Vasta liityin palstalle ja heti ensimmäisenä olen valittamassa vaivojani. [:D] Mulla alkoi elokuussa tosi pahat liitoskivut, jotka nyt on onneksi jo vähän helpottaneet. Olivat tosiaan niin pahoja, että en voinut kävellä juuri lainkaan ja istuminen esim. työtuolissa tuntui tosi pahalta. Nyt pystyn taas käymään lenkillä, mutta kovin montaa tuntia en voi istua, mikä vähän tuppaa haittaamaan työn tekoa.
Toinen vaiva (joka valitettavasti vain tuntuu pahenevan) on närästys. Pyysin siihen apua jo vajaa kuukausi sitten neuvolalääkäriltä, joka kuitenkin käski yrittää pärjätä apteekin käsikauppalääkkeillä. Renniestä ei ole juuri mitään apua ja toinen kokeilussa ollut lääke, Alsucral, ei myöskään ole auttanut. Tällä hetkellä tilanne on se, että sitten viimeisen neuvolakäynnin paino on tippunut kilon, koska en pysty syömään kunnolla. Pitää katsoa tosi tarkkaan mitä syö, syödä pieniä annoksia ja illalla lopettaa syöminen 3-4 tuntia ennen nukkumaanmenoa. En kyllä kestä, jos mun pitää elää tammikuuhun asti pelkällä kasvissosekeitolla. [:(]
Konna86: Rennietä saa syödä huoletta, samoin tuota Alsucralia (joka ei ole periaatteessa närästyslääke). Apteekista osaavat varmasti sanoa, onko vielä jotain muita.
Tuota jalkapohjien kipeytymistä on ollut täälläkin, se onneksi tulee ja menee. Mäkin olen päätellyt sen johtuvan painonnoususta, jonka takia jalat on välillä kovilla. Hyvä syy pitää päivän aikana monta taukoa. [:)]