Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

TiikeriLuukas, onpa hauska sattuma et ollaan täällä taas samoissa aikeissa! :joyful: oliko teillä minkä ikäinen esikoinen? Et oliko pitkä väli kahden ekan välillä?

Mä olen lakannut tuntemasta oviksia o_O ne oli tän tokan syntymän jälkeen aika kivuliaita... toivon et kyseessä olis nyt vaan kierron ja hormonitoiminnan normalisoituminen raskauden jälkeen, eikä se et en enää ollenkaan ovulois :nailbiting:

heinukka, meillähän esikoinen syntyi 1/12 ja tuo kuopus 8/14. Esikoista yritettiin nelisen vuotta ja kuopusta 1,5 vuotta :) eikä yhtään helpommalla näy irtoavan kolmas, jos nyt edes on tullakseen.

Tervetuloa uusille! Toivottavasti saamme niitä plussauutisia lukea pian :)

Toivotaan Sandy näin!

Täällä nyt dpo3 eli jänniä aikoja eletään. Olen päättänyt että en stressaa asialla ja yritän olla rennosti. Saas nähdä kuinka onnistuu mutta ennen menkkojen odotetun alun pyrin olemaan testaamatta ainuttakaan testiä :P En uskalla kyllä toivoa nyt mitään, keskenmenosta kuukausi aikaa...

Täällä myös dpo3, joten samoissa mennään Amorous! Meillä yritys jäi tosiaan siihen että perjantaina O+ ja lauantaina päivällä päästiin hommiin, joten ainakin se paras päivä meni ohi.. jospa kuitenkin oltaisiin ehditty ja olisin edelleen helposti raskautuvaa laatua :rolleyes: ihanaa kuitenkin päästä jännäämään viikon päästä!! Nyt vaan aika matelee...

Oi kiva kun on jännäyskaveri :)

Toivotaan että teillä tärppää ja saadaan juhannusplussa <3

Itellä on vähän niin ja näin kun ei tiedä mitä ajatella.. Kovasti toivottaisiin vauvaa mutta se plussakin hirvittää kun keskenmenosta vasta se kuukausi ja oltiin tuhmia kunnei uskottu lääkäriä eikä odotettu niitä yksiä menkkoja väliin.. Pelottaa menkat ja pelottaa plussa! Ja kun ratkaisun hetket ajoittuu just juhannukseen niin meneekö juhannus ihan poskelleen..!? Jos testais vasta Jussin jälkeen.. Mut jos menkat alkaa jo jussina... Ääh..

Plussatuulia toivon kovasti kaikille!! :)

Amorous, mulle puolestaan sanottiin km jälkeen, et ei tarvii odottaa kuukautisia ennen uutta yritystä. Jälkivuodon loppumiseen asti toki kortsu infektioriskin vuoksi, mutta muuten. Että uusi raskaus ei ala, ennen kuin kroppa on siihen valmis. Me odotettiin kyllä sit, kun haluttiin kuulla tutkimusten tulokset (yritettiin selvittää syytä myöhäiseen keskenmenoon) ja mä kävin välissä yhdessä leikkauksessa.

Mulla kp1 eli note to self: älä luota kaikenmaailman oireisiin, ne tarkoittaa et menkat tulee :sorry: Sairaan kipeät menkat taas vaihteeksi, eilen kävin hakee lisää särkylääkkeitä apteekista, kun mies on vähän flunssassaan imuroinut ne olleet. Onneksi mulla ne kivut talttuu nykyään panadolburanalla, huonomminkin vois asiat siis olla! Uuteen kiertoon kai sitten.. Tsemppiä teille muille, että jäis nämä tämmöiset tulematta!

Menkat on kyllä niin jostain, ja sitten vielä potenssiin sata kun niin sitä raskautta toivoisi :shifty: tsemppiä tiikeriLuukas!

Mulla alkaa menkat juhannuslauantaina, jos ei oo tärppi käynyt. Mulla ei vielä mee juhannus pilalle, kun ei oikeen luottoa onnistumiseen ole. Toivotaan amorous että sulla tulis loistava juhannus plussan myötä. Mäkin oon samaa mieltä, että uusi raskaus ei ala ennen kuin keho on siihen valmis!! Rohkeasti ja luottavaisin mielin vaan :happy:

Aika matelee!!!!!

Tsemppiä ja aurinkoisempia päiviä TiikeriLuukas!

Miuk, mulle lääkäri sanoi että yhdet menkat olis hyvä odottaa, mutta ei perustellut mitenkään enkä tajunnut sillä hetkellä kyseenalaistaa.. Rv7 spontaani keskenmeno ja kaikki tyhjeni luonnostaan viidessä päivässä, hcg oli alle 5 jo 5. päivä vuodon alusta, ei kipuja ei mitään erikoista. Niin kaipa sitä silti uskaltaa yrittää..?

Pätkis: Vielä on toivoa kunnei tätiä kuulu! Saattaa olla että hcg nousee hitaammin ja siksi plussa viipyy. Ei menetetä toivoa!

Liinuska, toivotaan silti sullekin sitä plussaa ;) mä en tiedä että osaako sitä enää iloita siitä plussastakaan, km kuitenkin tuoreessa muistissa. Pelottaa että mitä tunteita mahdollinen plussa herättää. En kyllä halua koko raskausaikaa elää pelossa! Olen aiemmin kuitenkin nauttinut raskaudesta ja voinut paljon paremmin kuin ei-raskaana.. Jännittää kyllä mitä tunteita herää, miten juhannus menee .. Olo on taka-alalla kyllä pirun toiveikas!

Monilla tulossa jännä juhannus... :nailbiting: mulla menkkojen pitäis alkaa vasta viikko juhannuksen jälkeen et riittää odoteltavaa.. Ovis olis vissiin nyt vkl, tosin ei oo mitään ovista ennakoivaa ollut ni tiedä sitte.

Miuk , mulle lääkäri sanoi että yhdet menkat olis hyvä odottaa, mutta ei perustellut mitenkään enkä tajunnut sillä hetkellä kyseenalaistaa.. Rv7 spontaani keskenmeno ja kaikki tyhjeni luonnostaan viidessä päivässä, hcg oli alle 5 jo 5. päivä vuodon alusta, ei kipuja ei mitään erikoista. Niin kaipa sitä silti uskaltaa yrittää..?

Minulle lääkäri sanoi kkm (rv 8+4) jälkeen, että yhdet kuukautiset pitäisi odottaa siksi, että mahdollisen uuden raskauden kesto olisi helpompi määrittää. Samaan hengenvetoon jatkoi kyllä, että ultrat on keksitty, eikä mitään muuta syytä ole odotella suotta. Keho ei raskaudu, jos ei ole siihen valmis. :)

Meillä on nyt menoa tästä eteenpäin. Eilen poistettiin kierukka. Pientä vuotoa oli eilen ja tänään, toivottavasti loppuisi pian. :) Omasta kierrosta ei ole mitään käsitystä, kun on noilla hormoneilla heitellyt taas miten sattuu. Lääkäri oli sitä mieltä, että todennäköisesti olen todella herkkä hormoneille, eivätkä siis välttämättä sovi minulle. Vähän jännittää, jos ehkäisyä vielä jossain vaiheessa tarvitaan, että mikähän sitten olisi hyvä.

Kohtu oli nyt ultrassa tyhjä, eikä lääkäri kommentoinut mitään sen enempää. Ei katsonut munasarjoja, enkä oviksesta huomannut kysyä. Todennäköisesti on vasta edessäpäin, jolloin raskaus on mahdollinen periaatteessa jo tästä kierrosta. En siihen kuitenkaan usko.. :)

Elaffy, tuohon väitteeseen olen itsekin nyt törmäillyt että olisi vain se raskauden keston määritys.. Todella typerää! Hukata viikkoja siinä että vältetään ylimääräinen ultraus o_O
Niin perseestä, jos suoraan saan sanoa :) ja ovistikut on myös keksitty, niitä minä käytin. Kaipa sekin suuntaa pitäisi näyttää hedelmöittymisen suhteen..

Täällä yksi uusi ilmottautuu mukaan! Kolmas lapsi siis haaveissa. Kaksi ekaa on vuosi mallia 2012 ja 2014. Kierukka otettiin tällä viikolla pois. Kierrot on pysyny kierukan aikaan samanlaisina kuin ennenkin paitsi vuoto oli niukempaa. Nyt taitaa olla kp 7 menossa eli ens viikolla pääsee hommiin :wink

Ääh.. Aika matelee!

Täällä dpo5 menossa. Niin lupasin itselleni etten yritä mitään kuvitella tai toivoa, mutta arvatkaas kuinka kävi :P koko ajan kyttään tuntemuksia kropassa! Hemmetti sentään.. Täällä tiputaan todella korkeista pilvilinnoista jos mitään ei tässä kierrossa tapahdu.. Miksei vaan voi olla normaalisti ja yhtäkkiä huomata että menkat on kaks viikkoa myöhässä, pitäiskö tehdä testi :P

Mukaan vaan, Heluna!

Näköjään on tavallista, että toisen ollessa noin 2, tai alle ni alkaa uus vauvakuume :wink melkein meillä kaikilla on samanvuotiset lapset! Minkä verran muuten tulisi teidän tokalle ja kolmannelle ikäeroa jos nyt tulisitte raskaaks? Meille tulis n. 2v4,5kk. Esikoisella ja tokalla 2v1,5kk :)

Takaisin