Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Pipanat, meillä on nuo tytöt saaneet alkunsa kierrosta, jolloin tikutin kyllä ovista, mutta en saanut sitä kiinni tikkuihin. Seksiä oli tasan kaksi kertaa, ei ollut mitään kikkoja käytössä ja tadaa - kaksi lasta kuitenkin tuli. Onneksi ei ollut seksiä useampia kertoja.. :rolleyes: :D

Kaverilla tärppäsi yhdestä kerrasta, eikä tasan tarkkaan ollut mitään käytössä, vaikka vuoden olivat jo kakkosta yrittäneet. :)

Jännityksen lisääntyessä oli pakko kokeilla viimeisellä kaappiin jääneellä ovistestillä :) raskaustestiä en vielä malttanut tehdä.. Tulos siis ovisliuskalla tässä, kp30/27-29
WP_20160428_14_35_49_Pro.jpg

Sä oot niin raskaana :dummy1::dummy:. :grin

Aamulla viimeistään teet sen digin, se näyttää sulla jo viikot!

Kiitos tsempistä, ovis limaa kyllä tulee ja vatsaa nippailee! Jospa huominen kerta riittäisi!

Voi Pipanat, mä niin haluaisin uskoo sua :) Jännä kun mulla on niin rauhallinen olo tän suhteen, mutta mä en uskalla tehdä sitä testiä kun jos se onkin nega niin putoan kovaa ja korkealta.. Ja kun toissapäivänä pilipali-raskaustesti näytti selvää negaa :( Jos menkat olis nyt alkamassa niin kyllä ihmettelisin kun mulla ei oo oikeastaan mitään oireita suuntaan eikä toiseen! Noh, jännäillään :) ja kiitos sinullekin uskon valamisesta mieleeni! Samassa veneessä tässä ollaan ennemmin tai myöhemmin ;)

Onko muita piinailijoita palstalla :) ?

Kannattaa varauksella kuitenkin suhtautua noihin ovistesteihin loppukierrosta. Lh nousee hieman ennen kuukautisia, joillakin enemmän joillakin vähemmän. Mulla tulee aina muutama päivä ennen menkkoja "ovisplussa" viivat. Pari kertaa petyin todella pahasti joten en enää käytä ovistikkuja loppukierrosta kun ei niistä voi mun tapauksessa päätellä yhtään mitään. Toki jos on aikaisemmin testannut loppukierrosta ja tietää ettei oo yleensä sillon niin vahvaa viivaa niin siinä tapauksessa se voi jotain ennustaakin.. :)

On: Täällä taas vaan odotellaan josko se ovis löytäis tänne piakkoin... Kuvassa ovistestit muutamalta päivältä. Alin on tänään iltapäivällä tehty..

Pätkis kp 12

Liitteet

• _20160428_172958.JPG
    _20160428_172958.JPG
    885.6 KB · Katsottu: 150
Pätkis, samoissa mennään, täällä kans kp12/28-30.

Tiikeriluukas, hyvä se on hyvissä ajoin aloittaa tallettelut. Saa "pölyt" pois mieheltä niin on sit priimat jäljellä kun on h-hetki :cool01

Täällä on kyllä sellaset tuntemukset munasarjoissa et tuntuu et kohta räjähtää.. Näinköhän on et huomenna on jo liian myöhäistä :oops: Täytyy silti yrittää! Kun vaan sais lapset ajoissa nukkumaan. On tää raskautuminen niin kummallista ettei tätä maallikko tajua, esikoista tehtiin se 5v, toinen tuli yrittämättä ja voin sanoa et niitä kertoja et kovin montaa ole ollu kun sängyssä jaksoi tehdä muuta kuin nukkua (esikoinen oli 7kk) ja nyt sit elokuusta asti ollu kaikki mahdolliset vippaskonstit käytössä ja ei mitään pysyvää...

Täällä dpo2. Eka kerta kun oviksen jälkeen on tullut pientä veristä vuotoa. Huomenna aloitan terot. Ekan testin teen dpo 14. Jos maltan odottaa siihen asti :D
Toivottavasti Amorous sulla olisi pullat uunissa :)
Tee aamulla testi :)

WM dpo2

Pipanat: Niinhän sä sanoit :) joo, mutta olen vielä varovasti onnellinen kun mitä vain voi vielä sattua.. Tämä oli nyt yk3 joista eka ei edes ollut virallinen yrityskierto :) ja ihmettelen kyllä kun näin nopeaa tärppäsi. Mulla kun on ylipainoa ja pari perussairauttakin..

Elaffy. Mahtavaa että siellä mies on alkanut jo lämmetä kolmannelle. :)

Pipanat. Onnea oviksen hyödyntämiseen. ++

Pätkis. Siinne kans onnea oviksen hyödyntämiseen ja ++

WM. Tsemppiä piina päiville ja toivottavasti saat plussan parin viikon päästä. ++

amorous.Voi että onnea miljoonasti ja tarrasukkia matkaan..... :)

Onnea amorous! Milloin sulla on la?

Meillä on täällä kierto korkattu eli vanhat pölyt siivottu pois parempien tieltä :laughing021Ilmeni, että nelivuotiaalla esikoisella on kova vauvakuume ja hän jo nyt pohti, että mulla täytyy olla vauva mahassa, kun mun maha on niin isoki :laughing002 Piti toiselle sanoa, että ei kun äiti on vaan syönyt, siksi maha on nyt iso. Miestä vaan hymyilytti esikoisen vauvakuume, muuten hän ei ottanut kantaa.

TiikeriLuukas: Onnea teidänkin kiertoon! Laitetaan kunnon plussapuhuri nyt liikkeelle :) Mun laskujen mukaan LA ois 5.1.-17. Ja esikoisen synttärit on 9.1.. Turhan liki menee. Noh, kunhan pysyis vuodenvaihteen yli masussa!

Ystäväni, mitä minun pitäisi nyt ajatella? Perjantaina siis sain cb:n digillä "raskaana 1-2"-tuloksen. Ja oloni ja rauhallisuuteni perusteella olen raskaana. Tein kuitenkin tänään aamulla, kp34, rfsun testin, josta kuva alla. Hämmästys oli todella suuri kun toinen viiva jäi todella haaleaksi, siis juuri nähtäväksi. Ja oviksen tikutin kp13, eli tänään kaiketi jo dpo18..? Odotin vahvasti punaista tulosta...
WP_20160502_07_54_28_Pro.jpg

Paska testi tuo rfsu. Siihen en luota yhtään.
Jos testata haluaa vielä niin pctesti tai apteekin oma.
Eli luultavasti testi näyttää haaleeta vaikka kuinka olisit paksuna :) niin monet tuosta valittaa et viivat vahvenee todella hitaasti.

Niin, eiks digin vahvuus oo 25 ja noi rfsun halppisliuskat on 50. Eli siitä jo tulee huomattava ero. Mä varmaan tekisin niin että viikon päästä ekasta digistä tekisin uuden digin ja odottaisin "raskaana 2-3".

Takaisin