Kestovaippailu

Mä tykkään molemmista, mutta ikävä olis tarravaippaan heittää nepit, kun ei ole sitten yhtään säätövaraa... Vai ootko laittanut useammat nepparit?
 
Juu, pistin nepit pareittain ja oiskohan ollut kolme vai neljä paria puolella. Vaipat tuolla jossain varastoituna niin en jaksa tarkistaa :D
 
Hei, nyt vinkkejä! Meillä alkaa nuo myllymuksut ja pilvet jäämään pian liian pieniksi (tai siis paremminkin liian lyhyiksi). Ollaan käytännössä kaikki vaipat ostettu käytettyinä, mutta en ole nyt löytänyt isompia vaippoja mistään. Jos siis uusia ostettaisiin, niin mitkä olis hyviä ja halpoja? Mä tykkään pilvi-vaipoista ja fuzzy bunzeista, mies lähinnä tarrallisista. Tietty voisi itsekin ommella, mutta mutta...
 
Mä liputan toukkashopin taskuvaippojen puolesta! Edullisia ja toimivia :)
 
Millainen on toukkashopin polyestermokka? Ja tuo 3,5kg-16kg menee siis edelleen teidän taaperoille?
 
Ja kokemuksia tuosta sekoiteimusta? Meillä on imuja kyllä yllin kyllin...
 
Jos nopeasti täytyy saada lisää niin toukkashop on hyvä. Parissa päivässä tullu jos jotakin olen tilannut. Meillä on tuolta tilattuna tarrallisia versioita. Melkein vois sanoa että lemppari vaippoja ovat.

Nepparillisia samanmallin vaippoja saa halvemmalla alvababylta, mutta toimitusaika on tosiaan kuukausi. Täällä taisi joskus ollakin keskustelua tästä aiheesta jo aikaisemmin.

Meillä käytännössä ei taida enää olla muita vaippoja käytössä kun juuri nuista tilattuja. Uskon että menee koko vaippaiän loppuun koska vielä löytyy säätövaraa tämän hetkisestä.
 
Bambu versioissa vaipoissa saa valita ostaako pelkän vaipan vai siihen lisäksi imun. Jos siis liikaa imuja jo löytyy niin kätsyä.

Meillä käytössä nuo sekoiteimut ja olen tykännyt.
 
Menee hyvin vielä :) Kaikissa pakko käyttää lisäimua ku tyttö pissaa niin isoja määriä.
 
Dänks! Täytyypi noita pistää tilaukseen pari, kun on ihan ihan pakko luopua noista pilvistä.
 
Takaisin
Top