Vauvantekoloma! :D

Täällä kp 24/28, eli alkuviikolla pääsee jännäämään! :)

Harmittelut kierron alkamisesta heinukka, mut hyvä et oot positiivisella mielellä :)

Mä ajattelin testata huomenna... Dpo on ehkä 12-14, menkat pitäsi alkaa ma. Kahta viivaa en odota tikkuun tulevan vaikka sitä toivonkin. Oviksesta asti ollut kokoajan alaselkä/alamaha juilimisia enemmän ja vähemmän niin en tärppiin usko! Silti se tyhjän tikun näkeminen jännittää...

Elaffy, minulla on useasti ovis-menkat kokoajan painetta ja "kipuja" selässä ja mahassa. Ei sellaisia mihin tarvisi kipulääkettä mutta sellaisia jotka kyllä tuntee kokoajan. Imettänyt en ole kohta enää vuoteen. Itsekin olen yrittänyt tutkiskella että mistä se voisi johtua ja johtuuko se etten raskaudu niin siitä. Endoa en usko mutta jotkut hormonaaliset jutut siellä hyrrää jollain "ei normaalilla" tavalla, luulisin. Ennen lapsia minulla oli aina vain edeltävänä päivänä menkkajomot ja aina seuraavana päivänä alkoi menkat. Nyt niistä jomoista saa tuta välillä koko kierron, huoh!

Vuosi yritystä täynnä. Miehen kanssa juteltiin asiasta ja näillä mennään. Edes aukkariin en mene. Tulee jos on tullakseen. Mies ei halua että alan syömään mitään hormoneja (eli ehkäisyä) ja on valmis iltatähteenkin jos niikseen tulee. Jos sitten jossain vaiheessa tulee se olo että nyt ei enää vauva ole tervetullut (meidän ikä tms) niin sit otetaan kortsut käyttöön tai jotain muuta vastaavaa. Hyvä fiilis jäi keskustelusta mutta ei se vauva kaipuuta vienyt pois :shy:

Takaisin