Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Ylipäätään asiasta ei juurikaan tietoa löydy, siis miksi ei raskaudu... Mulla voi tehdä jo ikäkin ja kun aiemmista raskauksista on jo niin kauan! Puhun kun oltaisiin pidempäänkin yritetty nyt, mutta mulla siis tosiaan vasta yk2 lopuillaan. :shy: Hattua nostan kyllä niille jotka ovat jo pitkään asian kanssa tarponeet! :Heartpink

Pätkis85:Anteeksi saako kysyä kauanko teillä yritystä takana?Kyllähän sitä itsekkin jännittää kun 2 ensimmäistä tullut aika helpolla ja nyt ihan intona tästä kolmannen yrityksestä että jos kestääkin kauan mutta eipä sitä etukäteen kannata Murehtia.

PiPaNat sulla alkaa olla jännä päivät, täällä peukut pystyssä!

Me yritetään olla raskautumatta tässä kierrossa, koska meillä on isot juhlat tammikuussa :) sen jälkeen sitten!

Niin ,tokihan sitä toivoisin, mutta tosiaan kierto ollut tosi kumma ja mulla yleensä tullut raskausoireet hyvin alkuvaiheessa, mutta nyt ei ole kyllä mitään! Saas nähdä!

Mun osteopaatti sanoi että raskauksien jälkeen kehoon jää yleensä aina jonkin asteista jännitteitä ja kireyksiä jotka monilla purkautuu/palautuu samalla kun raskaudesta palautuu muutenkin. Joillakin niitä jännityksiä & kireyksiä jää kroppaan ja ne vaikeuttaa uutta raskautta. Imettäessä keho reagoi nopeammin osteopatia hoitoon, mutta hoito auttaa myös sen jälkeen kun on lopettanut imetyksen. Silloin voi vain olla, että hoitokertoja tarvitaan enemmän. Itsellä nyt yksi hoitokerta takana ja 1-2 kertaa ainakin tarvitaan. Luotto ko hoitoon on kova kun olen nähnyt vaikutukset omiin lapsiin ja muutamien ystävien lapsiin. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan!!! Eihän siinä mitään häviäkään, saa ainakin oman rentouttavan tunnin olla yksin :grin

Niin ja tuli mieleen et ystävällä oli edellisessä synnytyksessä tulleisiin repeämiin kasvanut arpikudosta jotka hidastivat uudelleen raskautumista. Ne eivät vaivanneet millään tavalla normi elää eikä hän tiennyt niiden olemassa oloa ennenkuin gynekologi oli tutkinut tarkemmin.

Tuo missä minä käyn on 60€/käynti ja käynti on sen 1h. Ei nyt ihan halpaa mutta jos ja kun siitä on apu niin aika pieni hinta :rolleyes: tai siis lapsille ainakin oli apua, toivottavasti itellekin!

Niin meillä ekaa tjottailtiin 9kk toinen tuli heti kun annettiin lupa tulla tosin"vahinko"mahdollisuuksia oli tuota ennenkin muutamia.
Kesällä on todettu monirakkulaisuutta vähän mulla munasarjoissa,joita ei ole ainakaan ennen esikoista havaittu,että se voi vaikeuksia aiheuttaa toki gyne sanoi että kun on jo 2 lasta se on hyvä merkki.Mutta tässä se nyt alkaa selvitä miten käy.Olen jotenkin ehkä liiankin innokas siksi jännittää tuleeko pitkä odotuksen odotus kun ajatuksissa vain välillä siintää että ensi syksynä jo olisi nyytti matkalla/sylissä.

Esikoisella siihen ettei nukkunut kuin max 2h pätkiä. Hoidossa käytiin kun hän oli 10kk ja kolme yötä sen jälkeen alkoi nukkua täydet yöt :wideyed: Pienempi vietiin hoitoon heti 2vkoa vanhana "tarkistukseen" että mitä löytyy. Olen mm täysin vakuuttunut että ennalta ehkäistiin tuleva ADHD koska hermosto oli todella ylikierroksilla ja se saatiin hoidoilla rauhoittumaan. Myös suolisto on molemmilla rauhoittunut eikä ole käyntien jälkeen ollut ummetuksia niinkuin ihan vauvana oli.

Ystäville apua on tullut mm liikkumattomuuteen (10kk ei liikkunut vielä mihinkään eikä lääkärit ja vyöhyketerapeutit löytänyt mitään vikaa), siihen ettei pää käänny kunnolla toiseen suuntaan, syömättömyyteen, refluksiin ja vauvan pahaan ummetukseen johon Lastenklinikan lääkärit määräsivät vain vahvoja lääkkeitä.

Jotenkin tulee niin avuton olo. Tuntuu ettei voi tavallaan asian etten oikein tehdä mitään. Muutaku yrittää elää terveellisesti, tikuttaa ovista ja ajoittaa talletukset mahdollisimman otolliseen ajankohtaan. Sitten ei oikein enää voi muutaku odottaa.... Varsinkin jos ei oo mitään ihmeempää ongelmaa missään. Kierto säännöllinen, ovistestiin saatu positiivinen tulos joka kierrossa kun olen testannut jne..

Meillä todettiin ennen esikoista lapsettomuus ilman syytä. Sen takia lähdin noihin 'ei lääketieteellisiin' hoitoihin ja niistä on ollut apua. Toki esikoinen tehtiin IVF hoidolla mutta kakkonen tuli luomusti yrittämättä ja uskon, että esikoisen alkuun saamiseen auttoi kehoterapia ennen IVF hoitoja. Nyt käyn vielä muutaman kerran tuolla osteopatiassa.

Tänään dpo 11 ja puhdas nega, odotettu tulos tähän kiertoon mutta aina se silti on pieni pettymys. Nyt taitaa startata yk 5 tai 6. Katsotaan kauanko jaksaa haaveilla kolmosesta!!

Nega on aina ikävä vaikka kuinka olisi osannut odottaa. Itse kanssa luulen et nega se tulee munkin tikkuun. Maanantaina pitäisi menkkojen alkaa. Torstaina olisi dpo 10. Ennen sitä en viitsi testata.

Aaton kunniaksi tyylipuhdas negatiivinen :/ Noh siis ei se nyt käytännössä olisi plussa ees ollut mahdollinen mut nyt sais pian ne menkat alkaa jos meinaa.

Täällä kans kp1! Onneks on nuo kaksi ihanuutta tuossa vieressä (ja mies tietty ) vaikka eivät vielä kunnolla joulusta mitään ymmärräkään niin ihana joulu silti!

Hyvää joulua kaikille!!

Täällä kanssa kp 1. Aamulla aukesi hanat.
Vaveli: Mulla kesti melki 2kk kun eka vuoto tuli kapselin poiston jälkeen. Oli siis keltarauhashormoni kapseli. 6kk voi mennä hyvin et kierto tasaantuu.
Minkäikäisiä lapsia muilla on?

Hyvää Joulua kaikille

Muokattu viimeksi:
Takaisin