Kivut ja säryt

Mulle tuli viime viikolla outoja mahakipuja, ensin ajattelin että ne kuuluvat kasvukipuihin mutta kun eivät loppuneet ja häiritsivät enemmän kävin virtsa -ja fluorikokeissa. Syy selvisi emätintulehdukseksi ja sain antibioottikuurin, onko muilla ollut tulehduksia? Ei ollut mitään muita tulehdukseen viittaavia oireita kuin mahakipu, jos yhtään epäilee onko tämä normaalia, kannattaa pyytää lähetettä testeihin. Esikoista odottavana kun ei tiedä mikä on "normaalia" kipua ja mikä ei.

Minkä antibioottikuurin muuten sait? Flagyl emätinpuikot vai jonkun muun?
 
Mulla on ylävatsa kipeä ja hieman turvonnu, nimenomaan ylävatta, että mistähä se voisi johtua...
 
Saunasta tullessa kramppaa vasen jalka ja varpaat. Pohje myös kipeänä. Iskias vaivaa löytyy ripakopallinen. Notta ei auta lämpö ainakaan kivunhoidossa jos seuraavaksi magnesium kun panadol on turha ja panacodia en suostu ottamaan. Voiku sais käyttää vahvempia lääkkeitä...
 
Mirri, raskausmyrkytyksen yhtenä oireena on ylävatsakipu. Onko sulla muita oireita siihen liittyen? Millä rv oot? Raskausmyrkytys voi puhjeta muistaakseni rv 20 jälkeen, yleensä vaan loppuraskaudesta, mut mulle on sanottu aikasemmissa raskauksissa et jos on raskausmyrkytyksen oireita ni pitää ottaa vakavasti ja olla yhteydessä neuvolaan. Toivottavasti sulla ei liity siihen se kipu!!
 
Si-nivel kipuilee. Todella inhottavaa. Ei pysty kävelemään kunnolla, seisomaan, istua, maata.. ei sais liikutella ollenkaan jalkoja ni olis hyvä. Tää alko jo joskus 12 viikon tienoilla ja on vaan pahentunut, nyt 19+6. Oon tässä miettiny sen tukivyön ja/tai tukialushousujen ostoa.
 
Si-nivel riesaa täälläkin. Alkoi salakavalasti noin 10 viikkoa sitten. Synnytys sen sitten aikoinaan parantaa, muuta apua en ole keksinyt, koska tukivyötä en voi pitää. Painaa mahaa liikaa.

Onko muilla vatsa kipeenä aamuisin? Mulla alkaa ajoittain jo olla ja loppua kohden yltyy vaan. Tuntuu, että sisuskalut on aivan kasassa ja tukossa. Kun nousee ylös, niin helpottaa.
 
Si-nivel riesaa täälläkin. Alkoi salakavalasti noin 10 viikkoa sitten. Synnytys sen sitten aikoinaan parantaa, muuta apua en ole keksinyt, koska tukivyötä en voi pitää. Painaa mahaa liikaa.

Onko muilla vatsa kipeenä aamuisin? Mulla alkaa ajoittain jo olla ja loppua kohden yltyy vaan. Tuntuu, että sisuskalut on aivan kasassa ja tukossa. Kun nousee ylös, niin helpottaa.

Mhöh, saman huomasin si-tukivyöstä.. Painaa mahaa niin, etten voikaan käyttää. Onneksi se käy lisähärpäkkeineen raskauden jälkeen sitten palautumistukivyönä myös niin ei rahat mene ihan hukkaan. Anitan mahapussukka-tukivyö taas on (vielä?) niin löysän tuntuinen, ettei auta..vaikka s-kokoisen ostin. Kärsitään siis.
 
Täällä kans si-nivelen kipuja! Oli jo poissa monta viikkoa ja nyt tuli takaisin. Ei oo nyt onneksi ihan kauheita ja pystyu kävelemään normaalisti. Toivottavasti ei pahenekaan nyt pariin viikkoon, että selviän töistä.
 
Toivottavasti ei kauheen paljon vaivaa nuo kivut sitten viikonloppuna kun on paljon tekemistä.
 
Liitoskivut vaivaa öisin, esikoiselle pitää nousta laittaan tuttia x määrä yössä, tuntuu että koko häpyalue ja lantio pois paikoltaan.. hereillä niitä ei niinkään.
 
Takaisin
Top