Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mullahan terot määrättiin tiputteluun. Mulla siis alkoi tiputella aina liian monta päivää ennen menkkoja.

Tämän ketjun plussa-aaltoa odotan :)

Mun ei pitänyt lapsille kertoa ennen np-ultraa. Mutta esikoinen jotenkin ahdisti mut nurkkaan ja tinkasi asian. En tiedä, mikä vaisto sillä on. Ensin sanoi, että oishan se ihan mahtavaa, jos meillä ois oma pikkumönkijä täällä, ja että ois niin ihana saada oma pikkusisko, jota hoitaa. Totesi ensin, etten mä varmaan ole raskaana, kun kai mä oisin sen lapsille kertonut. Mua vaan nauratti, ja sitten lapsi aikoi valvoa vaikka koko yön, jos en kerro, olenko raskaana. Ovat aivan onnessaan, ja suunnittelevat kaikkea. Nauravat mun syömiselle ja väsymykselle, sekä turvonneelle mahalle. Ja toki tietävät, että vauva voi olla poikakin, ja sekin on ok, mutta kuulemma silti voi tulla tyttö, jos oikein kovasti toivoo.
Kunpa nyt sitten np-ultrassa kaikki ois kunnossa, se on ensi viikolla.

Ihanan kuuloista Hormiga tuo teidän lasten innostus uudesta vauvasta!! Eiköhän siellä kaikki oo hyvin ultrassa :happy:

Mäkin oon miettinyt että sitten kun tärppää niin missä kohtaa kerrotaan esikolle... kun hän sitten julistaa asian koko maailmalle :grin no toivottavasti päästään sinne asti!

Mulla ollut tässä kierrossa jotain pientä vuotoa menkkojen jälkeen, luulen että limakalvot on herkillä ja seksi niitä varmaan ärsyttänyt. Nyt ollaan muutama päivä ilman josko sitten loppuviikosta ois kaikki kunnossa ja pääsisi vauvantekoon!!

Hiphei! Täällä on ovilaatio käsillä :) kahdella erimerkkisellä ovistikulla sain näkyviin ja limaa tulee ja kihelmöintiä vasemmassa munaskuissa on. Eilen jo talleteltiin ja kai sitä tänäänkin sitten :)

Mitä muiden kiertoon kuuluu?

Täällä vieläki ovista odotellaan... Jännäksi käy ehtiikö ovis tulla ennen reissua.. Sitten meneepi ovis hukkaan jos vasta reissun aikana tulee.. Huomenna viimeinen mahdollisuus tallettaa..

Pätkis kp 15

Meillä tais tän kuun yritys mennä harakoille. Ja arvatkaa harmittaako kun saatiin tallettelutkin kohdilleen!
Minun SI-niveleni alaselässä jumiutui ja jouduin siihen kipuun syömään buranaa ja panadolia rinnakkain.. Että tuskinpa tärppi käy tässä kierrossa:( Eikä tää selkä vieläkään kunnossa ole että toivottavasti särky- tai muitakaan lääkkeitä ei tarvitsisi enää popsia.

Onhan muilla yk sujunut paremmin?

Täällä ei kehumista. Ovista ei ole näkynyt. Nyt alkoi verta tiputella kp 18. En tiedä mitä on tapahtumassa mutta ilmeisesti kierto sekaisin. Eli todennäköisesti terolutit joutuu ottaa käyttöön jossaki vaiheessa jos näin epäsäännölliseksi menee.

Pätkis kp 18/27-40

No jopas on molli voittoista... Missä ne kaikki plussat viipyy!! Täällä odotellaan menkkojen alkua että pääsis taas "yrittämään" . Pitää varmaan huomenna laskea kp:t et tietää milloin varautua. On kyllä mieli levännyt tässä kierrossa kun oviksen pystyin jättämään hyödyntämättä niin ei ole mitään aihetta kehitellä mitään oireita.

Tänään yksi vanha työkaveri tuli iloisesti hymyillen minun luokse ja sanoi ensimmäisenä "teillä on sitten haikara käynyt kylässä" ja hyvä ettei alkanut taputtamaan mun mahaa. :woot: Sanoin että ei, mut on se kahdesti meillä vieraillut (ei olla muutamaan vuoteen nähty) niin hän vain onnellisena jatkoi "niin ja nyt tulee kolmas". No v%#£u ei oo tulossa, teki mieli huutaa sille!! :banghead: Siis KUKA nykyään tulee noin törkeästi sanomaan! Jos haluaa tietään et onko raskaana niin utelis sit kautta rantain eikä nolais itseään ja sais ikäviä tilanteita aikaan tollasella... Uskomatonta! Teki mieli paukauttaa sille et monta kk on kyllä yritetty ja yks km saatu aikaan mut en ole raskaana vaikka en enää samoissa mitoissa olekaan kuin 10v sitten!! Puuh.....

Amorous, onko vanha vaiva! Osteopatia on paras apu noihin vaivoihin :happy:

PiPaNat: Vaiva on tässämuodossa uusi, on vain oireillut aiemmin, mutta nyt jämähti totaalisesti jumiin kun puin etukumarassa tyttärelle housuja.. Pitää sitten yrittää näiltä kulmilta etsiä sen alan osaaja, kiitos vinkistä! Ja hienoa että sinulla on ollut rentouttava kierto :) Kylläpä tuttavasi on rohkeasti sinua puhutellut, huh Huh!

pipanat: Ihmiset ovat ajattelemattomia :/ itselle ei tulisi mieleenkään puhua noin ilman et tietäisin kyseisen henkilön olevan raskaana.

Täällä odotan et ovista pääsis taas testaamaan. Terot aloitan oviksen jälkeen jos oviksen löydän.
Nyt kp7 vasta.

WM kp7 yk8

Vieläkin vähän kyllä ärsyttää kyseisen ihmisen käytös! En koe olevani lihava mutta muutama kilo on vatsan seudulle jäänyt kahden perättäisen raskauden jälkeen ja siihen päälle menkka turvotus niin jo sitä ollaan sitten "niin raskaana". Ehkäpä se kiukuttaa juurikin siksi kun tässä tätä yritystä on takana eikä mitään tunnu tapahtuvan...

Tänään näyttäisi olevan kp 1. Jes, nyt pääsee taas tosi toimiin!! :grin Ostoslistalla ensimmäisenä greippimehu! On vaan jännä kun nyt menkat alkaa ilman mitään oireita! Noissa yrityskierroissa kun on ollut alaselkä (oikeasti) kipeenä ja jomotuksia jne. Oviksenkin tunsin tässä kierrossa mut tiiä sit onko siellä mitään oikeesti tapahtunut...

Mikäs Liinuskan tilanne?

Ei oo täälläkään yhtään parempi tilanne.. kp 23 tai jotain ja mukaoireet jo täällä ja no, menkkoja odottelen, koska tää kierto jäi ehkä kahteen "yritykseen". Toivottavasti edes kierto on nyt taas normaalipituinen!

Toivottavasti teillä muilla ois parempi tsägä!

Ajattelemattomasti kyllä voi ihmiset puhua toisilleen! Mulla noi ootko-raskaana-vihjailut on onneksi olleet hienovaraisia, jos tulisi tuollaista tekstiä kuin PiPaNat sai kuulla, tulisi multa varmaan jonkintasoinen piikki tai hyinen kommentti takas. Itse en kysele mitään raskauksista, vaikka selkeästi vauvamahan näkisinkin, varmaan koska oon itse saanut kuulla kyselyjä endon turvottaman mahan vuoksi. Sit kyllä kyselen ja kerron omia kokemuksia raskaanaoloista, kun kuulen jonkun raskaudesta. Aikoinaan kerroin töissä kummankin raskauden kohdalla vasta, kun np-ultra oli onnellisesti takana enkä sittenkään uskaltanut kauheasti hehkuttaa raskausonnea, kun pelkäsin kuollakseni syntymättömän lapsen menetystä :sorry:

Kirppu toivottavasti vahvistuu sun hailura! Ois kyl kiva saada taas plussia tähän ketjuun!

amorous, toivottavasti menee jumi nopeasti ohi! Kurjia tuommoiset vaivat!

Pätkis, voi kadoksissa oleva ovis:confused: toivottavasti tulee kuitenkin! Mut onneksi on lääke, jos näyttää siltä, että sitä tarvitaan!

WM, toivottavasti tulee ovis ajallaan! Testi- ja tärppionnea sen suhteen!

Kyllä nämä vaan on kuukautiset. Eli tänään kp1. Ovis jäi sitte tulematta... Kyllä oli lyhyt kierto 18pvää.

Pätkis kp 1

Harmi pätkis :sad001 mulla on kans ajoittain ollut lyhyitä kiertoja ja lääkäri sanoi niistä, et ne on just ollut oviksettomia kiertoja ja sellaset lisääntyy iän myötä. Mähän en tikuta, joten en tiedä, ovuloinko noissa pidemmissä kierroissa. Mun toinen munasarja on kärsinyt noista endon leikkelyistä, ettei siinä kuulemma oo juuri eloa (näin sen itsekin ultrassa ja aika raihnainen se tosiaan oli).

Mä sain ovisplussan eilen, mutta jäi täysin hyödyntämättä koska mies ei sitten haluakaan vauvaa ainakaan vielä. Mä jään nyt hetkeksi pois täältä ja kapuan johonkin koloon suremaan tätä pettymystä.

Toivon teille kaikille onnea ja nopeita plussia!!

Onpa sulla pätkis nyt omituisia kiertoja :/ Toivottavasti tasaantuu ja pian plussaakin tulisi :)

Liinuska, miten nyt noin mies mielensä muutti? Voihan höh. Toivottavasti pääset tänne pian kertomaan hyviä uutisia. Meinaatteko sitten ihan ehkäisyn ottaa joksikin aikaa käyttöön?

Kurja oli lukea sunkin wheelchairmama lääkärin touhuista :/ Luulisi että ammattilaiset osaisivat ja tietäisivät nämä asiat. Luinkohan kans tuolta toisesta ketjusta tyttösi neuvolasta. Voi että hänelläkin on ollut haasteita elämänsä alkutaipaleella. Tiedätkö, mun 1v 4kk poika painaa 14,7 kg. Me saadaan aika paljon ihmetyksiä ja "luulisi että on vanhempi" kommentteja kun molemmat lapset ovat ikäluokkansa suurimpia, pituudeltaan myös. Tyttökin vasta reilu 2,5 v ja isompi kuin moni neljävuotias. Ollaan kyllä vanhemmatkin keskivertoa isompia (mieskin yli 190cm), että sieltä ne geenit tulee.

Kirppu oli kaiketi plussannut? Onnea kovasti! :)

Pipanatille oikein extraplussaonnet tähän kiertoon! Ihme törppöjä olet joutunut kohtaamaan. Itse olen hyvin mahakas, mut eipä ole kukaan kommentoinut. Uskon että moni kuitenkin asiaa itsekseen miettinyt.

Mulla jatkuu tämä kolmannen odotus, rv 17+5 nyt menossa. Viimeksi neuvolalääkäri ei löytänyt sykettä. Kyllä pelotti ja itkin. Terveydenhoitajakaan ei meinannut löytää. Onneksi kuitenkin pitkän etsinnän jälkeen syke saatiin eikä tarvinnut lähteä ultrattavaksi. Mä pelkäsin ihan kauheasti, miten paljon voikin pelätä jonkin menettämistä, mitä ei varsinaisesti ole vielä ollutkaan. Kolmen viikon päästä rakenneultra :)

Täällä kolmas tuloillaan

Liitteet

• 1460966558481.jpg
    1460966558481.jpg
    81.1 KB · Katsottu: 142
Takaisin