Kolmosen odottajat

Mää odottelen, toki melkeen 6 vuotta edellisestä raskaudesta aikaa.. Ei oikeen muista kaikkee viimeraskauksista.
 
Mulla itellä 4 vuotta edellisestä. Vähän on hakusessa tämän kolmannen raskauden asiat.
 
Kolmas olisi tulossa, ikinä en olisi uskonut! Ihanaa, mutta myös hirvittää, pärjäänkö ja jaksanko.. Edellisestä raskaudesta lähes 5 vuotta.
 
Oz kans samanlaiset ajatukset mutta luulen että ajatellaan erilailla kun saadaan vauva syliin :wink
 
Toivotaan, Kirppu! :) Ja toivottavasti kaikki menee siihen asti hyvin, sekään ei ole tietysti itsestäänselvää. Kyllä saa onnellinen olla, kun ja jos saa oman vauvan vielä syliin.
 
Täälläkin kolmas tulossa. Mutta kuopus ei ole vielä edes 8kk :D Aivan totaalinen yllätys tämä vauva! Toivottu kylläkin, mutta koska kuopuksen kanssa tarvittiin hedelm. hoitoja niin me ei oltu varauduttu että kolmas tulisi näin nopeasti tai ollenkaan.
 
Meille tää vauva on todella odotettu. Melkein pari vuotta yritettiin ja yksi tuulimunaraskaus tässä välissä.. Senkin takia tämä odotus ehkä jännittää niin paljon...
Tänään eka neuvola ja huomenna on varhaisultra yksityisellä..
:)
 
Kiitos Kirppu^! :Heartred
Ensimmäinen ultra 2.5. Jännittää mitä siellä näkyy. Ja kuinka monta :wink
Tarrasukkia kaikille muillekin :Heartred Voin kuvitella että 4-6 vuotta tuntuu pitkältä ajalta ja jänskättää, tuntui että oli unohtanut kaiken jo 2v7kk ajassa kun kuopus syntyi :) Tällä kertaa ei ainakaan pääse unohtumaan :D :D
 
MayBe ollas hyvä vain :wink
Itse tänään varaan neuvolaan ajan vaikka viikkoja vasta 3+2 mutta miehellä on eräänlainen periytyvä sairaus kehitykseen liittyen ni pyysivät soittamaan heti plussattua ja seuraavat alusta asti koko raskauden tiiviimmin kuin normaalisti vauvan kehittymistä.
Ja hyvä näin,sillä tätä miehen sairautta ei tietty esikon kohdalla ni häneen se tuli ja on nyt puhumaton ja ymmärtämätön eikä koskaan tule puhumaan eikä ymmärtämään puhetta. Ihana lapsi silti ♡ tyttö taas puolestaan kehittyy normaalisti.
Kyllähän sitä saa opetella alusta kaikki sillä ei todellakaan tuoreessa muistissa ole raskaus ja vauva-ajat :)
 
Oih onnea Mimmulainen :Heartred Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja pienokainen pysyy kyydissä mukana tällä kertaa!

Huomaan itsestäni että jokainen raskaus jännittää enemmän kuin edellinen. Kun tulee tietoiseksi mitä kaikkea voi tapahtua.
 
Hali Kirppu^ :Heartred Varmasti on esikoisesi aivan ihana! Ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin pikku kolmosen kohdalla. Voiko lääkärit tehdä jotain sairaudelle jos huomaavat ajoissa, kun lapsi on vielä kohdussa? Vai seuraavatko vain tilannetta?

Varasin ajan neuvolaan vasta viikolle 7-8 jotta voisivat ultrata samalla ekan kerran. En mene varhaisultraan tällä kertaa, kun neuvolassa ultraavat niin usein kuin toivoo. Minulla ollut yksi keskenmeno varhaisultran jälkeen joten käyn neuvolassa ultrassa varmaan joka päivä kunnes liikkeet tuntuu :D
 
Hei vaan!

Kolmatta täälläkin odotellaan. Esikoinen on 10 ja kuopus 8v. joten iltatähteä tässä olisi tulossa, jos joulukuuhun päästään. Erilainen joulu tiedossa siis kaikin puolin.

Ja jos teistä tuntuu, että 4-6 vuotta ettekä muista raskausajasta juuri mitään niin itse voin sanoa, että oon tippunut ihan aallon harjalta kaikkeen vauvoihin liittyvässä.

Oltiin jo alettu tottua ajatukseen ettei vauvoja meille enää tule kun 5 vuoteen ei mitään ollut tapahtunut. Mutta niin se elämä yllättää.

Onnea meille kaikille ja tarrasukkia!
 
Onnea TCN! On ihan parasta, että elämä välillä yllättää. Me ihan tietoisesti yritettiin, mutta tuntui siltä, että tällä iällä ei enää niin helposti välttämättä onnistu. Olin aidosti yllättynyt plussasta. Ja minusta on jotenkin liikuttavaa, että vauva on tulossa just jouluna. :)
 
Kirppu, on varmasti raskas ajatus! Toivon sydämestä, että kaikki menee teillä hyvin.
 
Joo, eihän se tässä iässä enää ole niin yksinkertaista raskautua. Ja siksi oltiin jo asennoiduttu ettei enempää tule. Viikonloppu meni sopeutuessa ajatukseen, että kyllä me vaan saadaankin kolmas. Vielä sitä omia ajatuksia jarruttelee, mutta kun muutama viikko menee eteenpäin niin sitten voi jo alkaa luottaa, että loppuun asti mennään.

Ja onhan siinä jotain hienoa, että syntyy oma joulun ihme. :) Tosin lapsi ei ehkä arvosta sitä kun odottaa 18v. syntymäpäiväänsä. :D

Itsellä on tyttö olo. Näin tänään kaupassa vain tyttöjen vaatteita. Yritin sillä silmällä katsoa myös poikien vaatteita, mutta ne ei houkutellut yhtään. Aiemmissa siis ekassa vaan kattellu tyttöjen vaatteita ja sitten tokassa poikien vaatteita.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Oz
Takaisin
Top