Mullahan terot määrättiin tiputteluun. Mulla siis alkoi tiputella aina liian monta päivää ennen menkkoja.
Tämän ketjun plussa-aaltoa odotan :)
Mun ei pitänyt lapsille kertoa ennen np-ultraa. Mutta esikoinen jotenkin ahdisti mut nurkkaan ja tinkasi asian. En tiedä, mikä vaisto sillä on. Ensin sanoi, että oishan se ihan mahtavaa, jos meillä ois oma pikkumönkijä täällä, ja että ois niin ihana saada oma pikkusisko, jota hoitaa. Totesi ensin, etten mä varmaan ole raskaana, kun kai mä oisin sen lapsille kertonut. Mua vaan nauratti, ja sitten lapsi aikoi valvoa vaikka koko yön, jos en kerro, olenko raskaana. Ovat aivan onnessaan, ja suunnittelevat kaikkea. Nauravat mun syömiselle ja väsymykselle, sekä turvonneelle mahalle. Ja toki tietävät, että vauva voi olla poikakin, ja sekin on ok, mutta kuulemma silti voi tulla tyttö, jos oikein kovasti toivoo.
Kunpa nyt sitten np-ultrassa kaikki ois kunnossa, se on ensi viikolla.
Tämän ketjun plussa-aaltoa odotan :)
Mun ei pitänyt lapsille kertoa ennen np-ultraa. Mutta esikoinen jotenkin ahdisti mut nurkkaan ja tinkasi asian. En tiedä, mikä vaisto sillä on. Ensin sanoi, että oishan se ihan mahtavaa, jos meillä ois oma pikkumönkijä täällä, ja että ois niin ihana saada oma pikkusisko, jota hoitaa. Totesi ensin, etten mä varmaan ole raskaana, kun kai mä oisin sen lapsille kertonut. Mua vaan nauratti, ja sitten lapsi aikoi valvoa vaikka koko yön, jos en kerro, olenko raskaana. Ovat aivan onnessaan, ja suunnittelevat kaikkea. Nauravat mun syömiselle ja väsymykselle, sekä turvonneelle mahalle. Ja toki tietävät, että vauva voi olla poikakin, ja sekin on ok, mutta kuulemma silti voi tulla tyttö, jos oikein kovasti toivoo.
Kunpa nyt sitten np-ultrassa kaikki ois kunnossa, se on ensi viikolla.
Sanoin että ei, mut on se kahdesti meillä vieraillut (ei olla muutamaan vuoteen nähty) niin hän vain onnellisena jatkoi "niin ja nyt tulee kolmas". No v%#£u ei oo tulossa, teki mieli huutaa sille!! :banghead: Siis KUKA nykyään tulee noin törkeästi sanomaan! Jos haluaa tietään et onko raskaana niin utelis sit kautta rantain eikä nolais itseään ja sais ikäviä tilanteita aikaan tollasella... Uskomatonta! Teki mieli paukauttaa sille et monta kk on kyllä yritetty ja yks km saatu aikaan mut en ole raskaana vaikka en enää samoissa mitoissa olekaan kuin 10v sitten!! Puuh.....