Keskeytynyt keskenmeno ja odottelu

Osanottoni ja voimia teille 💔💕 Parempi ottaa cytot, kuin kärsiä vielä kivuista... Mulla jäi tyhjennyksestä vielä sillon materiaalia, joka aiheutti mulle kipuja. Tiesin vaa et kaikki ei oo kunnossa, kun kipulääkettä piti syödä. Ja imulla sit lähti ja se oli kivuliasta. Cytot ei oikeestaa särkylääkkeen kanssa aiheuttanu mulle pahoja kipuja. Kivut loppu heti kun kohtu oli tyhjä.

Ja jännä että lääkärit kirjottaa erilailla sairaslomia. Mulle nimenomaa sano, et eka lääkkeen takia kirjottaa heti sairaslomaa, koska vuoto voi alkaa ekasta lääkkeestä.

Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin ❤️🌈 Paljon halauksia 💕

Täällä ei mitään kipuja. Vuoto melko vähäistä kuitenkin. Haamulaisen raskaustestin tein tänään päivällä. Kokeeksi vähän niinkuin. Katsotaan miten etenee. Oikeesti ohjeena oli että neljän viikon päästä testi.

Mulla aaltoilee vuodon määrä. Torstaina, eli virallisena tyhjennyspäivänä vuoto oli tietysti runsasta, ja hyytymiä yms tuli paljon. Sit perjantaina vuoto oli melko lievää, ja lauantaina lähes olematonta. Sit sunnuntaina aamulla yhtäkkiä räjähti taas oikein kunnon vuoto. Illasta sit rauhoittui ja yöllä ei ollut tullut siteeseen mitään. Ja nyt taas tänään iltapäivästä aukes hanat, ja vuotaa ihan kunnolla 🫠

Mulla aaltoilee vuodon määrä. Torstaina, eli virallisena tyhjennyspäivänä vuoto oli tietysti runsasta, ja hyytymiä yms tuli paljon. Sit perjantaina vuoto oli melko lievää, ja lauantaina lähes olematonta. Sit sunnuntaina aamulla yhtäkkiä räjähti taas oikein kunnon vuoto. Illasta sit rauhoittui ja yöllä ei ollut tullut siteeseen mitään. Ja nyt taas tänään iltapäivästä aukes hanat, ja vuotaa ihan kunnolla 🫠
Kuulostaa tutulta, ja siltä että tyhjennys etenee. Tsemppiä ja voimia 🌈❤️ !

Takaisin