Kolmosen odottajat

Voi Kirppu^! Voimia sinulle ja toivotaan että kaikki menee hyvin :Heartred

Ja onnea TCN sinullekin! Meilläkin plussa oli täysin yllätys :) Viikko siinä meni että tottui ajatukseen, vaikka iloinen olinkin. Miehelle tämä oli suurempi järkytys/yllätys mutta myös hän on jo tottunut ajatukseen ja ehdittiin jopa päättää nimetkin pienokaiselle :D Mies ehdotteli itse pojalle nimivaihtoehtoja, kun mun ehdotukset ei kelvannut. Ja hyväksyin sitten yksi niistä. Ja tytölle mun ideoima nimi jonka mies heti hyväksyi. Taustafaktana siis se että meillä on kahden ensimmäisten lasten kohdalla ollut nimet valmiina jo ennen kuin testi on näyttänyt plussaa, joten nyt tuli melkein kiire :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: TCN
Moikka! Täällä kanssa kolmas tulossa. Ikäeroo tulee nuoremman kanssa olemaan 8,5 vuotta eli ihan ku ois ekaa kertaa raskaana! :)
 
Täällä myös kolmannen odottaja. Tätä raskautta on toivottu ja yritetty hartaasti jo kohta 1,5 vuotta. Joten iso onni oli kun kaksi viivaa tuli testiin. Toki on aiempia keskenmenoa ennen kuopusta, mikä vähän varjostaa tätä, mutta yritän ole toiveikas. Onneksi varhaisultra on 2.5. Niin saa mielenrauhan. :) esikoinen on syntynyt 1.1.2012 ja kuopus 22.2.2014. Eli talvi vauvoja kaikki kolme. :)
 
Onnea 3x:Heartred ja Kirppuli86! Toivotaan että kaikki menee hyvin ja pysyvät matkassa mukana!
 
Meille myös kolmas tulossa. 6-vuotiaat esikoiset lähtee syksyllä kouluun ja kyllä minäkin olen miettinyt, että mitenköhän sitä jaksaa?
Olen vielä ihan varpaillani, koska hoitoja on taustalla rutkasti ja toivon parasta, mutta skeptisesti pelkään pahinta, että voiko tää todellakin onnistua vihdoin?

Päivä kerrallaan vaan mwntävä! Onnea meille kaikille odotukseen.
 
Kolmas tulossa. Tietoinen vahinko :) Edellisestä raskaudesta 9 vuotta... esikoinen täyttää 10v ja kakkonen 9v. Tämä on kun olisi eka kertaa raskaana kun kaikki on niin unohdettu.
 
Tuntuu nyt siltä, että on kovin vanha odottaja, kun ensimmäinen syntyi ollessani 20v :) ajattelee asiat niin erilailla, ehkä on rennompi tulevan suhteen. Silti tuntuu olo jo ihan seniorilta ... :)
 
Mä ite täytän sunnuntaina 29 ja olin 21 kun esikoinen syntyi.. Mutta mä oon jotenkin varovainen nyt. Tai varovaisempi kuin noiden kahden odotusaikana..
 
Täällä odotellaan myöskin kolmosta, edellisestä raskaudesta kulunut 4vuotta. Tuntuu että kaikki on hakusessa, en mukamas tiedä mitä oireita kuuluu raskauteen ja mitä ei! Apua miten voi tuntua tältä?
 
Maanantaina oli ultra ja siellä näky suurentunut kohtu ja ruskuais pussi, ei alkioo, ei sydämenääniä, sopis noin viidennen viikon löytöihin tai tuulimunaksi. Esioisesta oli 6+4 viikolla sama löydös ja ultrattiin kaksi viikkoo myöhemmin niin meni kaksi viikkoa myöhemmäksi laskettu aika. hcg oli 22600, eli sekin sopis noihin löytöihin, mutta en oikeen uskalla toivoa mitään ihmeellisyyksiä.
 
Voi anis81 voimia paljon! Mulla oli tuo viime syksynä ja tuulimunahan se oli.. Pidän sulle peukkuja että siellä ensi kerralla sydän jyskyttää :Heartred
 
Kyfi täällä kans 4 vuotta edellisestä raskaudesta ja kaikki vähä hakusessa,ei muista juurikaan mitään. Ihan kuin olisi ekaa kertaa raskaana.
 
Onnea kaikille uusille pikku-kolmosen odottajille!

Voi Anis81! Pidän sormet ja varpaat ristissä että oli vain liian aikainen ultra. Kakkosen kohdalla mun piti hyvin ajoissa käydä ultrassa koska oli hoitoja takana, ja halusivat varmistaa että siellä edes jotain on. Ja menin sitte uudestaan niukkojen vuotojen takia. Joten ekassa ultrassa näkyi vain ruskuaispussi, tokalla sitten pussi ja pieni olento sydäntykytyksellä.

Mä juuri tänään kävin neuvolassa ja pyysin aikaisemman ajan, eka ultra olisi 2.5. Minulla on taas tässäkin raskaudessa vaaleanpunainen valkovuoto joten haluan tietää missä mennään. Sain sitten ajan ensi viikon keskiviikoksi, 27.4 :) Sovittiin että ei ultrata vielä tänään (5+3) koska luultavasti ei näkyisi mitään joka helpottaa olo, ja luultavasti se mikä näkyisi aiheuttaisi vain enemmän stressiä. Nämä varhaisultrat kun ovat niin hyvässä kuin pahassa; jos menee liian aikaisin tai jos kaikki on ok ja kuitenkin menee vkolla 8 kesken (silloin suurin riski että menee kesken koska suurimmat elimet kehittyvät) ja itse olen käynyt läpi molempia. Mutta kuitenkin haluan nytkin varhaisultraan koska haluan tietää ajoissa jos kaikki ei olekaan hyvin. Varoitin jo mun neuvolatätiä että varmaan käyn neuvolassa ultrassa joka viikko vko 10 saakka, kunnes herkin aika keskenmenolle on ohi :D
 
Anis81 toivotaan, että seuraavassa ultrassa näkyy jotain.

Olen pistänyt saman merkille, että aika monella meistä viimeisestä raskaudesta on kulunut jo hyvä tovi. Toisaalta se on hyvä omalta kannalta koska kolme ihan pientä en olisi jaksanut yhtä aikaa. Nyt voi taas nukkua päikkäreitä vauvan kanssa kun isommat ei vaadi kokoaikaista vahtimiststa ja ovat koulussa kuitenkin päivällä.

Aloin pohtia tuota varhaisultraa. Itsellä eka neuvola on 20.5. Ja ultra 9.6. On jotenkin epäuskoinen olo, että oonkohan sittenkään raskaana.

Piti vielä johonkin muuhunkin kommentoida, mutta en nyt muista.
 
Täällä kans kolmosen odottaja. Eka syntyny 2/2014 ja toka 6/2015. Kuopus olis siis vauvan syntyessä 1 ja puoli vuotta ja esikoinen 2 ja 10kk. Pieniä ovat vielä! Lähinnä vähä jännittää tää raskausaika et miten selviän, vauva aika ei huoleta niinkään. Jospa ylipäätään pysys pieni matkassa!:Heartred
 
Me kerrotaan np-ultran jälkeen. Siis jos varhaisultrassa kaikki on OK ja tuonne asti päästään.. Sitä en vielä tiedä miten, vinkkejä kehiin :) meillä kyllä on niin isot lapset että ymmärtävät ihan sanomisesta... Mutta varmasti haluan ultra kuvanki näyttää :)
 
Meille on myös kolmas tulossa. Isosiskot syntyneet 07/11 ja 10/13.
Vielä en ole käynyt edes ekalla neuvolatapaamisella, se on vasta viikon kuluttua, joten odotellaan rauhassa ennenkuin kerrotaan lapsille. Kaikki muut tutut kylillä kyllä jo tästä tietävätkin
Itse olen 36v ja tuntuu että väsymys edellisiin verrattuna tässä alkuvaiheessa vähintäänkin kolminkertainen. Tietoisesti vielä haluttiin kolmas ja iloisia ollaan että nappasi näinkin nopeasti, tosin vielä kaikki vähän jänskättää....tää alkuaika tuntuu ihan loputtomalta, varsinkin kun siihen lisätään pahoinvointi vuorokauden ympäri!!!
 
Takaisin
Top