Pitäiskö mun pyrkiä salaiseen takasin vastaamalla siihen s-postiin joka tuli ku potkittiin pois? Lähinnä että mitäs si jos mulla ei enää oo sitä...
Kävinpäs lukemassa alkuperäisen ohjeen, hehheh :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pitäiskö mun pyrkiä salaiseen takasin vastaamalla siihen s-postiin joka tuli ku potkittiin pois? Lähinnä että mitäs si jos mulla ei enää oo sitä...
Onko siis ihan kunnon flunssaa vai pelkkää nokan jatkuvaa vuotamista?
Onko siis ihan kunnon flunssaa vai pelkkää nokan jatkuvaa vuotamista?
Lasten lentsut on ihan kestettävissä mutta sittenku isäntä sairastaa niin siitä on leikki kaukana. Miesflunssa on kyllä taudeista kamalin! :)
Toi on niiiin totta. Meillä sitä juurikin. Mies kyllä yönsä nukkuu ja vielä aamunkin. Minä heräilen parin tunnin välein yöllä ja aamulla sitten passittaan eskari maailmalle... ja kyllä mun täytyy selvitä ilman päikkyjä ja... olin kipeenä tai en niin kyllä äiti hoitaa
Typistetysti että:
-sinut on poistettu kun et ole ollut riittävän aktiivinen
-jos haluan takaisin täytyy kirjoittaa 10 viestiä ryhmään
-ja vastaa tähän viestiin jos haluat takaisin ja viestit kirjoitettu.
Abaut tollasta, huonolla muistilla :D
Kiitos Enkkumama! Täällä odotellaan pääsylippua. Jospa pian taas oikeudet palais.
Taitaa olla 5viestiä kasassa. :) Hyväksytäänkö mut takaisin salaisiin 2017 toukokuisiin? Meillä tulee 11.5. vuosi täyteen