No olisihan se.. pieni shokki ehkä kuitenkin! :D
Elämä kaksosten kanssa on ollu ihanaa, mutta myös hyvin raskasta alussa. Lääkärin kanssa juttelin asiasta, että mikä todennäköisyys meidän on saada kaksoset uudestaan. Mikäli tytöt ovat epäidenttiset, oli lääkärin mielestä todennäköisyys saada myös toiset kaksoset merkittävä. Tytöillä on ollut omat istukat kohdussa, jolloin todennäköisesti ovat epäidenttiset, mutta koska ovat samaa sukupuolta, on olemassa mahdollisuus, että olisivatkin identtiset. Tällöin olisi aivan sattumaa, että meille on tuplat tulleet, eikä riski toisista olisi yhtään sen suurempi kuin kenelläkään muullakaan. Kaksoset ovat suuri rikkaus, mutta olen minä miettinyt monta kertaa, haluaisinko siihen vapaaehtoisesti ryhtyä uudestaan.. Neljä alle kaksivuotiasta ei ehkä ole se tilanne, johon eritoten haluaisin pyrkiä! :D Kolme nyt varmaan vielä menisi, vaikka toki eihän minulla ole mitään käsitystä, millaista meidän elämä tulee olemaan esim vuoden päästä.
Haluttiin pelata varman päälle, että ikäero jäisi ainakin alle kolmeen vuoteen. Toki eihän mikään ole varmaa! Tilastollisesti raskaaksi tullaan kuitenkin vuoden sisään yrityksen aloittamisesta ja haluaisin uskoa ja toivoa meidän kohdalle sitä. Jos raskaaksi satun tulemaan nopeasti, se ei ole vahinko, mutta ehkä pieni hetki tässä voisi mennä.. tai en tiedä! Hullu taidan olla joka tapauksessa! :D
Plussailkaa muut nyt pian, että on itsellä edes jotain jännitettävää, kun meillä tuskin tulee mitään tapahtumaan ihan hetkeen.. :)