Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Huii amorous, nyt on kyl jännää :nailbiting: Toivottavasti tulee ihan kunnon plussa!

Liinuska myös, nyt plussaa lisää tänne heti :)

on: Mulla oli kyl takana ihan ennätyslyhyet menkat :wideyed: tuhruttelu alkoi tiistaina, ke oli kp1 ja sit vuodin kaksi päivää kunnolla ja vuotelu loppui jo lauantaina :eek: Olin ihan et mitvit, ei ne ikinä oo noin lyhyet olleet! Yleensä vuotelua on vielä kp6 ja kp7 ne loppuu viimeistään. Nyt sit pidin vielä sunnuntainaki ihan turhaan lappua persuksissa kun luulin et kyllähän se kostovuotaa viimeistään jumpassa. Siis nää menkathan oli niinkuin muillaki ihmisillä! Edes vuoto ei ollut ihan häiritsevän runsasta niinkuin yleensä, vaan melko kohtuullista :eek:

Jospa se tiikeriLuukas nyt tuosta lähtis se teidän tärppikierto!

Hyvält kuulostaa amorous, toivotaan että teillä on heti tärppi käynyt jos kerran jo oireitakin on!!

Mulla ei oo tässä vaiheessa kummastakaan ollut mitään oireita, joten en osaa niitä nytkään odottaa... toisaalta uskon että myöhästyttiin oviksen suhteen mutta aina on pieni toivo :happy:

Amorous, kuulostaa ainaki oireet lupaavilta! Toivottavasti ne nyt tarkottais sitä mitä kuuluukin!! Plussia, plussia :smiley-bounce013

Mulla muuten nyt dpo3 eli odoteltavaa riittää vielä.. Tosin en millään usko et heti olis tärpänny ekast yrityksestä, ei oo aikasemmissakaan niin käyny :D

Ei vauvoja meille ainakaan tässä kierrossa. Nyt vaan odottelemaan uutta kiertoa perjantaiksi. Jospa vaikka seuraavaksi :happy:

Jospa se viiva sieltä vahvistuisi amorous!!

Oletko rtestiä tehnyt nyt? :) Jos olisikin raskautta? :) Periaatteessa kai on mahdollista, että lh on noussut aiemmin, mutta ovista ei kuitenkaan ole tapahtunut ja olisikin nyt vasta.. raskaus olisi kuitenkin parempi! :)

On kyllä jännä juhannus tulossa :)

Ovistesti vahvistunut eilisestä, raskaustestiä en uskalla vielä uusia, kutkuttaisi kyllä :D selasin vanhoja "muistikirjojani" ja kakkosesta ensimmäiset raskausoireet oli ilmestynyt vasta dpo 18! Ja plussannut olin dpo24 :P ei siis kovin hätäistä toimintaa!

Alavatsalla edelleen erilaisia tuntemuksia. Rinnat ei yhtään arat kuten ennen menkkoja olisi..

Täytyisikö sitä tänään kauppareissulla hakea testi vai jättää hakematta..mutta jos siihen tuleekin nega?

Onko muilla jännää :)?

Ei oo jännää... tänään odotettu täti tuli kylään. Luteaalivaihe jäi 11 päiväiseksi ja koko kierto vaan 26 päivää... Jotenkin tullut sellainen olo että tässä mun kierrossa on jotain häikkää... tuntuu kokoajan vaan lyhenevän.

Tee nyt jo se testi amorous!! :nailbiting: :grin

Onko täällä jollain kokemusta gelee royalesta? Jos sais tän kierron vakiintumaan johonkin kun vaan kokoajan lyhenee...

Minä olen sitä syönyt ennen tyttöjä. En muista, että olisi mitään erityistä tullut, mutta joillakin saattaa aiheuttaa käsittääkseni tiputtelua loppukierrosta. Mies söi meillä myös ja uskon, että siitä on ollut meillä oikeasti apua. :)

Syön nyt kolmatta kiertoa gelee royalea.. Voimistaa ovista kyllä mutta eipä tässä vielä muuta hyötyä siitä ole ollut.... Eipä siitä mitään haittaakaan ole ollut.. :)

Pätkis kp 5

Mä kans oottelen täällä, et amorous testais!! :D

Täällä kp16, ovistuntemuksia ja limoja ollut pari päivää. Ovistestejä en käytä. Seksii ollut vähänlaisesti, kun mulla on kauhee työputki menossa (tänään kahdeksas työpäivä putkeen), mut rennolla fiiliksellä mennään jokatapauksessa.

Takaisin