Keski-suomen mammat :)

Täällä yks kans Keski suomesta mutta tosiaan pieneltä kunnalta eikä Jkl:stä :) nyt rv 25+5 La 28.1 ja aiemmat 6v ja 4v sekä mies.

Sitähän minäkin et joku muukin oli tammikuisista keski-Suomesta!! Tervetuloa uusille mukaan jutustelemaan!!
 
Täällä kanssa yksi esikoista odottava nuori mamma! La olisi kanssa kesäkuun loppu puolella! Viikkoja taitaa olla just tasan 5! Oireina vain oikeastaan huimausta ja rinnat tosi arat! Tosin nyt tänään rintojen arkuus hävinyt kokonaan :eek:? Koko aamun panikoinu miksi ei ole enään kipeät..
 
Voi mää niin muistan ton alkuraskauden kun esikoinen tulossa ja panikoin jatkuvasti ihan kaikkea..tsemppiä siis sinne :joyful: mulla lopahti yhtäkkiä ihan kaikki oireet viikolla 10 siihen saakka oli kamalaa pahoinvointia ja rinnat tosi kipeät, sit meni muutama viikko että tuntui et en edes ole raskaana ja viikolla 14 tunsin outoa pulputusta ja lepatusta mahassa...vauvahan se sielläoli alkanut liikuskelemaan! Ei pidä siis olla huolissaa (tiedän että mahdotonta)...kaikilla oireet erilaisia.
 
Mulla tuli Mannariinin ajatuksista ihan oma alkuraskaus mieleen, kun ei voinu kelleen kertoa ja oli ihan pakko päästä purkaan sitä jännitystä ja intoa johonkin :love017 nyt tuntuu että tää toisen odotus on mennyt ihan hullun nopeeta, nt-ultraa odottaessa aika oli pitkä mut loppu on menny ihan hujauksessa :eek: nyt siis täällä rv 25+2 :)
 
Mulle tuli muuten just kutsu sinne synnytystapa-arvioon, se olis 5.1. :eek: Vähänkö jännää, tuntuu että aika suorastaan lentää :nailbiting: se on siis ihan kohta jo!
 
Täällä yksi melkein jkl. Laskettuaika helmikuussa, esikoista odotetaan. :) Ja Ikää on melkein 28.
 
Täällä jyväskyläläinen ja laskettu aika ensi kuussa! :greet025
Onnittelut täysiaikaisuudesta! Onkos teillä esikoinen kyseessä vai löytyykö jo isosisaruksia? Ootko jo sairaalakassia pakannu?
 
Esikoinen tulossa ja sairaalakassi pakattuna..pään sisällä :hilarious: pitäisköhän asialle tehä jotain? Nyt ylivoimaisesti parasta tekemistä on sohva ja netflix!!
 
Täällä maataan sängyn pohjalla.. huimaus ottanu niin pahasti vallan, että ei pysty muutakun makaamaan vaan :sad001 tänään tarkotus ois mennä lääkärillä käymään jos jotain selkoo tulis.. niin hurjaa tämä huimaus kyllä on, että vaikee uskoo tän johtuvan verenpaineista jne.
 
Willa suosittelen pakkaamaan, koskaan ei voi tietää milloin pitää lähteä! :):woot:


9512aino voisko sulla olla mahdollisesti asentohuimausta? En osaa kuvitellakkaan miten kauhia se on, mutta siinähän ei auta mikään muu kun joku tietty asento missä on hyvä olla :sorry:
 
Joo mulla on todettu se viime keväänä.. käyny kaikki mahdolliset pelot ja kauhun kuvat päässäni läpi tän huimauksen takia.. mutta huolettaa vaan se kun tasan viikko sit oli samanlainen kauhee huimaus kohtaus kesti n. 2 päivää ja nyt tuli taas.. voiko se näin useesti tulla? Ja voiko raskaus pahentaa vielä sitä? Yleensä tulee aina kerran tai kaksi vuodessa semmonen pahempi huimaus kohtaus :/
 
Ai sulla on ihan todettu se. Uskoisin että raskaus voi hyvinkin vaikuttaa siihen että tulee herkemmin, vaikuttaahan se muutenkin herkästi verenpaineisiin milloin suuntaan jos toiseen ja niin moneen muuhunkin asiaan. Vielä jos on hempparit matalalla yms. Tosi kurja, toivottavasti helpottaa eikä enää tulisi loppuraskaudessa! :sorry:
 
Joo toivon, että tää olo alkais tästä jo paranemaan niin pääsis takas arkisiin asioihin ja töihin.. mutta kohta lääkäriin ja sitten katotaan mitä siellä sanotaan! Takaraivoa kyllä jomottaa aika ikävästi, että voi tuo huono niskakin tehdä kepposensa. Kuhan masussa vaan olisi kaikki kunnossa :Heartred
 
Mitä sä teet ammatiksesi 9512aino? :) Mitäs lääkäri muuten tiesi kertoa ja onko yhtään helpottanut?
 
Täälä kans ilmottautuu keski-suomesta yks odottaja! Oon Jyväskylän vieruskunnasta, esikoinen täytti viimeviikolla vuoden ja nyt raskaana 24+2, helmikuus LA :) Ite oon 25v.
Nyt oon sairaslomalla supistuksista, supistellu jo rv15 asti mutta nyt vasta hain sairaslomaa. Ei onneks oo tehny supistukset mitää muutoksia ja esikoisestaki alkoi joskus täs rv24 supistukset ja muutoksia alkoi tulla rv30 paikkeilla.

Willalla sielä jännät paikat edessä!
 
@vauvakuume mä teen matkailu alan hommia tällä hetkellä majotus puolella! Ja lääkärissä sanottiin, että kylläpä se taitaa olla sitä asento huimausta :sad001 ei vaan osanu sanoo, että miks se on nyt tullu jo näin useesti viikon sisään. Oli myös toissapäivänä vähän kuumetta, mutta onneks nyt tänään jo vointi parempi! :) Jospa sitä pian taas pääsis töihin ja takas arkeen!
 
Täällä kans yks jyväskylästä. La tammikuussa. :) Toista poikaa odotellaan! Mä en oo hirveesti näihin julkisiin kirjotellu mut piti nyt tänne kuitenki ilmottautua. :D
 
Takaisin
Top