Kiukkuketju

Sain pojan päiväunille aikaisemmin ja vain 10min nukutusajalla ilman itkuja, no 20min päästä, juuri kun itsellä oli ruoka valmiina aikomuksena mwnnä syömään, NIIIN JOKU piiip piiip piiip idiootti alkaa poraamaan noin miljoona reikää seinään juuri meidän makkarin yläpuolella. Poika pelkää muutenkin porakonetta ja nyt ei ole mitään toivpa saada poikaa enää unille, ennen kun seuraavaan päikkäriaikaan.. Eli Äidille jä hengähdystaukoja tasan nolla ja ruokakin oli kylmää. Nyt yliväsyneen pojan kiukuttelua saa kuunnella pari tuntia. Että kiukututtaa, oli hyvin lähellä, etten marssinut kyyneleet silmissä tohon yläkertaan ja sanonut, että voi tunkea poransa johonkin mihin aurinko ei paista! :mad:
 
Meilläkin meni päikkärit v******. Mikä siinä on että ne perhanan jehovan todistajat ei osaa lukea selvää suomen kieltä?!?!! Laitan aina lapun oveen että ethän soita ovikelloa vauva nukkuu, kun koirat riemastuu ovikellosta. Äsken ne urpot sitten soitti kelloa ja poika heräs koirien haukuntaan. Kun menin itkuisen pojan kanssa ovelle nii kysyivät vielä että eikai lapsi herännyt kesken unien? :banghead:Näin vielä kirkkoon kuulumattomana kirosin siinä sitten kaikki alimpaan helvettiin.:smiley-angry019
 
Kyllä ne voi kirota helvettiin vaikka kuuluiskin kirkkoon :grin

Onneksi taitavat pitää mustaa kirjaa paikoista, jotka on toivottomia. Kai sanoit että herättivät todellakin pojan? Ärsyttävää, ettei ihmiset välitä jos on ohjeet ovessa. Eri asia, jos joku oikeasti tärkeä juttu olisi, kuten tilattu paketti :wink
 
Kiukuttaa migreeni, koko päivän särkeny päätä :sad001 Tää on niin ärsyttävää kun ei saa ottaa kunnon lääkettä koska imettää... Miulla on hyvä lääke olemassa migreeniin jolla päänsärky häviäis alle tunnissa, nyt kun imettää ni ei tietenkää sitä saa käyttää, migreeni kun iskee päälle voi olla että kipu häviää saman päivän aikana tai sit se kestää monta päivää. Raskaus oli ihanaa aikaa kun ei ollu migreeniä.
 
Mua vaan kiukuttaa kaikki. Tuntuu että kaikki menee pipariksi mitä suunnittelen yms :sad001 ja sitten ahdistaa. Mieskin pelaili lähes koko eilisen päivän xboxia ja se oli ärsyttävää. Varmaan joku syysahdistus vaivaa vaikka rakastan syksyä ja värejä. Taidan laittaa jotain joul.. Siis pimeänajan valoja jo sisälle virkistämään mieltä :D naurakoon ihmiset sitten mulle, näkyi kyllä muillakin jo olevan ikkunahärpäkkeitä ja pensasvaloja kun käytiin iltalenkillä.
 
Mä olen joulun jälkeen sitä mieltä, että niitä valoja ei pureta heti, kun piristävät pimeitä iltoja (ja päiviä). Meillä muutenkin vain kirkkaita tai keltasävyisiä valoja, ei mitään värikkäitä tai vilkkuvia, ainakaan vielä.
Joka vuosi narisen miehelle, että miksei niitä muka voisi laittaa hyvissä ajoin, kun ovat talvivaloja. Ei siis miehen syy, ettei ole ajoissa, ei vaan tule ajatelleeksi ja sitten on vaan pimeää. Ehkä pyhäinpäivän aikaan/jälkeen?
 
Voih mikä päivä.. Poika on karseassa nuhassa. Nenästä valuu keltaista kamaa kuin hanasta. Ruoka ei maistu eikä unta riitä kun nokka rohisee tukkoisena. Nukkui päivällä ulkona tunnin ja ip vajaa tunnin kahdessa palassa, kävin välissä nukuttaa. Suolaspray eikä nenäfriida auta. Lisäksi on oppinut uuden "taidon".. Kiljuu kovaa ja korkealta. Naapurit alkaa varmaan epäilemään kotiväkivaltaa. Munkin kuulo varmaan kohta huononee.
 
Ärsyttää kun poika ei syö kunnolla.. Syö ehkä 10lusikallista sen jälkeen puristaa huulet kiinni. Tempuilla ja leikeillä saan syömään ehkä toiset 5 lusikallista, sit sekin loppuu. Ottaa aivoon aina tapella tän syömisen kanssa, varsinkin kun itse on väsynyt. Ehkä tää venkoilu johtuu hampaista.
 
Mun keino on edelleen laittaa puhelimesta nalle puh ja supernuuskijat tulemaan, jos jsrvoin ruoka ei tahdo maistua :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: DT
Meillä toimii harvoin, mutta on silloin tällöin youtubesta piirrettyjä pyörimässä, jaksaa kiinnostaa vain hetken.. Yleensä on vain jotain tavaraa itsellä kädessä joka sattuu ulottuvilla olemaan.. Esim rapisevia pusseja, sakset, mittanauha.. Mittanauha olikin hieno kun sitä sai tyttö itse vetää esille ja päästää kelautumaan.. :p Tai sitten jos mies on kotona ruokailun aikaan ja meinaa syöminen mennä huudoksi niin toimii pellenä ja kiinnittää tytön huomion itseensä ja minä lykkään ruokaa suuhun..
 
Meillä on kans takana raskas viikko. Kuopuksella oli vauvarokko, 3 päivää kuume siellä 40 asteessa. Samaan aikaan ylähampaat puskee läpi, silminnähden kipeän näköiset ikenet:sad001 mies ylitöissä viikolla ja viikonlopun 06-20 huoh!
 
Kyllä tsemppiä tietysti muillekin! Meilläki nuha pari viikkoa ja huonosti nukuttuja öitä takana. Kuumekin nousi yli 38 (kainalosta mitattuna) ja epäilin korvatulehdusta, mutta nyt näyttäisi helpottavan. Toinen ylähammas tuli kyllä läpi eli oisko ollu sitäki osittain. On meillä muillaki flunssaa ollu eli ei täysin selitä, mutta toivon, ettei tosiaan mene taas korviin...
 
Voi ei! DT, mä niin toivon ettei menisi korviin vaan ohittuisi muutamassa päivässä :sad001
Mellu, toi on varmaan raskasta. Mulla oli jo se, kun mies olikin kaverilla työpäivän verran muuten vaan lauantaina, ja itsellä oli hiukan väärä kuvitelma, miten pitkään on pois (luulin, että olisi neljä tuntia) ja olin nukkunut tosi surkeasti.

Mä kun odotan viikonloppuja lähinnä siksi, että saan nukkua pitkään ja pääsen helpommalla lapsen hoidossa. Toki myös se, että ollaan yhdessä ja tehdään asioita perheenä on kivaa. Nyt koko päivä meni sitten ihan harakoille. Poika reagoi siihen kun mä olin väsynyt ja mulla tietty paskaäiti-fiilikset ja itkin kun poika itki kaatumistaan, mikä pahensi pojan itkua...
Nää mun hormonit ei tietenkään paranna tilannetta.

Onneksi se oli vaan yksi päivä. Nostan hattua kaikille, joiden yöt on samaa 3-4 tunnin unta kuin mulla oli, mutta kroonisesti (mullakin nyt ollut, mutta saan nukuttua pojan kanssa taas päivällä) ja lapsella jotain muuta vaivaa. Meillä toi pikkumies on yleensä tosi iloinen ja nauravainen.
 
Voi prkl! Kyllä taas kierrokset nousee. Joulun aikaan oltiin kyläpaikassa lähisuvussa, jonne tulee tyyppi keuhkokuumeessa (eikä todellakaan viitsinyt kertoa siitä a) etukäteen eikä edes b) paikanpäällä, vaikka oli käynyt samana päivänä päivystyksessä). No tarttuihan se tietenkin meihinkin, mutta onneksi ei saatu siitä kuin lievempi versio. Kuukausi meni sairastellessa. Hieman avauduin tästä ko. tyypille.

Tänäänpä oltiin sitten suömässä, jonne ko. tyyppi taas tuli. Taas kipeänä ja tässä jälkikäteen selvisi, että ovat olleet puolisonsa kanssa viikolla ihan kunnon kuumeessa. Eipä taaskaan tullut mieleen kertoa a) etukäteen tai b) edes paikanpäällä. Ja sit tungetaan naamaa ja käsiä lapsen ulottuville, että salettiin tarttuis. Olisivat vieläpä tunkeneet meille huomenna käymään ihan pokkana. Mä niin näen punaista tollasessa käytöksessä. Mulle on ihan sama jos aikuiset sairastaa, mutta pienet lapset ja raskaana olevat äidit voisivat saada jonkinmoista suojaa näiltä kun puolustuskyky on muutenkin alentunut.
 
Voi ei elämän ihmeitä :sad001 Jotkut ei vaan osaa ajatella muita ihmisiä... Meillä on kans sairastettu pariin kertaan nyt kun on käyty sukulaisissa/ he ovat käyneet meillä kun ovat kipeitä, eikä tietenkään voi mainita asiasta kun vasta jälkikäteen... :meh:
 
Toi on kyllä syvältä! Joo, nuha on yks juttu, mut kunnon flunssat toinen.
Me ollaan koko perhe oltu nyt viikon kipeinä, ka ei tulis mieleenkään mennä mihinkään kylään. Eri asia, jos tartutetaan ennen oireita, mutta oikeasti...?! Olisko heistä ollut ihan ok tulla teille kylään?
Miksei ihmiset voi edes kertoa etukäteen, että ovat sairaina? Sais lapsiperheet sitten itse olla pois, jos ei toinen tajua.
 
Takaisin
Top