Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mites wheelchairmaman testi? Mitä näytti? Vai huomennako testaat?

Kiva kuulla että kaikki pienellä hyvin hormiga :) mut samalla kuulostaa kyllä tosi hurjalle että koko ajan vuotelee. Mä olisin varmaan hermoraunio. Tsemppiä ja toivottavasti pian loppuu koko vuoto! :)

Tein eilen ja nega oli. Nyt vain odotellaan. Jos ei ole pääsiäisenä alkanut pyydän lähetteen verikokeeseen.

WM dpo19/kp38

Täällä tänään alkoi kp29/23-32 ja vuoto alkaa runsastumaan hiljalleen. Kaikkee mahdollista oiretta kroppa taas kehitteli, mut valetta oli kaikki. No, hyv näinkin, on taas kuukausi lisää aikaa treenata ym.

Moi! Mä en tiedä onko mulla kuume vai ei ole. Tai on kyllä mutta tilanne on melko "vaiheessa" 3.lapselle. Jokatapauksessa odottelen juuri näillä näppäimillä menkkoja alkavaksi, kp 29 ja kierto 28-34 (nykyään useimmiten 28-29). Saattoi tapahtua pieni hupsista ;) ja kun olen jotakin oireitakin ollut keksivinäni....niin jännittää kyllä jonkinverran eikä osaa olla miettimättä tai asiaa jakamatta. Eilen aamulla testi oli negatiivinen.

Mulla edelleen menkat kateissa. Aamun testi nega. Mulla on ollut ovis luultua myöhemmin tai sit ei ole ollut ollenkaan.
No katsotaan. Maanantaina testaan seuraavan kerran :)

WM kp 40

Tänään tällänen. Luonnossa olisi väriäkin mutta kuvassa katoaa. Katsotaan mitä tuleman pitää. Jatkan testausta.

WM kp 42

Liitteet

• viiva 28.3..jpg
    viiva 28.3..jpg
    141.7 KB · Katsottu: 160
WM, kyllä tuossa näkyy tuossa kuvassa, joskin himmeänä, muttei tarvii tarkentaa tms. :) Onnea kovasti!

Tervetuloa O sole mio! Toivottavasti sait plussasi :)

Hormiga, harmi vuotelu mutta onnellista on, että ultrassa näkyi kuitenkin syke ja kasvava pikkuinen :)

Mulla kp3, viime kierto jäi 29 päivään vaikka tosiaan kp 29 alkoi eka tuhru ja sit iltaa kohden runsastui menkoiksi asti. No, kohti uutta pettymystä :woot: En onneksi tarvinnut näiden menkkojen aikaan kuin 2 x panadol 1g ja toisen niistä kanssa burana 600mg, että pystyin urheilee. Nyt menkat on jo hiipumaan päin ja elämä voittaa. Pääsiäinen on ollut rentouttava, kun on saanut nukkua ja lepäillä, jotenka huomenna innolla taas töihin.

Nyt lähden kumoamaan nuhaisen poikani, että saisi nukuttua päikkärit, hän meinaan riekkuu tuolla sängyssään ja soittelee soittorasiaa :p

Menkat alkoi. Mutta selvisipä se että joo kyllä mulla on vauvakuume. Sen verran kovasti kirpaisi tuo menkkojen myöhässä ilmestyminen. Siis? ;)

Kyllä minäkin WM tuossa näen selkeän toisen viivan :binkybaby

Täällä on menossa kp jotain ... Pään tyhjennys kierto käynnissä eikä yritetä millään tavalla saada plussaa. Yritän jopa vältellä seksiä ovis aikaan koska en halua tässä kierrossa jännäillä mitään missään vaiheessa. Kuulostaa kummalliselta mutta helpottaa stressiä ja saa keskittyä täysin muihin asioihin. Nyt jo huomaan, että olen paljon pirteämpi, iloisempi ja hassumpi äiti/puoliso kun voin keskittyä täysillä noihin kahteen pieneen rakkaus pakkaukseen ja tietty mieheen :rolleyes: Reissun lähtö teki kierron alussa hyvää niin olen ihan pihalla kp:sta. Sen tiedän että ovis on vielä edessäpäin mutta niitä en laske... Seuraavassa kierrossa sitten taas täysillä!:wink

Voi kunpa wheelchair mama tulos olisi positiivinen!

Mulla alkaa THE kierto todennäköisesti torstaina, sitten pääsee itsekin jo jännittämään!! Tässä kierrossa on ajatukset olleet mukavasti muualla, joten energiaa riittää tulevaan :happy:

Hyvä että PiPaNat oot saanut päätä tuuletettua, toivotaan teille pikaista onnistumista :happy:

Ihanaa, kun täällä on niin positiivinen ilmapiiri :)

Toivotaan WM, että verikokeen tulos on positiivinen!

Niin vaan Liinuskankin ”the kierto” on jo ihan ovella :)

Ja PiPaNat, tuo kuulostaa juuri siltä, kun pitääkin! :Heartpink Sekin on niin hienoa, että tajusit ja osasit pitää tämän ”välikierron”.

TiikeriLukas, parempaa onnea tähän nyt jo alkaneeseen kiertoon :)

O sole mio, ehkä nyt kuitenkin olisi ihan hyvä aika kolmannelle :wink

Mä täällä istun töissä koko ajan leipää nakertaen, yritän sillä vähentää huonoa oloa. Farkut on jalassa, mutta ne on auki, ei mene enää kiinni :eek:. Pitkä tunikantapainen paita päällä, niin ei näy. En tiedä, milloin luovutan, ja lähden vaatekauppaan. Huomenna olisi eka neuvola :cool:.

Mulla Hormiga ollut sama vika molemmissa raskauksissa, maha tulee nopeesti esiin. Toisaalta ihanaa, toisaalta haluais pitää vähän kauemmin salassa etenkin töissä :rolleyes:

Jos piakkoin tärppi käy niin tulevan raskauden saan kokea kotoa käsin. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo, toivottavasti jotain ihanaa ja pian!!

WM, selvästi näkyy viiva tännekin! :) Kovasti odotellen verikokeen tuloksia että pääsee onnitteleen! :)

Liinuska pikaista plussaa, josko vaikka heti tärppäis! :)

Pipanat, ihana kuulla että olet osanut ottaa rennosti välikierron :) Sehän sitten varmaan toimii tarkoituksensa mukaisesti, saa rentoutua, ilman sitä stressiä takaraivossa. Toivottavasti ens kierto olisi teidän, taikka jo nyt "Ylläri"plussa! :)

Tsemppiä kaikille muillekin ja plussatuulia :)

Hormiga, ihanaa ekaa neuvolaa :) Onko teillä siellä ultramahdollisuutta? Hassu sattuma, mulla kanssa huomenna neuvola, mutta vuorossa raskauden toka neuvola :) Odotan kovasti että pääsen sydänäänet kuulemaan :Heartred

Täällä selvitty pikku hiljaa kaameasta flunssasta :) Taannoisen nt-ultran jälkeen mieli odotuksen suhteen niin levollinen, että meinaa raskausviikotkin unohtua.... Piti ihan laskurilla tarkistaa ja nyt rv 14+6 :) Kovasti odottelen että liikkeet tuntuisi.
Meillä myös kovat "autokaupat" menossa. Pitäisi löytää joku auto mihin mahtuu kaksi istuinta ja kaukalo takapenkilla. Mies meinaa ihan vaan perusfarmaria, minä olisin halunut tila-auton. No hitto, nyt pitää jo lähteä sitä autoo kattoo kun mies huutelee :grin

Sandy, ei meillä neuvolassa ole ultraa. Enkä tiedä, kokeillaanko vielä sydänääniä, haluaisin kyllä testata, kuuluuko. Mukavaa neuvolaa sullekin! :) Tsemppiä myös autokaupoille... meidänkin täytyy vaihtaa edes toinen auto sellaiseksi, että mahtuu neljä lasta kyytiin. En tiedä, kuinka usein on tarvetta kaikkien mahtua, mutta haluan kyllä, että se on mahdollista. Sitten on vielä koira yms.

Liinuska, mä en tiedä, onko tämä vielä pelkkää turvotusta, mutta kuitenkin joutuu peittelemään. Mulla on eteenpäin kallistunut kohtu, en tiedä, vaikuttaako sekin. :)
En haluaisi vielä muutamaan viikkoon kertoa töissä.

Hormiga, mun tokan raskauden aikana SALMIAKKI vähensi pahoinvointia :wtf: joten söin niitä vaikka periaatteessa ne on kielletty. Hah! Auttoi.
Minäkin haluaisin salailla ainakin muutaman kuukauden jos tulisin raskaaksi mutta epäilen että nopeasti näkyy. Alusta asti nuo aiemmatkin turvottaneet niin paljon ennen mahan kasvuakaan.
Aivan, ehkä tämä "vahinkokierto" oli vinkkaus siitä että olisikohan jo aika 3.lapselle :joyful:
Hyvä PiPaNat! Ehkä minunkin pitäisi olla rennosti ja jättää kiertopäivät laskematta niin jospa sitten olisin rennompi ja pystyisin keskittyä muihin asioihin. Hah? Niin varmaan, en taida pystyä tuohon.

En ole raskaana. Nyt vain toivon menkkojen alkamista ellei ole vaihdevuodet alkanut :D
Perjantaina toivon et gyne osaa jotain sanoa.
Ihmeen vähän vituttaa. Johtuu varmaan et uskon tuon perjantain käynnin tuovan apua.
WM

Kertokaahan te joilla enemmän kokemusta että mulla pitäs ovis olla huomenna,alotan tikuttaa vasta huomenna kun postimies tuo ne ensin mulle..mut siis ..onko kannattavaa pupuilla tänään ennen nukkumaan menoa ja jättää sisuksiin mönjät sekä huomenna sama juttu? Ja varmuudeksi vielä perjantaina? Kun olen lukenut ettei olisi hyväksi peräkkäisinä päivinä tehdä siittiöiden laatujen takia.

Takaisin