Keski-suomen mammat :)

Tiiimpuu tottakai sopii :)

Minulla ei itsellä tapaamiseen tule mukana kuin maha , joten itsellä ei tapaamispaikalla ole merkitystä.
Te joilla on pieni/pieniä mukana ehdotelkaa paikkoja joissa on mukava lapsen kanssa olla.

Äkkiseltään itselle tulee mieleen jyväskeskuksen Rosso, siellähän on vasta uusittu leikkitila lapsille.
Toki en siitä sen enempää tiedä, oma nuorin on nyt yhdeksän joten ei ole tullut katseltua silläsilmällä kahviloita.
 
Joku abc-huoltsikka vois olla kans kiva jos jollain on isompia lapsia mukana, sinne ainakin mahtuu ja on myös leikkipaikka.

Vinkatkaa toki omissa kuukausiryhmissä jos joku ei tätä ketjua ole huomannut/huomaa nyt.
 
Huutelen näin törkeesti tähän ryhmään, kun epätoivo on järjetön. Eli, sattuisko jollakin Jkl.ssä asuvalla jäänyt doppleria ylimääräiseksi, että voisin sen ostaa tjn. Itsellä nyt rv 11+3 ja eilen illalla alkoi niukka verinen vuoto, kipuja ei tosin ole ollut. Jotenkin odottaminen huomiseen tuntuu toivottomalta, että neuvolaan voisi soittaa ja sydänäänet pystyisi siellä tarkistaa.. jos niitä nyt enää edes on :sad001
 
Heippa!

Mäkin kyllä mahan kanssa voisin tulla moikkaamaan teitä, jos aikatauluun käy. Vielä ois 8vk töitä edessä, ennen mammalomaa! :happy:
 
Moikka,
Voisin kans osallistua tapaamiseen jos aikatauluihin passaa. Nyt ei töitä niin hyvin käy myös päivisin..

Ilmoitelkaa aikaehdotuksia ja paikkoja..
 
Toivottavasti juliannalla masussa kaikki hyvin, soita ihmeessä päivystykseen ottaisko ne sua sinne vastaan tarkastukseen.
Mulla esikoinen vuoti samoilla viikoilla, nyt jätkä on jo 14 siitä huolimatta.
 
Moikka! Tääl ois kans yks mamma joka vois osallistua. Mulla on 5-vuotias tytär ja masu asukki kans. Ja meille käy ihan milloin vaan, ollaan kotosalla tytön kans :happy:
 
Moikka. Täällä on seuraa vailla äiti 30v ja poika 11kk. Mielellään tullaan mukaan jos jotain tapaamista järjestetään :) Presso ja noi ABC:t on ainakin ihan hyviä paikkoja, kun on ne leikkipaikat. Rossossa on vähän hankalasti erillisenä tilana näin pienelle se leikkipaikka, ei oikein uskalla vain jättää itsekseen touhuamaan kun sinne ei näe. Mutta ollaan me sielläkin käyty :) Hop Lop olisi lapsille varmasti kiva, mutta toki maksullinen yli 1 vuotiaille
 
Järjestetäänkö ens kuussa tapaaminen? Käviskö muille maanantai 13. Tai 20 päivä?
Vaikka sinne pressoon? Ite en siellä ole käynyt niin mielelläni kävisin tutustumassa neidin kans paikkaan.
 
Mulle käy molemmat päivät. Ja aamupäivisin mielellään, poika käy päikkäreille yleensä yhden aikoihin
 
Mä voisin liittyä tähän ketjuun mukaan :) Esikoinen täyttää toukokuussa 6v ja jos kaikki menee hyvin niin syyskuussa syntyy pikkusisarus :)

Tässä vaiheessa työkiireitä vielä niin paljon, että vielä en treffeille pääse, mutta ehkä ensi syksynä :)
 
Mullekaan ei sovi nuo aamupäivät kun aloitan just uudessa työssä.
Mut voisin mielellään yrittää tulla myöhemmin mukaan, kun tapaatte seuraavan kerran esim jos se olis illasta.
 
Joku kyseli noista synnytysvalmennuksista. Jyväskylästä löytyy vapaaehtoisten pyörittämä synnytysvalmennus/keskusteluryhmä, eli vauvahautomo. Siinä on yksi vetäjistä sairaalassa työskentelevä kätilö. On hyvä ryhmä. Tosin siellä on nyt keväällä ollut kovasti ruuhkaa eli kävijämäärä kasvanut, en tiiä miten ratkaisevat tän positiivisen ongelman jatkossa :-)
 
Ja sit on synnytysrentoutus-kurssi 2 kertaa parina sunnuntaina maaliskuussa. Vetäjänä Maia Fani, yrityksen nimeä en muista nyt mut googlettamalla löytyy. Ite aattelin mennä. Ja ei ollut kallis, muistaakseni 25e ja saa ottaa samaan hintaan puolisoni mukaan.
 
Hei loistavaa täällä on saatu asioita eteenpäin, itsellä ollut olo tuskaisa niin ei ole jaksanut tälle suoda ajatuksia.
Sovitaanko ensinmäisiksi treffeiksi tuo maanantai 13.3 ja paikkana presso.
(Onko presso sokkarin yläkerrassa?)
Ehdottakaas te joilla lapset mukana tuota kellon aikaa, minulle käy aamupäivällä/päivällä mikä aika vain.
 
Takaisin
Top