Keskenmenon pelko

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Asiris
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille sympatioista ja parempaa onnea :love2!

Täällä on vuoto enää ihan pientä tiputtelua, pitäis vielä mennä lääkäriin tarkastettavaksi ja katsoa antaako luvan yrittää saman tien uudestaan vai pitääkö odottaa seuraavia menkkoja...

Lallastiina, toivottavasti saatte luvan yrittää uudelleen pian ja saisitte nyytin syliin asti, tsempit tulevaan :)

Lähinnä kokemus kemiallisesta ja kyllä se hiukan varjostaa taustalla ja pelottaa miten tällä kertaa käy.

Kyllähän sitä koko ajan miettii onko kaikki ok ja vertaa oireita edelliseen raskauteen. Itselläni ei ole kokemusta keskenmenosta, takana on yksi onnistunut raskaus.

Edellisessä raskaudessa oli vuotoa ensimmäiset viikot ja sama tuntuu toistuvan tässäkin. Nyt vaan pelottaa, kun raskausoireita on paljon vähemmän kuin edellisellä kerralla. No päivä kerrallaan. Alkuraskauden ultraan ajattelin kyllä mennä josko saisi mielenrauhaa.. Tänään siis 5+6

Kyllä sitä väkisin miettii kuuluuko kaikki vihaista asiaan. Tosin ei tää stressaaminen asiaa mitenkään auta. Täytyy katsoa päivä kerrallaan.

Kyllä sitä väkisin miettii kuuluuko kaikki vihaista asiaan. Tosin ei tää stressaaminen asiaa mitenkään auta. Täytyy katsoa päivä kerrallaan.

No niinpä. Ja kun ei siihen voi itse vaikuttaa mitenkään niin turhaahan se stressaaminen on. Silti se pelko vaan välillä ottaa valtaansa. Varsinkin silloin, kun tulee vuotoa.

Mä poistun. Yöllä alkoi vuoto rytinällä.
Mieli on ok.
Uskon että nyt kun olen keventynyt paljon parantaa se mun raskaaksi tuloa.
Uutta yritystä kohden :-)

Teille muille toivotan hyvää jatkoa :-)

Mieli on ok.

Voi ei, toivottavasti pian onnistuu uudestaan[emoji4]

Mieli on ok.

Voi ei, otan osaa! Toivotaan pikaista uutta plussaa ja tarrasukkia, vauva liimaa ja kaikkea tahmeeta uudelle yksiön varaajalle! Ihanaa kun sulla asenne kohdallaan<3 tsempit tulevaan!

Wheelchair mama, olen todella pahoillani! Paljon jaksamista arkeen!

Mieli on ok.
Uutta yritystä kohden :)

Teille muille toivotan hyvää jatkoa :)
Jaksamista ja onnea tuleviin raskautumisiin :Heartbigred
Mulla alko kanssa tänään päivällä verensekanen vuoto joten nyt jännityksellä odottelen meneekö itsellänikin kesken

Ameliee, pidän peukkuja, että pikkuinen on tarrannut tiukasti kiinni :Heartred

Jaksamista ja onnea tuleviin raskautumisiin :Heartbigred
Mulla alko kanssa tänään päivällä verensekanen vuoto joten nyt jännityksellä odottelen meneekö itsellänikin kesken
Toivotaan että on vaan harmitonta vuotoa. Joillakin sitä voi tulla useamman viikon ja silti kaikki on mennyt hyvin :Heartred

Amaliee tsempit sinne! Mulla on joka raskaudessa tullut enempi vähempi vuotoja, varsinkin alussa! Edellisen aikaan holahti sänkyyn kunnolla verta ja olin ihan varma että se oli siinä, mut toisin kävi ja neiti tuhisee tässä sylissä:) voi ne vuodot olla vaarattomiakin... vuotaako paljon? Hyytymiä? Kipuja? Toivottavasti olis väärä hälytys...

Voih, voimia Wheelchair mama :sad001 toivottavasti plussaat pian uudestaan.

Amelieen pikkuuselle paljon tarrasukkia:)

Amaliee tsempit sinne! Mulla on joka raskaudessa tullut enempi vähempi vuotoja, varsinkin alussa! Edellisen aikaan holahti sänkyyn kunnolla verta ja olin ihan varma että se oli siinä, mut toisin kävi ja neiti tuhisee tässä sylissä:) voi ne vuodot olla vaarattomiakin... vuotaako paljon? Hyytymiä? Kipuja? Toivottavasti olis väärä hälytys...
Tähän asti vuoto on ollut rusehtavaa valkovuotoa mutta eilen illalla tuli hieman myös ihan verta. Ei ole tullut mitään hyytymiä eikä mitään selkeitä kipujakaan ole ollut. Meillä on maanantaina eka neuvola niin toivon että sieltä pääsisin ultraan tarkistamaan tilanteen. Kiitos kaikille tsempeistä, harmillisintahan on tämä epätietoisuus :Heartbigred

Takaisin