Ketju takaisin Salaisiin toukomammoihin pyrkiville

SuperTaateli

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuunmammat 2015
Toukomammat 2017
Huhtikuiset 2023
Toukokuiset 2023
Heissan teille jotka on kenkää saaneet salaiselta puolelta! :)

Jos tuntuu, että haluaisitte kuitenkin palata takaisin jutskaamaan niin (uusimpien) sääntöjen mukaan riittää kun kirjoittaa 5 viestiä oman kuun ketjuihin + 5 viestiä mihin tahansa muualle foorumille :) toki saa kaikki 10 kirjoittaa myös tänne oman kuun ketjuihin :P

Meidän tää yleinen puoli ei onneksi ihan kuollut vielä ole , muutama tälläkin puolella onneksi kirjoittelee :) mutta tän ketjun idea on tosiaan se , että me jotka ollaan myös salaisella puolella , käydään täällä kytiksellä jos joku haluaa sen 5-10 viestin verran juttuseuraa :) höpäjätään täällä sen verta, että pääsee takaisin tonne salaiselle puolelle :smug: tervetulloo! :)
 
No pitäisköös mun ny yrittää skarpata :D sanokaa heti jos tulee fiilis että kukas helvetti toi on ;D niin en väkisi takas tuppaudu.
 
Juu sinne vaan sanko! :D

Edit. Niin mitäs teille kuuluu?
 
Last edited by a moderator:
Tule tule vaan sanko! :)
 
Jepujee :D

Mitäs meille, räkistä joka alkoi tänään...
Yöt meillä meni joskus pienempänä kivasti, nyttemmin on taas neiti aika joka herää kolmen tunnin välein ja pakko päästä tissille (tunnin huudatus oli mun raja....) mutta muuten kyllä nukkuu yönsä.

Ryömimällä liikkuu, konttausasentoon välillä nousee. Kävelytyksestä tykkää, omillaan ei vielä seiso. Istuminenkin on....suorilta kaatuu ku kaatuu :/
 
Ootko sanko vielä kotiäitinä? Vai palannut töihin? :)
 
SeToinen, kiitti ketjun luomisesta. Meikäki sai kenkää, yhyy. Iski oikeen suru päälle vaikka en oo ehtiny paljoa kirjoitella viimeaikoina, mutta kesää kohti kiireet laantuu niin vois ehtiä paremmin..
 
Kotona juu. Onneks, ei tällä nukkumisella kärsis olla seittemältä töissä :D syyskuussa sit alkaa työt, en kyllä yhtään odota :sad001 utopistinen haave oli olla tää vuosi kotona mutta lainanlyhentyminen oli piru eri mieltä.

Mitäs teille kuuluu M-M?
 
Sanko, kiva kuulla teän kuulumisia pitkästä aikaan. Tsempit räkiksen kanssa! Meillä on molemmat lapset ihan räkäpäinä. Tää talvi on kyllä ollu yhtä räkätautia..
 
Kotona juu. Onneks, ei tällä nukkumisella kärsis olla seittemältä töissä :D syyskuussa sit alkaa työt, en kyllä yhtään odota :sad001 utopistinen haave oli olla tää vuosi kotona mutta lainanlyhentyminen oli piru eri mieltä.

Mitäs teille kuuluu M-M?

Hyvvää meille kuuluu, kiitos kysymästä. Palasin koulunpenkille äitiysloman jälkeen ja molemmat typyt aloitti päiväkotielämän. Hyvin on lähtenyt kulkemaan, toukokuinen on sopeutunut paremmin kuin 3-vee esikoinen. Mulla alkoi työharjoittelu ja se on tuonut omat haasteensa kun saa kuskata lapset jo aamulla 6 päikkyyn.. Oon huonoina hetkinä miettiny että onko tää ihan oikeesti tarpeellista.. Onneks harkka ei kestä kuin muutaman viikon (ja sitten alkaakin perään toinen..) Eli kesää odotellessa! Lähetään Epsanjaan pariksi viikoksi kesäkuun lopulla, ihanaa kun on jotain kivaa mitä odotella.

Nyt on esikoinen kuumeessa niin pidetään sairastupaa kotonassa.
 
Heppunen, miten teillä meni se ultra eilen? :Heartred Sain kenkää ryhmästä ennenku ehdin lukemaan sun kuulumiset.
 
Kotona juu. Onneks, ei tällä nukkumisella kärsis olla seittemältä töissä :D syyskuussa sit alkaa työt, en kyllä yhtään odota :sad001 utopistinen haave oli olla tää vuosi kotona mutta lainanlyhentyminen oli piru eri mieltä.

Samaa mietin tänä aamuna että ei hyvää päivää jos näillä unilla pitäisi mennä nukkumaan. Vielä vajaa 5kk aikaa oppia nukkumaan yöt. Menitkö heti syyskuun alusta töihin?
 
SeToinen, kiitti ketjun luomisesta. Meikäki sai kenkää, yhyy. Iski oikeen suru päälle vaikka en oo ehtiny paljoa kirjoitella viimeaikoina, mutta kesää kohti kiireet laantuu niin vois ehtiä paremmin..

Joo oikein harmitti sinun ja WhiteOne puolesta, kun juuri olitte käyneet kuulumiset kertomassa ja samana päivänä potkitaan pihalle. Mutta toki säännöt on säännöt. Sun täytyy aina kuun alussa yhtenä päivänä aktivoitua ja vastata 10:n ketjuun / antaa 10 Postausta, niin ei tartte huolehtia :grin Näin itse aattelin et täytyy varmuuden vuoksi alkaa tehdä, jos joku kesäkuukausi onkin hässäkkää, että käy vain lukemassa :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: M-M
Samaa mietin tänä aamuna että ei hyvää päivää jos näillä unilla pitäisi mennä nukkumaan. Vielä vajaa 5kk aikaa oppia nukkumaan yöt. Menitkö heti syyskuun alusta töihin?

Juu, eka päivä heti. Aloittavan koululaisen puolesta olis ollu kivempi olla pitempään kotona mut ehtii se ny pari viikkoo koulussa käydä ennenku äiti työllistyy. Ja nelipäivästä viikkoo alan tekemään, vuorotyö vanhainkodilla niin eipä sillä ainaka montaa yksinäistä aamua pitäis jäädä. Ja mummi sit tarv tulee jeesiin. JA toki, onko mies löytäny sikseen töitä....
 
Joo oikein harmitti sinun ja WhiteOne puolesta, kun juuri olitte käyneet kuulumiset kertomassa ja samana päivänä potkitaan pihalle. Mutta toki säännöt on säännöt. Sun täytyy aina kuun alussa yhtenä päivänä aktivoitua ja vastata 10:n ketjuun / antaa 10 Postausta, niin ei tartte huolehtia :grin Näin itse aattelin et täytyy varmuuden vuoksi alkaa tehdä, jos joku kesäkuukausi onkin hässäkkää, että käy vain lukemassa :)

Sanoppa muuta. Hyvä vinkki, kiitos. Pitää toimia näin niin ei heitetä pihalle :)
 
Nyt mulla on 5 viestiä tähän ketjuun, tämä on kuudes. Kohta urakka valmiina :)
 
Pitäiskö mun pyrkiä salaiseen takasin vastaamalla siihen s-postiin joka tuli ku potkittiin pois? Lähinnä että mitäs si jos mulla ei enää oo sitä...
 
Sanko, kiva kuulla teän kuulumisia pitkästä aikaan. Tsempit räkiksen kanssa! Meillä on molemmat lapset ihan räkäpäinä. Tää talvi on kyllä ollu yhtä räkätautia..

Onko siis ihan kunnon flunssaa vai pelkkää nokan jatkuvaa vuotamista?
 
Takaisin
Top