Kohdun kasvukivut / liitoskivut

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuussa 2017' aloitti Diann, 16 kesä 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Hippunen2 Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Kesämammat 2016

Vauva on nyt jotenki semmosessa kohdassa et tuntuu kokoajan painavan pissarakkoon ja vihloo. Jos vähäkää pidempi väli vessa käynnissä (esim yöllä) tulee ihan kipeex alamaha.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Sinikka Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Mulla on Hippunen2 ihan sama homma! Tuntuu tosi pahalle välillä ja oon muutamana viime yönä heränny jonku 4-5 kertaa vessahätään ja kipuun. :inpain:
  3. Saniais Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Mä liityn kans tohon pissahätä ja kipu -kerhoon! Välillä on semmosia öitä, että jatkuvasti saa ravata vessassa ja virtsarakkoa vihloo.
  4. Kardulla Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Mullaki toi pissahätä ja kipu! Hyvä et välil yöl pääsee ylös sängyst ku sattuu :/ ja mul on jo melko minuutin tarkkuudel et herään kello 5 ja 8 vessaan, huonon rytmin takii yleensä vasta klo 2 meen nukkumaan :angry1
  5. Nipanderi Rakastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Mul on kans kellon tarkka kolme yöllä, ku vessaan pitää päästä. Se on ihan sama onko juonut paljon tai ollu juomatta, mut kolmelta joka yö. Raastavaa!
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  6. Diann Rakastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Joulukuun mammat 2017

Nyt alkanu sattuun jos nousen äkkinäisesti ylös. Vihloo ja pistää kauheena hetken. Oon kuullut että joillain jo aluksi tällasta. Mulla vasta nyt tullut pari kertaa sitten päälle kauhee huimaus.
  7. Maatuska83 Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Marrasmammat 2016

Itelläni lähinnä jomottelee alavatsaa. Ristiselän taas niksautin...olikohan tiistaina ku kannoin pikkuneitiä ja vesipönttöä saunaan. Onneksi yöllinen lepo auttaa aina sen verran että saa jotain tehtyä päivän aikana. Ja vessassa käyn nykyään pari kertaa yössä.
    Kylläpä niitä kolotulsia ja kipuja ehtii vielä tulla kun vatsa kasvaa enemmän.
  8. Berrynen Peruskäyttäjä Joulukuun mammat 2017

Mulla on myös toi pissahätä & kipu. Eilen kun pyöräilin niin tuli kesken matkaa hirvee pissahätä ja alko alavatsaa sattumaan ja oli pakko ettii joku huoltoasema et pystyin jatkaa matkaa. Ja yöllä pitää myös herää vähintään kerran vessaan.
  9. Diann Rakastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Joulukuun mammat 2017

Mulla sattuu monesti pissan jäljeen jonkun aikaa vatsaan... outoa? Pissatessa ei siis kuitenkaan.
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Hippunen2 Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Kesämammat 2016

Rakko liian täynnä jonka vuoksi tulee paine rakkoon. Tyhjennyttyään jää paine päälle.
    • Tykkää Tykkää x 2
  11. Diann Rakastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Joulukuun mammat 2017

Okei hyvä tietää selitys asialle. Pitänee käydä useammin tyhjentään. Nytkin rakko ihan täynnä mut oon töissä ja automatkalla enkä heti pääse vessaan :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. NindeOut Peruskäyttäjä

Mulla on nyt eilen alkanut alavatsakivut, sellaista pistelyä. Enimmäkseen oikealla puolella yhdessä kohdassa. Tosi inhottava tunne :sad001
  13. Diann Rakastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Joulukuun mammat 2017

Mulla nyt vihlontaa aina osan päivästä jonkun aikaa. Pieniä tuikkivia viiltoja jotka kestää vaan hetken mutta tulee useita peräkkäin. Auts
  14. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Mulla alkanut jo kevyesti harkkasupistelemaan jos vaikka työntelen esikkoa ylämäkeen.

Ja myös liitoskivut alkaneet, iskias vaivaa on-off ja kävellessä lantiosta tuolta alaselästä kuuluu naksuntaa tai tuntuu oikeastaan.:rolleyes: Mutta noin muuten raskaushehku on ehkäpä jo täällä :p
  15. Jenska Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Mulla tulee iltaisin säännöllisesti tujuja harkkasupistuksia. Tuntee oikeen kun kohtu menee ihan kivikovaksi, ja sen näkee ulospäinkin. Ei satu mutta tulee tosi tukala olo ja liikkuminen on mahdotonta. Alkaa illalla yhdeksältä ja loppuu kymmenen aikaan. se montako tulee riippuu aivan päivän tekemisistä.
  16. Diann Rakastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Joulukuun mammat 2017

Mulla ei varmaan vielä ole noita harkkasuppareita tullut kun en ole ainakaan havainnut että kohtu menis kovaksi. Sellaista menkkamaista kipua aina välillä havaitsen ja sit näitä vihlaisuja. Tuo menkkakipu on musta aika pelottavaa :O
  17. Sinikka Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Mulla on alkanut tulla kipuilua vasemmalle alaselkään. Sellasta vihlovaa siis mikä säteilee jalkaan/pakaraan päin. Ja sitten paljon seisoessa tuntuu epämukavalta kohdun sivuilla ja välillä on sellaista menkkamaista jomotustakin. o_O
  18. sheer Aloittelija

Mullakin oli nyt ensimmäinen selkeä harkkasupistus, alavatsa meni aivan kovaksi ja tuntui kovaa painetta, tosi tukala olo. Nyt parin päivän aikana on myös ollut inhottavaa pistävää kipua navan seudulla/ympärillä, liekö kohdun kasvukipuja :hungover:
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. Bettie Naimisissa foorumin kanssa Toukoäidit 2020 Tammikuunmammat 2016 Joulukuun mammat 2017

Mulla oli yöllä pissalla käynnin jälkeen todella napakka harkkasupistus. Se oli niin pitkäkii et alko jo kipua tuntumaa ku meni ympäröivät lihaksetki kramppii. Toinen vähän lievempi tuli sit aamuyöstä.
  20. Ilmi88 Peruskäyttäjä

Mä en ainakaan oo tunnistanut supistuksia vielä. Välillä maha tuntuu vähän kovemmalta, mut ei kyllä satu tai mitään..en sit tiedä kun ei oo kokemusta.. en usko että supistaa..

Jaa tämä sivu