Keski-suomen mammat :)

Okkei. Tuli vaan puheeks kaverin kanssa, että mihis paikkaan sitä mennään edes synnyttämään siellä, niin siitä tuli sit synnytysvalmennus puheeksi :)
 
Okkei. Tuli vaan puheeks kaverin kanssa, että mihis paikkaan sitä mennään edes synnyttämään siellä, niin siitä tuli sit synnytysvalmennus puheeksi :)


Aivan joo. :) Ne videot varmasti on kyllä ihan hyviä. Toki jos tulee mieleen jotain kysymyksiä liittyen synnytykseen, niin siinä valmennuksessa sai kysyä suoraan kätilöltä. Mutta ainahan sinne voi synnärille voi soitella, jos tulee kysyttävää. Itsekin taisin kahdesti enen synnärille lähtöä soittaa ja sain kyllä hyvät ohjeet sieltä. :)
 
Minä huutelen täältä taas... enkä oo varmaan esittäytyny mutta tosiaa meillä 1v esikoinen saa toukokuussa siskon tai veljen. :) pohjoisessa keski-suomessa asutaan. :)

Pikku kysymys, onko teillä muilla tullu rakanneultrasta laskua??
Esikoisen rakenneuästa ei tullu mutta nyt tuli tämän vaavin ultrasta. :eek:
 
Vielä ei ole laskua näkynyt. Enkä nyt muista tuliko esikoisesta. Mutta sehän kuuluuniihin seulontoihin, ei kait sen kuulu maksaa.
 
Hellu ei mulla ainakaa tullu laskua.. Äitiyspoliseurannoista on tullu mutta ei nt tai rakenneultrasta.
 
Kyselisin teiltä vähän samasta asiasta, että kun ollaan oltu naistenpolilla nyt vuos "hoidoissa" joissa tosin vaan pari ultraa itselle tehty, mutta tosiaan miehelle kun ei ole mtn lausuntoja yms viime kevään jälkeen tehty, niin silti hänelle lasku tuli postissa. Miksiköhän? Itsellekin tuli myös 2 päivältä pokimaksu, vaikka niinä päivinä en paikanpäällä ole edes käynyt. Täytynee huomenna soittaa laskutukseen, kun ei 84e viitsisi tyhjästä maksaa. Vai ottaako poli nykyisin maksua jos verikoetuloksia kysyy tai uutta aikaa varaa?
 
Julianna ei pitäisi ottaa.. Lääkärin puhelu maksaa, jos puhelimes tulee hoito-ohjeita tai jotain.
 
Onko Jyväskylässä jotain kirpparia mistä löytyy hyvin vauvan vaatteita? :)
Tänään kävin Seppälänkakaalla kirpparilla, enkä sieltä löytänyt mitään o_O
 
Onko teillä minkälaisia kokemuksia varhaisultrasta yksityisellä?
 
Zin_i liian varahin ei kannata mennä. Itte kävin esikoisesta 6+1, näky jo syke. Tästä varasin 6+2 ei näkyny edes sikiökaikua ja olin varma tuulimunasta. Siitä reipas viikko nii 7+3 näkyi jo syke ja vastas viikkoja.. Että kannattaa ottaa rv8 vasta se niin näkyy varmasti jotain.
 
Missä olette käyneet ja minkä hintaista on?
 
Mä kävin Jämsäs Puistoklinikalla ja Lääkärikeskukses, olisko ollu 100e molemmis..
 
Noista kirppareista, kun oli puhetta, niin hippa-kaupan lisäksi itse oon löytäny silinteristä myös hyvin vauvan vaatteita. :)
 
Heips, herättelenpäs tätä ketjua.
Nyt tässä sairaslomaillessa ja äitiysloman alkua odotellessa alkaa päivät olemaan aika tylsiä.
Oliskos kiinnostusta järkkäillä treffejä?
 
Heippa myös täältä. Seuraillut olen tätä ketjua myös. Meille syntyi joulukuun alussa esikoistypykkä :-) mulla ikää 27 ja miehellä kohta 32. Kaikki on menny hyvin vauvan kanssa ja olisi ihan mukava vaikka joihinkin miittingeihin neitosen kanssa tulla jos vain passaa.
 
Takaisin
Top