Mulla ei kyl synnytykset tuoneet mitään helpotusta menkkoihin. Mulla oli ennen ekaa endoleikkausta (v. 2008) todella epäsäännölliset kierrot, 14-35 päivää ja leikkaus toi mukanaan säännölliset 28 päivän kierrot. Ne on melkein pysyneetkin säännöllisinä, joskin nyt kuopuksen jälkeen on ollut isoakin heittoa. Kipuja on edelleen, joskin ne ovat mulla muuttuneet helvetillisiksi nivuskivuiksi parina ekana vuotopäivänä (lääkärin mukaan johtuu endosta et tontyyppiset kivut on kuulemma tyypillisiä endopotilaille). Olen aina vuotanut kuin seula ekat 2-3 päivää eikä synnytykset tuoneet siihen mitään muutosta. Hankin n. vuosi sitten kuukupin ja se on muuttanut menkkapäivät inhimillisemmiksi, kun ei tarvii koko ajan pelätä ohivuotoja. Kerroinkin joskus täällä, että lääkäri arveli, että hormonikierukka voisi sopia mulle, sitten kun päätetään lopettaa yrittäminen ja voi kuulemma lopettaa nuo runsaat menkkavuodot jopa ihan kokonaan.
Mullakin oli migreeni ennen lapsia, mut nykyään kohtauksia ei ole enää ja päänsäryt talttuu tavallisilla särkylääkkeillä.