Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tännekkin tämä.Jokohan uskaltais tuulettaa vähän?

Liitteet

• DSC_1428.JPG
    DSC_1428.JPG
    911.9 KB · Katsottu: 147
Vaveli, Eiköhän :wink

No nyt se ovis sitten tuli, viiden vilkkunaaman jälkeen. :eek: Tarkoittaakohan se hyvää vai huonoa kun venyi näin pitkään... Just kun yöllä päätin et jos tulee plussa niin ei silti hyödynnetä kun haluan päästä niihin juhliin nautiskelemaan myös alkoholia :oops: mutta nyt en sit kuitenkaan tiedä. Olisihan se hullua jättää hyödyntämättäkään.. Ja mitä jos tää oliskin se 'the' kierros... Mutta mä en oikeestaan ikinä käy missään niin ois ihanaa päästä niihin juhliin nauttimaan ja rentoutumaan. Toki eipä se ois edes varmaa et raskautuisin vaikka hyödynnetäisiinkin.. Hirveä spekulaatio heti aamuun...

Vaveli, kyllä noilla viivoilla voi jo tuulettaa :)

Onnea uuteen kotiin wheelchairmama, ja voimia muuttoon! :)

PiPaNat
, tuskin maltat jättää hyödyntämättä ovista, kun lopultakin se tuli :wink minä päivinä sulla yleensä on ovis ollut? Tsemppiä kuitenkin, ja jos nyt tärppäisi, niin tuleehan niitä juhlia myöhemminkin. Vaikka ymmärrän kyllä, että välillä olisi mukava päästä rentoutumaan. Menee niin tai näin, niin hyvin kuitenkin, eikös? :rolleyes:

Toivottavasti ansakilla on tänään vähemmän tylsä päivä :grin

On. Olen pahoillani näin negatiivisesta valituksesta :sad001, mutta meinaa kyllä nämä realiteetit hiukan masentaa. Olisi kiva, kun voisi edes jännätä, mutta kun ei. Nyt kp 14, kaikki ovisoireet ollu (toki en silti tiedä varmasti, kun en tikuta, mutta merkit niin selkeät). Huomenna pitäisi terot aloittaa, jos aloitan. En varmaan aloita, tuntuu niin turhalta.
Toisaalta, onhan elämässä muutakin tietysti, syksyllä voisin lähteä miehen ulkomaatyöreissulle mukaan, jos en ole raskaana. Meillä on myös yksi mökkiviikonloppu aikuisten kavereiden kesken tulossa. Mutta silti, mä mieluiten olisin raskaana. :oops:

Pipanat, ei kun vaan ovista hyödyntämään! :) Mulle nimittäin tuli mieleen kun kerta tämä nyt oli sulle "normaalista" poikkeavaa, niin sehän voi vaikka olla hyvä juttu!
Samoin minäkin mietin kun mulla oli normaalista poiketen oviksen aikaan veristä vuotoa, että onko hyvä vai huono.... No, osoittautui oikein hyväksi jutuksi :)

Nyt on kp16, normaalisti ovis on tullut kp12-14. Ja Hormiga , oikeassa olet, en malta jättää hyödyntämättä :hilarious: Nyt tulee sitten 4pv taukoa, mikä meidän tilanteessa on hyvä, koska miehen pikkuvintiöt on välillä vähän laiskoja niin nyt ne ovat toivottavasti täynnä energiaa ja jospa niillä riiittäis vauhtia uida loppuun saakka :laughing002

Juhlia ehtii kyllä myöhemminkin, jos tärppi nyt kävis. Mut ei tuolla kokonaisuudella mikä nyt on tulossa.. Ja me ollaan vielä isäntäpari niin aika säätämistä kyllä on jos saan pari pv ennen juhlia tietää et oisin raskaana ja en siinä vaiheessa kyllä koko lähiystäväpiirille halua tiedottaa tikun tuloksista . Mutta eiköhän siitäkin selvittäisi.

Hormiga, tässä kierrossa (taas) oppineena.. minäkin olen kuvitellut että tunnen oviksen ainakin noin suurinpiirtein. Noh, nyt olen ollut varma kp11 lähtien, että on ovis päivä ja oikea pv on siis tänään kp16. Kannattaisiko tikuttaa ainakin pari ovista niin saisit varmuuden olojen paikkansa pitävyydestä. Sit tietäis ainakin varmuudella et onko ovis menny viikolla ohi vai saatteko hyödynnettyä vkonloppuna. Jos oikea ovis olisikin to-pe tai ma-ti.

Noi viivat on kyllä kivat vaveli! :happy: Onnea siitä!
Tämän päivän alku on ainakin jo paljon parempi kuin eilen! Toivotaan ettei sitä tylsyyttä tule tänään! Eilen tuntui että mättäs kaikki! Ehdin jo (meidän teineihin kiehahtaneena) miettiä miksi ihmeessä haluaisin noita lisää!!!! :wtf: Mutta se meni nopeasti sitten taas ohi, nuo vaan osaa välillä olla... kuinkas sen nyt kauniisti sanois... TOSI RAIVOSTUTTAVIA!!! :happy: Mutta silti niin ihania! :hilarious: Välillä vaan on tuollaisia päiviä, niiden hyvä puoli on se, että ne loppuu jossain kohti ja pääsee nukkuun! :wacky: Nyt taas uusin silmin kohti uutta parempaa päivää! :)

Ehkä olet oikeassa PiPaNat :), ehkä olisi hyvä joskus tikuttaa ovista, ja seurata miten oireet vastaavat todellisuutta. Kuitenkin yleensä menkat on parin viikon päästä oireista. Ja mä pelkään, että harmittaa vielä enemmän, jos tiedän oviksen ihan tarkan ajan, enkä voi sitä kuitenkaan hyödyntää (jos arkipäivälle sattuu). Mä jotenkin yritän asennoitua niin, ettei tämä vauvatouhu ole mitään salatiedettä, vaikka siltä se tuntuu :oops:

Ansaki, samoja fiiliksiä vanhempien lasten kanssa. Meidän esiteini (tai kai voi jo pikkuhiljaa alkaa sanoa teini, vaikkei ikää olekaan, mutta murrosikä kuitenkin) on aina ollut temperamenttinen, mutta kaikki on vaan koko ajan hankalampaa. Niin kultainen lapsi toisaalta, huolehtiva ja vastuullinen, mutta tuntuu, että nyt on pinnalla vain kaikki haastava. Ja tämä lapsi osaa vetää juuri niistä naruista, joilla saa mun pinnan palamaan. Mietin myös, että miksi haaveilen vauvasta, kun välillä jo nytkin on niin takkuamista. Toisaalta mun toinen lapsonen on aina ollut helppo ja empaattinen (ja huom. Nukkui täydet yöunet syömättä heti pariviikkoisesta :rolleyes:).

Hui, sain juuri puhelun työhaastatteluun! Hain siis paikkaa jo aiemmin, mutta nyt ens viikolla ois sitten haastattelu! Meen kyllä mielelläni, mutta sitten taas uusi miettiminen ja uudet kuviot jos vaikka pääsiskin... Nyt kun olen määräaikaisilla ollut aina puoli vuotta kerrallaan ja tää olis si vakipaikka mikä tietenkin on aina parempi... JÄNNÄÄ TAAS!!!! Mutta taas asioissa puolensa ja puolensa... Mietin kai liikaa taas?!:smiley-angelic008

Kyllä mä yrittäisin aina kun mahdollisuus jos kerran vauvalle on annettu lupa tulla! Ja PiPaNat mä raskauduin viimeksi just tuollaisesta kierrosta, missä ovulaatio-olot kesti ja kesti kunnes lopulta sain ovisplussan.

Meillä myös välillä niiiiiiiiiiiin tylsiä päiviä että ihan puuduttaa!! Mutta pääasiassa nautitaan kotona olosta, kunhan vaan jaksaa itse pysyä puuhakkaana :smug:

Ja ONNEA vaveli plussasta, toivottavasti tästä alkaa kunnon aalto pulssiin suhteen!! ... ja mä pääsisin siihen kyytiin vielä huhti/toukokuussa :happy:

Ansakille tsemppiä työhaastatteluun!!

Mä oon tänään miettinyt lasten sukupuolta. Meillä siis kaksi poikaa ja jos saisin valita niin oishan se tyttö kiva tähän viimeiseksi. Mutta ihan rehellisesti poika olisi ihan yhtä ihana. Mä vaan luulen että kun/jos kolmatta aletaan odottamaan ja siitä kerrotaan muille niin kova tytön odotus on suurimmalla osalla tutuista. Me ei missään nimessä tehdä tyttöä vaan vielä yhtä vauvaa. Mulla ois ihana nimikin pojalle ( mies ei oo VIELÄ lämmennyt nimelle :grin) ja ehkä harmittaisikin että ei päästäisi sitä antamaan. Ahdistaa jo valmiiksi muiden tyttöhaaveet ja se sellainen tietynlainen odotus tytöstä koska jo kaksi poikaa on. Ihan kuin oltaisiin epäonnistuttu jos meille kolmas poika annetaan... Ymmärtääkö täällä joku nää ajatukset? :wideyed:

Meillä hiukan samaa juttua kun on jo kaksi tyttöä, niin se poika ois kiva, mutta tosiaan ihan sama kumpi tulis jos nyt vaan tulis! :rolleyes:

Mä ainakin ymmärrän! Meillä on ihan sama tilanne. Toisen kohdalla jo tuntu et että ihan lähipiiristäkin tuli näitä tyttö'painostus' kommentteja. Kivahan siinä oli olla kun ite tiesi et poika,joka oli täysin yhtä toivottu ja rakas,oli tulossa. Nyt kun ollaan avoimesti puhuttu että kolmas haaveissa niin 2/3 sanoo et pitäähän se prinsessa vielä tehdä. Joo, olisihan se tyttö ihana, mutta jokaiselle olen sanonut, että jos se kolmas meille suodaan niin poika sekin on. Yleensä saan vastaukseksi vähän väkinäistä naurua tms. Ihan kuin ei kolme poikakin olis ihana asia :mad: ei varmaan keneltäkään ole tullut sellaista 'no olisihan sekin ihanaa' kommenttia vaikka suurin osa tietää meidän lähtöpisteen jossa ei tiedetty, että saadaanko lapsia ollenkaan.

Tsemppiä työhaastatteluun ansaki :)

Minulla on kaksi tyttöä, (miehellä on poika). Jos saisin itse valita, niin toivoisin kolmatta tyttöä, vaikka varmaan moni ajatettelisi minunkin toivovan poikaa tyttöjen jälkeen. Ei sillä oikeasti ole väliä, onnellisena ottaisin pojankin vastaan. Mutta tytölle minulla ois nimikin jo :rolleyes:

Meillä on taas vuorostaan jo tyttö ja poika :) ja nyt siis kolmas tulossa. Totesinkin tossa miehelle että luulisi ettei kukaan nyt ainakaan luule että sen takia kolmas tulee että sais sen "puuttuvan" tytön/pojan. Uskon että toi ajatus on aika perus monelle ulkopuoliselle tänä päivänä jos vielä kolmannen haluaa.

Kertokaas millon pitäis aloittaa ovistestailu kun kierto on nyt ollu noin 25-56 päivää?

Takaisin