Kiinteät, soseet ja sormiruokailu

Tips, ne vauvapuurot on tehty äidinmaidonkorvikkeeseen joten siks siinä tuoteselosteessa sanotaan maito:wink ainut maidoton vauvapuuro taitaa olla ihan kotona veteen keitetty perus puuro :)
Meillä sisu syö vaihtelevasti perus puuroja ja vauva puuroja... molemmat on ihan Ok mut ei mitään hitti menestyjiä oo mitkään:/ kalasta poika tykkää yhtään... isänsä poika:/
Muuten kyllä kaikki uppoo nyt kun on honattu tää ruoka juttu:)
 
Kiitos tiedosta äippä! Me ollaan ostettu Semperin tai Rainbown hedelmäpuuroja jos joskus pusseja ostetaan eikä niissä kyllä minkään valtakunnan maitoa käytetä niin yllätti kyllä. Mutta kuten sanottu, ei siihen kuole :D Nyt vedetään koko perhe lounaaksi puurorieskoja (itse tein), jotain päätyi suuhunkin.
 
Meillä ei tytsy vauvapuuroja huolinut niin tein peruskaurapuuron veteen niin se menee :woot: ei siinä, hyvä niin, halvemmaksi tulee. Ja kaikki kaupan soseet on tähän mennessä tehneet kauppansa. Syö nykyään 4-5 krt päivään ja aamuin illoin menee jo puolikas aikuisten annos sitä puuroo. Sitten pari lämmintä ruokaa ja usein välipala mikä tänään oli vaan kierremakarooneja. Teki vähän pahaa kattoo kun muutaman nieli kokonaisena  :hilarious: :eek: tuntuis olevan suursyömäri kuten siskonsa. Kumpikin kuitenkin kasvaa miinus käyrällä niin en tiä mihin se ruoka sit katoo. Kunpa mullakin katois :hungry:
 
Mä oon ihan tosi laiska ja saanaton noiden kiinteiden kanssa. Toki me ollaan nyt pari viikkoa koko ajan jompikumpi oltu neidin kanssa kipeenä et sekin vähän vaikuttaa... Mutta kaks kertaa päivässä menee kiinteitä ja määrällisesti tosi vähän. Tuntuu et kaikki vaan heitellään lattialle...
 
Mä teen ihan vaan veteen kaurapuuroa ja siihen päälle hedelmää. Tuntuu kaupan ruoat maistuvan paremmalta kun mun tekemät:wacky:
 
Meillä nyt viikkoa vaille 8kk syö yleensä aamu- ja iltapuuron (joko vauvajauhepuuroa tai veteen keitettyä tavallista, hedelmäsoseen kanssa) ja yhden tai kaksi lämmintä ruokaa sen mukaan miten aikataulut menee. Välillä on kiirepäiviä ja menee pääasiassa maidolla ja joskus esim iltapuuro skipataan suosiolla jos tyttö ehtii liian väsyneeksi. Aikalailla yhtä hyvin uppoaa omatekemät soseet mitä kaupankin.
 
Takaisin
Top