Keskeytynyt keskenmeno ja odottelu

Osanottoni ja voimia teille 💔💕 Parempi ottaa cytot, kuin kärsiä vielä kivuista... Mulla jäi tyhjennyksestä vielä sillon materiaalia, joka aiheutti mulle kipuja. Tiesin vaa et kaikki ei oo kunnossa, kun kipulääkettä piti syödä. Ja imulla sit lähti ja se oli kivuliasta. Cytot ei oikeestaa särkylääkkeen kanssa aiheuttanu mulle pahoja kipuja. Kivut loppu heti kun kohtu oli tyhjä.

Ja jännä että lääkärit kirjottaa erilailla sairaslomia. Mulle nimenomaa sano, et eka lääkkeen takia kirjottaa heti sairaslomaa, koska vuoto voi alkaa ekasta lääkkeestä.

Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin ❤️🌈 Paljon halauksia 💕

Täällä ei mitään kipuja. Vuoto melko vähäistä kuitenkin. Haamulaisen raskaustestin tein tänään päivällä. Kokeeksi vähän niinkuin. Katsotaan miten etenee. Oikeesti ohjeena oli että neljän viikon päästä testi.

Mulla aaltoilee vuodon määrä. Torstaina, eli virallisena tyhjennyspäivänä vuoto oli tietysti runsasta, ja hyytymiä yms tuli paljon. Sit perjantaina vuoto oli melko lievää, ja lauantaina lähes olematonta. Sit sunnuntaina aamulla yhtäkkiä räjähti taas oikein kunnon vuoto. Illasta sit rauhoittui ja yöllä ei ollut tullut siteeseen mitään. Ja nyt taas tänään iltapäivästä aukes hanat, ja vuotaa ihan kunnolla 🫠

Mulla aaltoilee vuodon määrä. Torstaina, eli virallisena tyhjennyspäivänä vuoto oli tietysti runsasta, ja hyytymiä yms tuli paljon. Sit perjantaina vuoto oli melko lievää, ja lauantaina lähes olematonta. Sit sunnuntaina aamulla yhtäkkiä räjähti taas oikein kunnon vuoto. Illasta sit rauhoittui ja yöllä ei ollut tullut siteeseen mitään. Ja nyt taas tänään iltapäivästä aukes hanat, ja vuotaa ihan kunnolla 🫠
Kuulostaa tutulta, ja siltä että tyhjennys etenee. Tsemppiä ja voimia 🌈❤️ !

Hei kysynpä teiltä täältä, tilasin royal geleet ja ajattelin heti ottaa käyttöön, voiko niitä nyt vielä kokeilla, kun on vielä tyhjennys käynnissä vai odotanko siihen, että rtesti on nega?

Kysynpähän täällä ku en oikeestikkaan tiiä. Miten muilla, joilla alkio ollu n. 6+0-7+0 kokonen, minkälaista tyhjennysvuoto teillä on ollu? Mulla ei cytoteceistä huolimatta vuoto ole runsastunu vaan se on semmosta tiputteluvuotoa. Otin klo 6 ensimmäiset cytot ja nyt otin 2 vikaa. Soitin kyllä jo naikkarille ja kysyin sieltäki, niin se arveli että jonku ajan päästä saattaa vasta alkaa ku ei kuulemma voi tulla niin vähää ku herneen kokonen hyytymä. Mutta sitte se kyllä kans totesi, että näin varhaisilla viikoilla se vuoto ei muutoinkaan ole mitenkään kovin voimakasta verrattuna myöhempiin viikkoihin.

Mulla tuli ultran mukaan viikolla 4-5 pysähtyneestä (tuulimuna-) raskaudesta vuotoa cytoteceilla päivä-muutama keskimääräisen menkkavuodon verran (ml. satunnaisia hyytymiä), minkä jälkeen jatkui tiputteluna. Liikunta (sitten tyhjennyspäivän jälkeen) lisäsi usein tiputtelua enemmän menkkamaiseksi vuodoksi. Sikiöpussi (halkaisija 1-2cm) tuli ulos vasta viikkoa myöhemmin ilman isompaa verenvuotoa tai kipuilua, kun luulin homman olevan jo taputeltu, mutta viivytyksestä kohdun tyhjentymisessä ei kuitenkaan seurannut tulehdusta tai mitään komplikaatiota.

Joo! Mulla sikiöpussi ja muita hyytymiä tuli onneksi jo pihalle n. 1h sen jälkeen ku otin viimiset cytot. Nyt on päällä ennää kylmähorkka ja mahaa kramppailee vielä, eli oletettavasti ei ole vielä tyhjentyny kokonaan kohtu. Side edelleen puhdas, mutta vuoto on kyllä runsastunu menkkoja runsaammaksi (ravaan jatkuvasti vessassa niin ei varmaan siksi kerkiä siteeseen tulla mitään)

Mulla la tuli enemmän ja kaikkea rämmälettä, sit pari päivää tuli aika niukasti. Eilen vähän tuntui pistelyä mahassa ja illalla ennen töihin lähtöä tulikin sitten isompi rämmäle ulos sellainen alle 10cm pituinen. Nyt taas menkkamaista vuotelua, aika niukkaa.

Mulla ei vieläkään kramppailu ole loppunu, on aika kivuliastaki välillä alamahalla särkylääkkeistä huolimatta🫣 en tiiä kuuluisko olla jo kivut loppunu kokonaan. Mulla tuli semmosta rihmastoa ja semmonen kananmunan kokonen pussukka ulos silloin aamupäivästä, mutta vuoto on nyt myös jo niukempaa ku menkkojen aikaan, joten en nyt sitte tiiä mikä tilanne tyhjentymisen suhteen on. Huomenna jos vielä kramppailee niin soitan varmaan varmuuden vuoksi sinne naikkarille ja kysyn sieltä onko normaalia vai ei. Aika paljon lukenu netistä, että ne kivut häviää ku kohtu on tyhjä🤔

Takaisin