Voi harmi
WM, mutta toivotaan kuitenkin hyvää lopputulosta, jospa asiat jotain kautta järjestyy :)
Minulla menee viime vuonna saatu kierukkaresepti tällä viikolla vanhaksi. Saisin sen Kela-korvauksella erittäin runsaiden vuotojen takia (eli
WM, tiedän tunteen, mulla on tuollaista joka kuukausi, syön aina vuotoa vähentävää lääkettä kierron alkupäivät). Menkkakivut on nyt niin kurjat, yölläkin heräsin niihin, ja laitoin aamulla kupin töihin lähtiessä. Toisaalta hyvä, ettei kierto näytä kovin pitkäksi menevän. Harmittaa kuitenkin (kaikesta huolimatta) niin, että mietin sen kierukan hakemista, ei tarvitsisi pettyä joka kuukausi ja varmaan menkatkin helpottuisivat. Mies sai kuitenkin hieman valettua positiivisempaa mieltä. Onneksi olen vienyt r-testivarastot pois kotoa, niin en ole niihin sortunut.
Eilen tuli myös ne ovistestit, piti aukoa heti paketti ja lukea ohjeet yms. Että sen testailun aloittamista toisaalta odotan.
PiPaNat, mä käyn joka vuosi yksityisellä gynellä, ja mulla ainakin on tosi hyvä kokemus siitä. En tiedä noista letroista, tai kuinka helposti niitä saa, mutta ainakin mun gyne yrittää aina ottaa kaiken huomioon :). Olen iloinen, että löysin niin mukavan gynen, kun kuitenkin se on niin pelottavaa aina. Oon sitä kiitellytkin, että on tosi hyvä lääkäri. Viimeksi kun kävin, ei vielä ollut yritys päällä, ainoastaan mun haave. Menen kyllä uudestaan ennen pitkää, mutta seuraan ensin itse ovista.
ansaki, miten mä aistin kärsimättömyyttä siellä

mutta eikös nipistely just noina päivinä olis hyvä juttu? Toivotaan parasta! :)