Keskeytynyt keskenmeno ja odottelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unelma27
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Osanottoni ja voimia teille 💔💕 Parempi ottaa cytot, kuin kĂ€rsiĂ€ vielĂ€ kivuista... Mulla jĂ€i tyhjennyksestĂ€ vielĂ€ sillon materiaalia, joka aiheutti mulle kipuja. Tiesin vaa et kaikki ei oo kunnossa, kun kipulÀÀkettĂ€ piti syödĂ€. Ja imulla sit lĂ€hti ja se oli kivuliasta. Cytot ei oikeestaa sĂ€rkylÀÀkkeen kanssa aiheuttanu mulle pahoja kipuja. Kivut loppu heti kun kohtu oli tyhjĂ€.

Ja jÀnnÀ ettÀ lÀÀkÀrit kirjottaa erilailla sairaslomia. Mulle nimenomaa sano, et eka lÀÀkkeen takia kirjottaa heti sairaslomaa, koska vuoto voi alkaa ekasta lÀÀkkeestÀ.

Toivottavasti teillĂ€ menee kaikki hyvin â€ïžđŸŒˆ Paljon halauksia 💕

KĂ€vin tĂ€nÀÀn naikkarilla! Sain sen mifegynen vai mikĂ€ valmisteleva lÀÀke olikaan ja cytoja 6kpl mukaan. Keskiviikkona sitte virallinen tyhjennyspĂ€ivĂ€. LÀÀkĂ€ri kirjotti koko tĂ€mĂ€n viikon saikkua ja nyt vaan lukittaudun kottiin seinien sisĂ€lle murehtiin tĂ€ksi viikoksi. TsemppiĂ€ muillekki❀

TÀÀllÀ ei mitÀÀn kipuja. Vuoto melko vÀhÀistÀ kuitenkin. Haamulaisen raskaustestin tein tÀnÀÀn pÀivÀllÀ. Kokeeksi vÀhÀn niinkuin. Katsotaan miten etenee. Oikeesti ohjeena oli ettÀ neljÀn viikon pÀÀstÀ testi.

Mulla aaltoilee vuodon mÀÀrĂ€. Torstaina, eli virallisena tyhjennyspĂ€ivĂ€nĂ€ vuoto oli tietysti runsasta, ja hyytymiĂ€ yms tuli paljon. Sit perjantaina vuoto oli melko lievÀÀ, ja lauantaina lĂ€hes olematonta. Sit sunnuntaina aamulla yhtĂ€kkiĂ€ rĂ€jĂ€hti taas oikein kunnon vuoto. Illasta sit rauhoittui ja yöllĂ€ ei ollut tullut siteeseen mitÀÀn. Ja nyt taas tĂ€nÀÀn iltapĂ€ivĂ€stĂ€ aukes hanat, ja vuotaa ihan kunnolla đŸ« 

Mulla aaltoilee vuodon mÀÀrĂ€. Torstaina, eli virallisena tyhjennyspĂ€ivĂ€nĂ€ vuoto oli tietysti runsasta, ja hyytymiĂ€ yms tuli paljon. Sit perjantaina vuoto oli melko lievÀÀ, ja lauantaina lĂ€hes olematonta. Sit sunnuntaina aamulla yhtĂ€kkiĂ€ rĂ€jĂ€hti taas oikein kunnon vuoto. Illasta sit rauhoittui ja yöllĂ€ ei ollut tullut siteeseen mitÀÀn. Ja nyt taas tĂ€nÀÀn iltapĂ€ivĂ€stĂ€ aukes hanat, ja vuotaa ihan kunnolla đŸ« 
Kuulostaa tutulta, ja siltĂ€ ettĂ€ tyhjennys etenee. TsemppiĂ€ ja voimia đŸŒˆâ€ïž !

Hei kysynpÀ teiltÀ tÀÀltÀ, tilasin royal geleet ja ajattelin heti ottaa kÀyttöön, voiko niitÀ nyt vielÀ kokeilla, kun on vielÀ tyhjennys kÀynnissÀ vai odotanko siihen, ettÀ rtesti on nega?

KysynpÀhÀn tÀÀllÀ ku en oikeestikkaan tiiÀ. Miten muilla, joilla alkio ollu n. 6+0-7+0 kokonen, minkÀlaista tyhjennysvuoto teillÀ on ollu? Mulla ei cytoteceistÀ huolimatta vuoto ole runsastunu vaan se on semmosta tiputteluvuotoa. Otin klo 6 ensimmÀiset cytot ja nyt otin 2 vikaa. Soitin kyllÀ jo naikkarille ja kysyin sieltÀki, niin se arveli ettÀ jonku ajan pÀÀstÀ saattaa vasta alkaa ku ei kuulemma voi tulla niin vÀhÀÀ ku herneen kokonen hyytymÀ. Mutta sitte se kyllÀ kans totesi, ettÀ nÀin varhaisilla viikoilla se vuoto ei muutoinkaan ole mitenkÀÀn kovin voimakasta verrattuna myöhempiin viikkoihin.

Mulla tuli ultran mukaan viikolla 4-5 pysÀhtyneestÀ (tuulimuna-) raskaudesta vuotoa cytoteceilla pÀivÀ-muutama keskimÀÀrÀisen menkkavuodon verran (ml. satunnaisia hyytymiÀ), minkÀ jÀlkeen jatkui tiputteluna. Liikunta (sitten tyhjennyspÀivÀn jÀlkeen) lisÀsi usein tiputtelua enemmÀn menkkamaiseksi vuodoksi. Sikiöpussi (halkaisija 1-2cm) tuli ulos vasta viikkoa myöhemmin ilman isompaa verenvuotoa tai kipuilua, kun luulin homman olevan jo taputeltu, mutta viivytyksestÀ kohdun tyhjentymisessÀ ei kuitenkaan seurannut tulehdusta tai mitÀÀn komplikaatiota.

Joo! Mulla sikiöpussi ja muita hyytymiÀ tuli onneksi jo pihalle n. 1h sen jÀlkeen ku otin viimiset cytot. Nyt on pÀÀllÀ ennÀÀ kylmÀhorkka ja mahaa kramppailee vielÀ, eli oletettavasti ei ole vielÀ tyhjentyny kokonaan kohtu. Side edelleen puhdas, mutta vuoto on kyllÀ runsastunu menkkoja runsaammaksi (ravaan jatkuvasti vessassa niin ei varmaan siksi kerkiÀ siteeseen tulla mitÀÀn)

Mulla la tuli enemmÀn ja kaikkea rÀmmÀlettÀ, sit pari pÀivÀÀ tuli aika niukasti. Eilen vÀhÀn tuntui pistelyÀ mahassa ja illalla ennen töihin lÀhtöÀ tulikin sitten isompi rÀmmÀle ulos sellainen alle 10cm pituinen. Nyt taas menkkamaista vuotelua, aika niukkaa.

Mulla ei vielĂ€kÀÀn kramppailu ole loppunu, on aika kivuliastaki vĂ€lillĂ€ alamahalla sĂ€rkylÀÀkkeistĂ€ huolimattađŸ«Ł en tiiĂ€ kuuluisko olla jo kivut loppunu kokonaan. Mulla tuli semmosta rihmastoa ja semmonen kananmunan kokonen pussukka ulos silloin aamupĂ€ivĂ€stĂ€, mutta vuoto on nyt myös jo niukempaa ku menkkojen aikaan, joten en nyt sitte tiiĂ€ mikĂ€ tilanne tyhjentymisen suhteen on. Huomenna jos vielĂ€ kramppailee niin soitan varmaan varmuuden vuoksi sinne naikkarille ja kysyn sieltĂ€ onko normaalia vai ei. Aika paljon lukenu netistĂ€, ettĂ€ ne kivut hĂ€viÀÀ ku kohtu on tyhjĂ€đŸ€”

TÀnÀÀn perjantaina nt-ultrassa viikkojen 12+5 mukaan todettiin sikiön sydÀmen lakanneen lyömÀstÀ rv. 10+4. LÀhete Àitipolille lÀÀkÀrin varmistettavaksi, koska seulontayksikössÀ ei ollu tÀnÀÀn lÀÀkÀriÀ paikanpÀÀllÀ. Sain polilta mukaan mifegynen tiistaiaamuna otettavaksi, cytot torstaiaamuksi ja ajan polille samalle pÀivÀlle klo. 9

HirveÀ aika odottaa melkein viikko, ettÀ saa kuolleen sisÀltÀnsÀ pois.

Nyt tuntuu olo niin raskaalta, ettÀ en tiedÀ miten tÀstÀ voi selvitÀ.

TÀnÀÀn perjantaina nt-ultrassa viikkojen 12+5 mukaan todettiin sikiön sydÀmen lakanneen lyömÀstÀ rv. 10+4. LÀhete Àitipolille lÀÀkÀrin varmistettavaksi, koska seulontayksikössÀ ei ollu tÀnÀÀn lÀÀkÀriÀ paikanpÀÀllÀ. Sain polilta mukaan mifegynen tiistaiaamuna otettavaksi, cytot torstaiaamuksi ja ajan polille samalle pÀivÀlle klo. 9

HirveÀ aika odottaa melkein viikko, ettÀ saa kuolleen sisÀltÀnsÀ pois.

Nyt tuntuu olo niin raskaalta, ettÀ en tiedÀ miten tÀstÀ voi selvitÀ.
Oon pahoillani ❀ kyllĂ€ siitĂ€ jotenkin selviÀÀ sitten, hetki kerrallaan eteenpĂ€in ❀

@Alku-86 valtavasti voimia koko teidĂ€n perheelle! ❀‍đŸ©č Itsekin koin 6vk sitten keskeytyneen keskenmenon, edelleen se on kuin eilinen pĂ€ivĂ€, mutta hengenveto kerrallaan on elettevĂ€ ❀ MeidĂ€n "tuki" ja elĂ€mĂ€ssĂ€ pitĂ€vĂ€ voima menetyksen keskellĂ€ on ollut isommat lapset, sinullakin ilmeisesti ennestÀÀn on lapsia. Toivottavasti saat/te heistĂ€ voimaa tuleviin viikkoihin! ❀

@Alku-86 valtavasti voimia koko teidĂ€n perheelle! ❀‍đŸ©č Itsekin koin 6vk sitten keskeytyneen keskenmenon, edelleen se on kuin eilinen pĂ€ivĂ€, mutta hengenveto kerrallaan on elettevĂ€ ❀ MeidĂ€n "tuki" ja elĂ€mĂ€ssĂ€ pitĂ€vĂ€ voima menetyksen keskellĂ€ on ollut isommat lapset, sinullakin ilmeisesti ennestÀÀn on lapsia. Toivottavasti saat/te heistĂ€ voimaa tuleviin viikkoihin! ❀
Kiitos ❀ Minulle on tosiaan kolme lasta ja nĂ€istĂ€ yksi on yhteinen mieheni kanssa. Polilta poistuessamme haimme pienimmĂ€n pojan mummilasta. Autolle kĂ€vellessĂ€ molemmat totesimme samalla sekunnilla, kuin toistemme ajatukset lukien, lasten olevan voimavara mikĂ€ kannattelee tĂ€mĂ€n đŸ’©:n yli.

Takaisin