No meillä yritetään käyttää kestoja, mutta niitä on toistaiseksi ihan liian vähän, eli kertsejäkin menee vielä. Meidän pikkutytöllä on ainakin ihan ok nuo ImseVimsen vastasyntyneille tarkoitetut sisä ja kuori -yhdistelmät. Tosin en vielä itse ole oppinut vaippojen vaihtoväliä ja imujen tehoja tarpeeksi... :/
Se itse sisävaippa kastuu kyllä tällä hetkellä ihan läpimäräksi vaikka oon lisäimuksi laittanut froteisen pesulapun kolminkerroin taiteltuna (niitä saa nippuina ostaa Ikeasta, ja huomasin, että ne oli tähän tarkotukseen aivan mainioita!).
Oon käyttäny sit jotain ohuita lappuja siellä... äh pitää kattoa merkki yms tiedot kun käyn vaihtaan vaippaa seuraavan kerran. Ne laput saa heittää vessanpönttöön ja niin oon tehnytkin. On kyllä ihan kivoja käyttää, niin pysyy ite vaipat ja imut puhtaampina.
Yritin jotain harsoa taitella sinne vaippaan, mutta siitä tuli niin paksu pakkaus, että musta ainakin tuntuu, että vauvalle ei voi olla mukavaa, jos peppu on viis senttiä korkeammalla ku selkä... Eli luovuin niistä harsoista toistaiseksi.
Ja muut vaipat on toistaiseksi liian isoja.