viimeinen
Puuhakas puhuja
Maikkimai: Kyllä durumvehnässäkin on gluteiinia, erikseen on olemassa gluteiinitonta pastaa. Mulla on ihan mennyt ohi, onko teillä vauvalla keliakia? Ihan vaan et jos ei ole, niin onhan sitä gluteiinia muissakin (kotimaisissa) viljoissa. Pastaa voi kyllä antaa, tavallistakin. Meillä tosin syödään koko perhe täysjyvää, on terveellisempää. Tavisriisiä saa antaa myös, jasmiini tai basmati varmaan käy myös jos ei niissä oo mitään kummallista (meillä ei nyt oo yhtään kaapissa ni en voi tarkistaa).
Mä en oo ostanut ollenkaan mitään vauvapuuroja, vaan meillä on kaapissa neljänviljan-, kaura- ja riisihiutaleita joista olen keittänyt puuroa. Aluksi hienonsin vähän niitä hiutaleita mutta enpä oo jaksanut enää [8D], jostain syystä toi tyttö syö puuron kökkäreet kakistelematta vaikka muuten onkin kamala sihtikurkku [:D]. Mannapuuroa meinasin laittaa kans jossain vaiheessa, se on miehen herkkua (ite en voi sietää). Mannapuuro on muuten sit vehnästä peräisin, mun piti oikein googlettaa se kun en tiennyt.
Mä en oo ostanut ollenkaan mitään vauvapuuroja, vaan meillä on kaapissa neljänviljan-, kaura- ja riisihiutaleita joista olen keittänyt puuroa. Aluksi hienonsin vähän niitä hiutaleita mutta enpä oo jaksanut enää [8D], jostain syystä toi tyttö syö puuron kökkäreet kakistelematta vaikka muuten onkin kamala sihtikurkku [:D]. Mannapuuroa meinasin laittaa kans jossain vaiheessa, se on miehen herkkua (ite en voi sietää). Mannapuuro on muuten sit vehnästä peräisin, mun piti oikein googlettaa se kun en tiennyt.