Keskustelua raskaudesta ja muuta höpinää

Lohdullista kuulla, että tätä on käynyt muillekin, mulle tuli niin pettynyt fiilis tästä oman vatsan toiminnasta, että tuntui taas että en voi luottaa omaan kehooni. Mutta ellei tuo olisi yleistä, niin tuskinpa sh olisi varoitellut mua asiasta etukäteen 🙃

Ensimmäisessä raskaudessa ei ollut sokereissa kummallakaan mittauksella mitään, mutta koska BMI yli 30, iso ensimmäinen lapsi ja äidillä 2. tyypin diabetes niin pitäisi käydä kahdessa rasituksessa…
Mulla pitää myös käydä kaks kertaa. 😬 Tällä viikolla pitää varata eka aika.
 
Olen täällä jo jonkin aikaa lueskellut ja nyt päätin liittyä mukaan :)
En ollut vielä uhrannut ajatusta tuolle sokerirasitustestille, mutta nyt ei kyllä yhtään houkuta tuommoinen! En siis ollut tajunnut mitä siinä edes tehdään. Mulla ei makea ole juuri maistunut nyt raskauden aikana, mutta ei sentään laatta ole lentänyt, onneksi.
 
Palaankin tästä takaisin maaliskuisten ryhmään :) NT-ultrassa laskettuaika varmistui ja on nyt 3.3.
 
Oletteko jo ostaneet äitiyshousuja? Onko niitä myynnissä kirppareilla vai kannattaako ostaa uutena?
 
Torista ostin paketin, siellä oli paljon myynissä. Mulla ei oo kuukauteen mahtunut normaalit housut enää jalkaan 🫣
 
Mä tilasin kesällä Zalandon aleista vaatteita, en kyllä kovin paljoa kun mulla on mekkoja jotka menee varmaan aika pitkään vielä. Äitiyslegginsit, yhdet äitiyshousut ja pari paitaa.
 
En ollut vielä uhrannut ajatusta tuolle sokerirasitustestille, mutta nyt ei kyllä yhtään houkuta tuommoinen! En siis ollut tajunnut mitä siinä edes tehdään. Mulla ei makea ole juuri maistunut nyt raskauden aikana, mutta ei sentään laatta ole lentänyt, onneksi.
Se ei ollut läheskään yhtä paha mitä netistä lukemani perusteella luulin! Aikakin meni tosi nopeasti.
 
Torista ostin paketin, siellä oli paljon myynissä. Mulla ei oo kuukauteen mahtunut normaalit housut enää jalkaan 🫣
Mullakaan ei ole enää mahtunut, tähän asti mennyt mekoilla tai jollain liian isoilla housuilla jotka meinaa pudota päältä...
 
Löysin Uffilta hyvän oloiset pökät, kohta pesuun ja huomenna päälle!
 
Joko teillä maha tuntuu? Viime aikoina oon kyllä huomannut että on kasvanut, mut tänään yhtäkkiä huomasin että löysähkö takki joka vielä eilen mahtui hyvin niin kiristi mahan kohdalta :D kuinkahan paljon tästä vielä kasvaa...
 
Joko teillä tuntuu jo vauvan liikkeet? Itellä kolmas raskaus, mutta istukka on etuseinämässä (on kuulemma voinut siirtyäkin) ja aika vähän tuntuu vauvan liikkeitä. Viikkoja siis melkein 20 😊 Mites muilla?
 
Joko teillä tuntuu jo vauvan liikkeet? Itellä kolmas raskaus, mutta istukka on etuseinämässä (on kuulemma voinut siirtyäkin) ja aika vähän tuntuu vauvan liikkeitä. Viikkoja siis melkein 20 😊 Mites muilla?
Mulla ei kyllä tunnu vielä mitään, on eka raskaus ja nyt 18 viikkoa. Muistatko tuntuiko sulla aiemmissa raskauksissa aiemmin?
 
mulla on jo melkonen maha🙈 ei pysty piilottamhan ennää millään muulla ko untuvatakilla. onneksi täällä pohjosessa onki kohta talvi😁
 
@Nida ja @vesipisara kommentoikaapa kovaan tahtiin niin pääsette salaisella puolelle. Siellä aktiivista keskustelu kun tällä puolella meinaa vähän olla hiljaista.

Mulla on rv19 menossa ja en tunne kyllä mitään. Mutta maha on iso. Raskaus tuli hyvin reippaan lihomisen jatkoksi niin oon ajatellut että kun on tarpeeksi iso neulepaita päällä niin töissä ajatellaan vaan että nyt on tullut kiloja lisää joita yritän piilotella 😅 Jos kestäis näin vielä rakenneultraan niin sais alkaa pukeutumaan ihan "normaalin näköisiin" vaatteisiin eikä tarvis enää yrittää salailla keltään.
 
@Nida ja @vesipisara kommentoikaapa kovaan tahtiin niin pääsette salaisella puolelle. Siellä aktiivista keskustelu kun tällä puolella meinaa vähän olla hiljaista.

Mulla on rv19 menossa ja en tunne kyllä mitään. Mutta maha on iso. Raskaus tuli hyvin reippaan lihomisen jatkoksi niin oon ajatellut että kun on tarpeeksi iso neulepaita päällä niin töissä ajatellaan vaan että nyt on tullut kiloja lisää joita yritän piilotella 😅 Jos kestäis näin vielä rakenneultraan niin sais alkaa pukeutumaan ihan "normaalin näköisiin" vaatteisiin eikä tarvis enää yrittää salailla keltään.
Sitä tässä kovasti yritetään mut on tosiaan aika hiljaista :D mut ihan kohta pääsen!

Se on muuten jännä vaikka itsestä tuntuu et valtava maha ja kans vähän lihoin jo keväällä, niin muut ei tunnu huomaavan mitään ennen kun on kertonut!
 
Mulla ei kyllä tunnu vielä mitään, on eka raskaus ja nyt 18 viikkoa. Muistatko tuntuiko sulla aiemmissa raskauksissa aiemmin?
Ensimmäisestä en ihan muista, tokassa alkoi tuntua jo ennen vk 20 🤔
 
Joko teillä maha tuntuu? Viime aikoina oon kyllä huomannut että on kasvanut, mut tänään yhtäkkiä huomasin että löysähkö takki joka vielä eilen mahtui hyvin niin kiristi mahan kohdalta :D kuinkahan paljon tästä vielä kasvaa...

Täällä on jo vaikea olla huomaamatta 🤰🏻
 
Haluatteko vielä pitää raskauden salaisuutena? Ite kerroin työpaikallakin jo viikkoja sitten 😅
 
Takaisin
Top