Kohdun kasvukivut / liitoskivut

Vauva on nyt jotenki semmosessa kohdassa et tuntuu kokoajan painavan pissarakkoon ja vihloo. Jos vähäkää pidempi väli vessa käynnissä (esim yöllä) tulee ihan kipeex alamaha.
 
Vauva on nyt jotenki semmosessa kohdassa et tuntuu kokoajan painavan pissarakkoon ja vihloo. Jos vähäkää pidempi väli vessa käynnissä (esim yöllä) tulee ihan kipeex alamaha.

Mulla on Hippunen2 ihan sama homma! Tuntuu tosi pahalle välillä ja oon muutamana viime yönä heränny jonku 4-5 kertaa vessahätään ja kipuun. :inpain:
 
Mä liityn kans tohon pissahätä ja kipu -kerhoon! Välillä on semmosia öitä, että jatkuvasti saa ravata vessassa ja virtsarakkoa vihloo.
 
Mullaki toi pissahätä ja kipu! Hyvä et välil yöl pääsee ylös sängyst ku sattuu :/ ja mul on jo melko minuutin tarkkuudel et herään kello 5 ja 8 vessaan, huonon rytmin takii yleensä vasta klo 2 meen nukkumaan :angry1
 
Mul on kans kellon tarkka kolme yöllä, ku vessaan pitää päästä. Se on ihan sama onko juonut paljon tai ollu juomatta, mut kolmelta joka yö. Raastavaa!
 
Nyt alkanu sattuun jos nousen äkkinäisesti ylös. Vihloo ja pistää kauheena hetken. Oon kuullut että joillain jo aluksi tällasta. Mulla vasta nyt tullut pari kertaa sitten päälle kauhee huimaus.
 
Itelläni lähinnä jomottelee alavatsaa. Ristiselän taas niksautin...olikohan tiistaina ku kannoin pikkuneitiä ja vesipönttöä saunaan. Onneksi yöllinen lepo auttaa aina sen verran että saa jotain tehtyä päivän aikana. Ja vessassa käyn nykyään pari kertaa yössä.
Kylläpä niitä kolotulsia ja kipuja ehtii vielä tulla kun vatsa kasvaa enemmän.
 
Mulla on myös toi pissahätä & kipu. Eilen kun pyöräilin niin tuli kesken matkaa hirvee pissahätä ja alko alavatsaa sattumaan ja oli pakko ettii joku huoltoasema et pystyin jatkaa matkaa. Ja yöllä pitää myös herää vähintään kerran vessaan.
 
Mulla sattuu monesti pissan jäljeen jonkun aikaa vatsaan... outoa? Pissatessa ei siis kuitenkaan.
 
Okei hyvä tietää selitys asialle. Pitänee käydä useammin tyhjentään. Nytkin rakko ihan täynnä mut oon töissä ja automatkalla enkä heti pääse vessaan :D
 
Mulla on nyt eilen alkanut alavatsakivut, sellaista pistelyä. Enimmäkseen oikealla puolella yhdessä kohdassa. Tosi inhottava tunne :sad001
 
Mulla nyt vihlontaa aina osan päivästä jonkun aikaa. Pieniä tuikkivia viiltoja jotka kestää vaan hetken mutta tulee useita peräkkäin. Auts
 
Mulla alkanut jo kevyesti harkkasupistelemaan jos vaikka työntelen esikkoa ylämäkeen.

Ja myös liitoskivut alkaneet, iskias vaivaa on-off ja kävellessä lantiosta tuolta alaselästä kuuluu naksuntaa tai tuntuu oikeastaan.:rolleyes: Mutta noin muuten raskaushehku on ehkäpä jo täällä :p
 
Mulla tulee iltaisin säännöllisesti tujuja harkkasupistuksia. Tuntee oikeen kun kohtu menee ihan kivikovaksi, ja sen näkee ulospäinkin. Ei satu mutta tulee tosi tukala olo ja liikkuminen on mahdotonta. Alkaa illalla yhdeksältä ja loppuu kymmenen aikaan. se montako tulee riippuu aivan päivän tekemisistä.
 
Mulla ei varmaan vielä ole noita harkkasuppareita tullut kun en ole ainakaan havainnut että kohtu menis kovaksi. Sellaista menkkamaista kipua aina välillä havaitsen ja sit näitä vihlaisuja. Tuo menkkakipu on musta aika pelottavaa :O
 
Mulla on alkanut tulla kipuilua vasemmalle alaselkään. Sellasta vihlovaa siis mikä säteilee jalkaan/pakaraan päin. Ja sitten paljon seisoessa tuntuu epämukavalta kohdun sivuilla ja välillä on sellaista menkkamaista jomotustakin. o_O
 
Mullakin oli nyt ensimmäinen selkeä harkkasupistus, alavatsa meni aivan kovaksi ja tuntui kovaa painetta, tosi tukala olo. Nyt parin päivän aikana on myös ollut inhottavaa pistävää kipua navan seudulla/ympärillä, liekö kohdun kasvukipuja :hungover:
 
Mulla oli yöllä pissalla käynnin jälkeen todella napakka harkkasupistus. Se oli niin pitkäkii et alko jo kipua tuntumaa ku meni ympäröivät lihaksetki kramppii. Toinen vähän lievempi tuli sit aamuyöstä.
 
Mä en ainakaan oo tunnistanut supistuksia vielä. Välillä maha tuntuu vähän kovemmalta, mut ei kyllä satu tai mitään..en sit tiedä kun ei oo kokemusta.. en usko että supistaa..
 
Takaisin
Top