Kilot poksahtelee!

Jep.. +28kg. Eikun nousee vaan nopeammim kuin aiemmin. Rv 38+6
 
+21kg tullu täytee rv39+1. Mut jännin asia on kyl et mul ei oo enää poskii ollenkaa, verrattun aikaa ennen raskautta, jolloin viel olin pikkuruinen :happy:
 
Rv 38+4 ja +14,8kg. Nyt sais stopata tähän! Viimisen kuukauden aikana tullu melkein 5kg :eek: taitaa turvotukset vaikuttaa... Nyt vettä paljon, ei kiitos enempää.
 
Mulla näyttää jääneen painonnousu 13-14 kiloon, viime mittauksessa 36+0 oli tullut alaspäin 200 g. Radi-ruokavalion ansiota...
 
Mutta mulla on ennätys!! Voitte muut olla huoletta :D
 
Tääl poksahti kymmenen kiloo, viikkoja 38+1. Täs ollu niin aktiivist aikaa 32 viikost eteenpäin, ettei oo paino sen jälkeen juurikaan noussu..
 
6 päivää laskettuun aikaan... +18kg. Eiköhän ne siitä lähde ajallaan, esikoisestakin lähti melko äkkiä...
 
Mulla on yhteensä 18kg, joka on Tasan 35% painonnousua! :arghh: Muutama päivä sektioon, joten paino jäänee tuohon.
 
Torstain neuvolassa oli +18,3kg, turvotukset niin hurjat että viikkotahti +1900g :/ Edellinen oli ollu siis 2vk aijemmin. Noh sieltä sit kyl lähettiinki toksemiaoireiden takia ä-polin kautta svo:lle pariks päiväks seurantaan..

38+6
 
Torstain neuvolassa oli +18,3kg, turvotukset niin hurjat että viikkotahti +1900g :/ Edellinen oli ollu siis 2vk aijemmin. Noh sieltä sit kyl lähettiinki toksemiaoireiden takia ä-polin kautta svo:lle pariks päiväks seurantaan..

38+6
Oliko sulla muita oireita kuin hurja painonnousu ja turvotus? Mietin vaan kun mullahan paino nousi alle 2 viikossa 3,3 kiloa ja turvotus on ihan järkyttävän pahaa koko ajan. Viikkotahti ollu kuukauden tota luokkaa kilojen suhteen. Kokonaissaldo jo 28kg.
Eivätkä ole yhtään huolissaan neuvolassa, kun ei muita oireita ole.
 
Nibs, verenpaineet oli 153/101 ja 149/97, normisti 125/75 luokkaa... Ja pissassa proteiinit yhellä plussalla. Lievää päänsärkyäkin oli ollu muutamana päivänä, mutta se toki voi johtua jostain muustakin. Mitä muita oireita kannattaa tarkkailla niin ylävatsakipu ja "nokipisteet" näkökentässä, kuulemma. Näitä ei oo ollu.

Nuo paineet kyllä saatto pompata osin siitäkin kun terkka tuli ensin kertomaan sen pissatuloksen ja päivitteli turvotusta, oli sitten että "otetaampas vielä ne paineet"... Alko nimittäin vähä jännittää vaikka koitin pysyä tyynenä :D
 
Niin ja edellisellä neuvolakäynnillä painonnousu +300g/ vk...
 
Ok, mulla ollu paineet normaalit, pissa normaali ja ei pääkipuja tai vatsakipuja. Noh, itteeni vaan ihmetyttää että eikö tällä nesteen kertymisellä oo mitään rajaa ja voiko tää tässä mittapuussa olla normaalia, mutta kaippa se sitten on.
Tsemppiä sulle! Toivottavasti väärä hälytys.
 
Mulle tuli järkytyksenä oma painonnousu, kun osastolla piti käyä vaa'alla ennen synnytyssaliin lähtöä. 17.9kg tuli ja nyt viikko synnytyksestä jälellä 6.8kg. Toisaalta, turvotusta oli/on edelleen paljon. Mies joutu käyä ostaa mulle 45-koon crocsit kotiinlähtöpäivänä, että mahtuu ees jotku kengät. Ja tyttö tosiaan paino syntyessään 4800g ja istukka 990g, joten on niistäki sitä painoa ollu. :)
 
Rv 38+6, paino +7kg. Viimeisen neljän viikon aikana vaan laihtunu, mut on ollu muuttoa yms kaikkea muuta stressattavaa niin ihmekkös tuo. Neuvolatäti jo sano että olis hyvä jos ei enää paino laskis että jää mullekki vähän sitten sitä vararavintoa.... Sitä kyllä löyty ennen raskauttakin jo rutkasti niin oon tyytyväinen että nyt ei oo ainakaan noussu.
 
Takaisin
Top