Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Meinaatko heti tässä kierrossa aloittaa yrityksen!

Mies kysyi eilen saunassa et onko toisessa nännissä kuivannutta maitoa? Puristin vähän toista tissiä ja maitoahan sieltä vähän tuli! Kroppa sai siis näköjään kunnon signaalin et raskaana ollaan ennen keskenmenoa... Minulla ei koskaan ole tullut maitoa kuin odotusaikana (ja imetys aikana). En niinkään surrut keskenmenoa vaan tuli TODELLA vahva halua imettää vielä! Voi kun se vielä olisi mahdollista! Tänään eka ovistesti tehty, kp10.

Olo on kuin perseeseen ammutulla karhulla, voikohan hormoonit vielä heitellä km jälkeen?! Eihän siitä ole kuin tuo 10pv aikaa...

Meinaatko heti tässä kierrossa aloittaa yrityksen!

Mies kysyi eilen saunassa et onko toisessa nännissä kuivannutta maitoa? Puristin vähän toista tissiä ja maitoahan sieltä vähän tuli! Kroppa sai siis näköjään kunnon signaalin et raskaana ollaan ennen keskenmenoa... Minulla ei koskaan ole tullut maitoa kuin odotusaikana (ja imetys aikana). En niinkään surrut keskenmenoa vaan tuli TODELLA vahva halua imettää vielä! Voi kun se vielä olisi mahdollista! Tänään eka ovistesti tehty, kp10.

Olo on kuin perseeseen ammutulla karhulla, voikohan hormoonit vielä heitellä km jälkeen?! Eihän siitä ole kuin tuo 10pv aikaa...

Pipanat: Minulta on herunut nyt pillerien lopetuksen jälkeen myös maitoa, jonka mies on myös bongannut kuivuneena karppuna. Ja tätä on tapahtunut useamman kerran.. Voiko hormonit tehdä tällaista ?

Mieli tekisi kovasti alkaa yritys jo tässä kierrossa, mutta järki yrittää sanoa muuta. Painoa jos vähän vielä saisi karistettua. Tosin onko se enää kuukaudesta kiinni? Ja eihän se kuitenkaan ekasta kierrosta tärppää niin tarvitse sitä loppuvuoden vauvaakaan surra.. Ja voihan se alkuvuoden vauvakin syntyä etuajassa ja jäädä loppuvuoden vauvaksi, niin miksi sillä muka on merkitystä koska sitä vauvaa alkaa yrittää!? Lähinnä itselleni yritän näitä asioita perustella :D

Voi kun joinain päivinä tämä aloituksen odotus tuntuu niin toivottoman pitkältä... kovasti koitan keksiä muuta ajateltavaa, mutta jatkuvasti huomaan ajattelevani vauvajuttuja tai selailevani foorumeita. Tule jo huhtikuu :shifty:

Voi kun joinain päivinä tämä aloituksen odotus tuntuu niin toivottoman pitkältä... kovasti koitan keksiä muuta ajateltavaa, mutta jatkuvasti huomaan ajattelevani vauvajuttuja tai selailevani foorumeita. Tule jo huhtikuu :shifty:

Liinuska: Niin se huhtikuu oli meilläkin tarkoitus olla se " THE Huhtikuu ".. Mutta sinne on vielä niin pitkä aika!! Huomaan keksiväni koko ajan syitä miksei voisi jo aloittaa..

Munkin tulee joka päivä miehelle sanottua, että eikö sittenkin loppuvuoden vauva ois kiva :shy: Nyt kun sais hetkeksi vielä muuta ajateltavaa ni sitten saisi alkaa ihan tosissaan kuumeilla!

Ei auta meillä, olen yrittänyt :grin oon myös koittanut sanoa, ettei edes välttämättä heti tärppää, mutta meidän lisääntymishistorialla se ei mee enää läpi :wacky: koitan vaan nyt ajatella niin että tuleepahan vähän ikäeroa lisää tokalle ja vikalle...

Täällä onneksi saa seurata teidän yrittävien jännäilyjä ja välillä purnata omasta kärsimättömyydestä :)

Jokos Ansaki sul testausvuoro?

Täällä vasta ovista odottelen :) ovistestit tummenee mut ei vielä plussaa ole ollut.

WM kp17

Täällä ei enää testailla... Tuli sillon ihmeellinen vuoto sillon kp 21 ja jos se nyt luokitellaan menkoiks niin nyt ois sit kp 12, mutta en oo testaillu ovista eikä ole sellaine olokaan, taitaa tulla ovuloimaton kierto mutta jos noin lyhyinä kierrot nyt taas on niin raskautuminen on toivotonta... Oon luovuttanut koko homman jo, mutta ehkäsyä en ole vielä laitatuttanut, kun sen hormoonikierukan ajattelin jossain vaiheessa. Taidan vaan olla jo liian vanha raskautumiseen... :depressed:

täällä ei vieläkään menkkoja. kp40/30-34. kp36 ja tänään tuli jotain ihan olematonta tuhrua. muutoin tulee lähinnä normi valkovuotoa ja jotain kirkasta limaa sitäkin hyvin niukasti. raskaustestit negaa. Ovistesti sen sijaan näyttää tasavahvoja viivoja näyttänyt jostain kp27 asti. Luulin että mulla oli ovis kp16 mutta en ole ihan varma siitä.

no en usko että oon raskaana mutta uus testi perjantaina. sitten pyydän verikoetta jos ei ala menkat.
Johan tässä rupeaa miettimään onko mulla jotku vaihdevuodet tulossa jo 30-vuotiaana.

Ansaki, jospa se tärppi tulis sieltä kun ette enää yritä!

Pätkiksen tilanne on kyllä kummallinen! Jos olis vaan joku häiriö hormooneissa!?

Täällä on aika mollivoittoinen olo tähän kiertoon... Tuskin tärppää! Tosiaan mies ollu kipeenä, syöny antibiootit yms.. Pikku uimareiden laatu muutenkin vaihdellut niin nyt siellä ei varmaan ole yhtään voimissaan olevaa uimaria.. Minulla ei normi vitskujen lisäksi ole mitään poppakonsteja kun en vain ole jaksanut... Oikean puolen muniksia pistelee, juuri se puoli joka on vielä jumissa ja jota ollaan osteopaatilla avattu. Jos ovis tapahtuu nyt siellä niin sitten ainakaan ei uimarit pääse perille jos vaikka joku olis antibiooteista hengissä selvinnytkin. Ja minun la osteopaattikin peruuntui aikojen sekaannuksen takia! Ovista kyllä tikuttelen mutta eiköhän nekin tikut tällä kattauksella ihan hukkaan mene!

Muokattu viimeksi:
Huomenna risteilemään :) hääpäivää lähdemme viettämään Viking Mariellalle.

Ovista edelleen tikutan. Eiköhän se kohta tule.

Sain yksityiselle gynelle lähetteen. Meen vasta seuraavasta kierrosta vähän ennen oletettua ovista.

WM kp 17

Onko teillä muilla jotain ikärajaa jonka jälkeen ette haluaisi enää äidiksi?
Mun oma henkilökohtainen mielipide on että en yli 35v. enää tule äidiksi. Tämä ihan siksi että haluisin vielä mahdollisten lasten lapsien kanssa olla.
Mun oma isäni oli jo 55v. kun mä synnyin ja kuoli vanhuuteen vuonna 2000. Mieheni isä on saanut hänet 41v. ja nyt on 78v. eikä hänestä ole papaksi lapsille.
Itse haluaisin olla vielä hyvässä hapessa iällisesti kun mahdolliset uudet sukupolvet syntyy :)

Voi ansaki, älä nyt kokonaan toivoasi heitä! Tsemppiä :)

Wheelchair mama, ihanaa hääpäivää ja risteilyä! :)

Mulla tuommoinen "ikäraja" on 40 vuotta :) Oma äitini on ollut 38 kun minä synnyin ja 39 kun siskoni. Minun äitini kohdalla on käynyt niin että hän on pysynyt nuorekkaana juuri meidän lasten takia :) Tänä vuonna täyttää 71 ja ihan kiitettävän hyvin jaksaa, semmonen nuorekas mummo :)
Iso osa minusta tykkäisi että olisi kiva jos lapset olisi tehty siinä 35 v. Mutta koska kolmannen kohdalla olen jo 33 ja vielä lisää toivottaisiin, niin väkisin tässä ikää tulee.
Täytyy vaan toivoa että olen äitini tapaan hedelmällinen vielä vanhemmallakin iällä :)

Kovasti plussatuulia kaikille tähän ketjuun! :)

Jep, pakko oli testata edellispäivänä ja eilen(dpo 9 ja 10) ja eiliseen kuivui viivanpaikka. Laitoin kuvaa tuonne plussa vai ei ketjuun. Oletteko saaneet pregchekiin viivanpaikkoja?

WM: Rentouttavaa ja romanttista hääpäivää teille!

Minä sitten eilen sorruin tilaamaan ovistestejä ja ne oli jo tänään postilaatikossa, alle vuorokaudessa! Olen yllättynyt postin nopeaan toimintaan täällä maaseudulla, pisteet sille!

Mutta siis: Yritystä ei (kai) vielä aloiteta. Mutta perustelin nämä itselleni sillä, että haluan tietää ovuloinko ja täsmäävätkö oireeni oikeaan ovikseen. Ja tulipa siinä samalla pari raskaustestiäkin tilattua. Jaa, miksikö? No onhan se nyt hyvä pitää varalla jos tulee outoja oireita, vai mitä?

Huomasin eilen myös surffailevani netin mammakaupoissa, tutkimassa tuki- ja imetysliivien tarjontaa. Lopulta oikein pelästyin että enhän minä näitä vielä tarvitse. Joko kuume alkaa olla liian korkealla :D

Takaisin