Mulla ei oo kyllä aika käynyt kahdessa viikossa pitkäksi
siitä on nuo muksut pitäny huolen. Tosin mammalomahan mulla alkaa vasta ens viikolla ja muksut lähtee sitten 20h/vko hoitoon... ens viikon suunnitelmissa järkätä vauvan vaatteille tilaa meidän kaapista, eli perkaamaan omia ja isännän vaatteita siis
ja sitten pistää mökki muutenkin uuteen järjestykseen ja siinä samalla muutenkin siivoilla. Ei mulla mitään pesänrakennusviettiä ole juu ei ollenkaan
vasta tuli hommattuu tupaan yks matto ja vierashuoneeseen verhot... seuraavaks ois hommauslistalla tupaan puulaatikko sekä eteiseen pieni vaatenaulakko... :) tekis mieli hakee heinäladon ylisiltä remonttia pakoon menny tuvan penkki, siihen pitäis isännän rakentaa uudet jalat. On vähän näkemyseroa minkälaiset pitäis siihen laittaa enkä viitti isäntää moiseen hommaan nytten painostaa.
Sit viime keväänä aloitin jo yhen aitta projektin et saatais joskus lapsille leikkimökki, sitä vois yrittää viedä eteenpäin. Että semmosia suunnitelmia täällä :).
siitä on nuo muksut pitäny huolen. Tosin mammalomahan mulla alkaa vasta ens viikolla ja muksut lähtee sitten 20h/vko hoitoon... ens viikon suunnitelmissa järkätä vauvan vaatteille tilaa meidän kaapista, eli perkaamaan omia ja isännän vaatteita siis
vasta tuli hommattuu tupaan yks matto ja vierashuoneeseen verhot... seuraavaks ois hommauslistalla tupaan puulaatikko sekä eteiseen pieni vaatenaulakko... :) tekis mieli hakee heinäladon ylisiltä remonttia pakoon menny tuvan penkki, siihen pitäis isännän rakentaa uudet jalat. On vähän näkemyseroa minkälaiset pitäis siihen laittaa enkä viitti isäntää moiseen hommaan nytten painostaa. Sit viime keväänä aloitin jo yhen aitta projektin et saatais joskus lapsille leikkimökki, sitä vois yrittää viedä eteenpäin. Että semmosia suunnitelmia täällä :).

että semmosta. Jos tää jostakin välin päivää tasoittuis.