Kiinteät ruoat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mashnu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Roosa syö edelleen semmosen 1/2 prk tai noin puoli desiä oma tekosta + tissiä päälle, soseen syönnissä menee max 5 min. Nuo kiinteiden annoskoot on pieniä meillä koska imetän ja tää on niin herkkämasu. Ja se pääasia, kasvaa hyvin ellei erinomaisesti näinkin! Sormiruokailusta tällä hetkellä voin sanoo sen verran, että maistelee&tutkii. Masuun menee makupalan verran. Tai sitten sylkee pois irti saadut palat ;-)
 
Jimpulalla menee syömiseen noin 20-30 minuuttia. Se aina välillä tuumailee ja juttelee, mutta innoissaan kuitenkin suu aukeaa aina kun aukeaa.
 
20-30min menee abaut.. Lasken siitä kun laitan ruoka lapun, syötän kiinteet, pyyhin naaman, kädet ja sit siellä pissiä päälle.. P.s oltiin laivalla just ja koitin leeville syöttää kaupan purkki ruokaa nii herra oli sitä mieltä että ei kiitos.. Siinä mielessä äitiinsä tullu että valmia ruoka maistuu ihan bläältä.. Onneks olin ottanu vielä purkin luumusosetta mukaan nii se sit onneks uppos ja tissi maidot siihen päälle..
 
Aaa..nyt vasta huomasin että kolmannella rivillä lukee "pissiä päälle" :-D Joo no en ois uskonu todeks.
 
Haha, mä oikeesti luulin, että teillä ruuan jälkeen aina pissitään --> vaipanvaihto kuuluu ruokailurutiineihin :D
 
Mä ajattelin että käytte potalla aina ruoan päälle :-) oishan sekin mahdollista! :-)
 
Nou nou.. Meillä ei oo mitään vaipan vaihto rutiineja vaan vaihdetaan ihan parpeen mukaan..

Happy mitä kepposia sun mielikuvitus teki? = )
 
Happy, ei joo tullu potta mieleen :D
 
Poju sai eilen ensimmäiset maistiaiset bataatista. Ihan pienen lusikallisen annoin ja näytti uppoavan. Ainakaan ei takaisin päin tullut oikeastaan mitään ja suu aukesi aina kun lusikka oli lähettyvillä. Nyt on toinen kuutio sulamassa, niin ehkä sitä tohtii antaa jo hieman enemmän kun en huomannut mitään tavallisuudesta poikkeavaa. :)

Mummilassa eilen katsoi mielenkiinnolla tuhvin näkkileivän syöntiä, niin tuhvi kysäisi heti saakos pojallekin antaa hieman. Sanoin heti että ei saa. Onneksi mummi oli samoilla linjoilla kanssani. Viljoja ei ole vielä annettu eikä se voikaan vielä kuulu ruokalistalle. Saas nähdä mitä kaikkea poika siellä syö kun lähdemme isin kanssa kaverin häitä viettämään ja poika jää mummilaan.
 
Noniin nyt on viljo parina päivänä saanu parsakaali sosetta ja se on maistunu hyvin ilman irvistelyjä :-D

Joudun kyllä varmaan vähän miettii meidän ateriarytmiä kun viljo ei oikeen jaksa valvoa mun ja esikoisen lounaaseen asti. :-/ voi olla et annan lounaan erikseen aiemmin ja syö sit vaik päivällisellä meidän kanssa...
 
Eipä oo tullutkaan mieleen kesäkurpitsa ja munakoiso. En ite tykkää, koska ovat mauttomia ja aina liian pehmeitä. Eli just vauvanruokaa :D
 
Mikä maidossa on se miks sitä ei vielä anneta näin pienille? Tehdäänkö nää jukurtti ja rahkapiltit jostain äm korvikkeesta? Ootteko syöttänyt niitä?
 
Takaisin
Top