Ketju takaisin Salaisiin toukomammoihin pyrkiville

Pitäiskö mun pyrkiä salaiseen takasin vastaamalla siihen s-postiin joka tuli ku potkittiin pois? Lähinnä että mitäs si jos mulla ei enää oo sitä...

Kävinpäs lukemassa alkuperäisen ohjeen, hehheh :D
 
Onko siis ihan kunnon flunssaa vai pelkkää nokan jatkuvaa vuotamista?

Öööö.... nenä vuotaa solkenaan ja jos tulee aivastus niin sit on maailma räkää täynnä :eek:
Kurkkukipua ja nuhaa meillä on miltei kaikilla, kuume on niin ja näin...
 
Onko siis ihan kunnon flunssaa vai pelkkää nokan jatkuvaa vuotamista?

Esikoisella on kunnon tauti päällä, melkeen 39 kuumetta. Silmä vähän rähmii ja nyt valittelee korvaa. Just annoin kipulääkettä, jos ei jelppaa niin lekuri kutsuu.. Viimeksi kun oli korvatulehdus lääkäri ohjeisti hoitamaan oireita eli kipua ja jos ei muutamassa päivässä asetu niin sitten kuuri.

Toukokuisella on nenä valunu oikeestaan siitä lähtien ku päikky alko. Kuumetta ei oo mutta nenää saa niistää kokoajan. Oon kuurannu koko talon lattiasta kattoon, tuulettanu petivaatteet, imuroinu & pessy sängyn, pessy pehmolelut mutta eipä auta..

Tosi lentsuinen syksy ja talvi ollu meän perheessä ikävä kyllä.. Lasten lentsut on ihan kestettävissä mutta sittenku isäntä sairastaa niin siitä on leikki kaukana. Miesflunssa on kyllä taudeista kamalin! :)
 
Lasten lentsut on ihan kestettävissä mutta sittenku isäntä sairastaa niin siitä on leikki kaukana. Miesflunssa on kyllä taudeista kamalin! :)

Toi on niiiin totta. Meillä sitä juurikin. Mies kyllä yönsä nukkuu ja vielä aamunkin. Minä heräilen parin tunnin välein yöllä ja aamulla sitten passittaan eskari maailmalle... ja kyllä mun täytyy selvitä ilman päikkyjä ja... olin kipeenä tai en niin kyllä äiti hoitaa
 
Toi on niiiin totta. Meillä sitä juurikin. Mies kyllä yönsä nukkuu ja vielä aamunkin. Minä heräilen parin tunnin välein yöllä ja aamulla sitten passittaan eskari maailmalle... ja kyllä mun täytyy selvitä ilman päikkyjä ja... olin kipeenä tai en niin kyllä äiti hoitaa

Meillä sama homma! Juna kulkee vaikka ois kuinka kipeenä.. Oon kerran murahtanu aiheesta melko isosti niin saapa nähdä onko muistissa vielä kun minä seuraavan kerran sairastun.. Toistaiseksi oon välttyny taudilta - kaikki muut on räkätaudissa..
 
Molemmat lapset nukkuu yhtäaikaa, vaaaauuuuu... Harvinaista herkkua!

Täytyy kyllä ihan rehellisesti myöntää että nautin niiiiin kun saa olla kiireettömästi kotona. Ikävää tietenki ku lapsi on kipeenä mutta mahtavaa just tää että saa vaan olla just tässä hetkessä. Nauttikaahan te kaikki jotka ootte vielä äippälomalla/vanhempainvapaalla tai muista syistä kotosalla. Oon ite tällainen elämäntapa-intiaani ja en tykkää kun ressi syö ison loven päivästä. Viime viikot ollu ihan jäätävää säätämistä vuorotyön ja lasten hoidon suhteen, yök.. Tosi iso muutos leppoisaan päivärytmiin äippälomalaisena.
 
Meikä saastuttaa tän koko ketjun täyteen omia viestejä :smiley-bounce015 Nooh, kohta pitäis olla oikeudet taas kunnossa! Kivaa päivää kaikille - vaikenen hetkeksi ja otan tirsat!
 
Pitäiskö mun pyrkiä salaiseen takasin vastaamalla siihen s-postiin joka tuli ku potkittiin pois? Lähinnä että mitäs si jos mulla ei enää oo sitä...

Minkälainen s-posti siitä tuli?
 
Typistetysti että:
-sinut on poistettu kun et ole ollut riittävän aktiivinen
-jos haluan takaisin täytyy kirjoittaa 10 viestiä ryhmään
-ja vastaa tähän viestiin jos haluat takaisin ja viestit kirjoitettu.

Abaut tollasta, huonolla muistilla :D
 
Typistetysti että:
-sinut on poistettu kun et ole ollut riittävän aktiivinen
-jos haluan takaisin täytyy kirjoittaa 10 viestiä ryhmään
-ja vastaa tähän viestiin jos haluat takaisin ja viestit kirjoitettu.

Abaut tollasta, huonolla muistilla :D

Jos sitä ei enää löydy, niin eiköhän viesti jollekin yp:lle täällä riitä :) Esim. Vargynjalta :)
 
Hyvä kun on tää ketju! Itekki seuraan nii voin tulla tekeen tikusta asiaa jos tarvii. :p Salaselle vaan kun pääsette takas nii tervetuloa.
 
Kiitos Enkkumama! Täällä odotellaan pääsylippua. Jospa pian taas oikeudet palais.
 
Kiitos Enkkumama! Täällä odotellaan pääsylippua. Jospa pian taas oikeudet palais.

Ne on vissiin ti ja pe kun lisäillään porukkaa salaiselle - eli tänään voisit jo päästä :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: M-M
Tässä mun 1. viesti siis [emoji6] On tullut melkein vuosi täyteen, kun täällä olin. En ehtinyt enää kun viikko jätkän jälkeen syntyi 4kissanpetua :Heartred Mutta toivoa pääseväni jälleen palstoille [emoji5]️
 
Taitaa olla 5viestiä kasassa. :) Hyväksytäänkö mut takaisin salaisiin 2017 toukokuisiin? Meillä tulee 11.5. vuosi täyteen :Heartred
 
Pitää vissiin 10 viestiä kalenterikuun aikana tulla nii sitte voit pyytää Vargynjalta että lisää sinut takas. :)

Miten teillä on mennyt Lily7? Onko tää toukokuinen teijän esikoinen vai onko muitaki lapsia?
 
Taitaa olla 5viestiä kasassa. :) Hyväksytäänkö mut takaisin salaisiin 2017 toukokuisiin? Meillä tulee 11.5. vuosi täyteen :Heartred

Joo 10 viestiä täytyy yhteensä olla :) ootko muualle foorumille kirjotellu kans? :) äkkiäkös nuo 5 saat kirjoteltua jos et oo muualle kirjotellu :P
 
Takaisin
Top