Keskenmenon pelko

Toivotaan!:Heartred ihmettelen tässä, kun 3 päivää sitten tehtiin tyhjennys ja nyt jo jälkivuoto TODELLA pientä, saati tuleeko enää ollenkaan.. :eek: pelottaa että onko tämäkään normaalia, voiko se loppua näin nopeasti muka jo?

Mulla on itsellä 3 peräkkäistä keskenmenoa, kaksi lääkkellisellä tyhjennyksellä ja yksi spontaanisti kesken mennyt ja kaikista parissa päivässä jo vuoto ollut niukkaa ja 5 päivän kohdalla loppunut kokonaan. Joten voi olla ihan normaalia, itselläni ainakin oli :) ja tsemppiä, itsellä nyt kolmen peräkkäisen jälkeen rv 9+4 menossa ja nyt kaikki näyttää hyvältä vaikka meinasin jo pyyhkeen aikaisemmin heittää kehään kun henkisesti noi keskenmenot oli niin rankkoja :sad001
 
Mulla silloin sairaalassa todettiin ultrassa ennen kotiin lähtöä että kohdun sulla on n. Peukalon kokoinen verihyytymä ”tulppana”. No eilen se irtosi ja olin niin onnellinen :D samana päivänä tuli runsaasti verta kerralla mutta sen jälkeen ei ole enää tullut paljoa, eli tämäkin paska on saamassa päätöksensä! Vuotopäivä on 12. ja lääkkeellisestä on 6 päivää. Tänään iski oikein lujaa haavekuume vauvasta ja en millään jaksaisi odottaa ekoja menkkoja:cat:
 
Mulla silloin sairaalassa todettiin ultrassa ennen kotiin lähtöä että kohdun sulla on n. Peukalon kokoinen verihyytymä ”tulppana”. No eilen se irtosi ja olin niin onnellinen :D samana päivänä tuli runsaasti verta kerralla mutta sen jälkeen ei ole enää tullut paljoa, eli tämäkin paska on saamassa päätöksensä! Vuotopäivä on 12. ja lääkkeellisestä on 6 päivää. Tänään iski oikein lujaa haavekuume vauvasta ja en millään jaksaisi odottaa ekoja menkkoja:cat:
Hei mahtava homma ja hyvä asenne :Heartred
 
Mulla on itsellä 3 peräkkäistä keskenmenoa, kaksi lääkkellisellä tyhjennyksellä ja yksi spontaanisti kesken mennyt ja kaikista parissa päivässä jo vuoto ollut niukkaa ja 5 päivän kohdalla loppunut kokonaan. Joten voi olla ihan normaalia, itselläni ainakin oli :) ja tsemppiä, itsellä nyt kolmen peräkkäisen jälkeen rv 9+4 menossa ja nyt kaikki näyttää hyvältä vaikka meinasin jo pyyhkeen aikaisemmin heittää kehään kun henkisesti noi keskenmenot oli niin rankkoja :sad001

Ok, hyvä tietää! Eikä, tsemppiä sullekkin ja toivotaan että nyt menee hyvin loppuun asti:Heartred
 
Tuli verta :sad001 Soitin naistenklinikalle ja käskivät tarkkailla tilannetta. Ei onneks tullu ku varmaan teelusikallisen verran mut kyllä pisti pelot jyllään. Kovasti rauhoittelivat ku eilen kuitenkin olin nt-ultrassa ja siellä kaikki oli hyvin. Ja ku oon jo ns. Pitkällä, 13+3
 
Cirrus18 varmasti säikäyttänyt! Onko kipuja?'koita lepäillä ja soita uudestaan jos yhtään epäilyttää tai vuotaa lisää et pääset näytille. Olisivat varmaan nt ultrassa maininneet jos näkyvissä olisi ollut joku hematooma tai muu.
 
Cirrus18 varmasti säikäyttänyt! Onko kipuja?'koita lepäillä ja soita uudestaan jos yhtään epäilyttää tai vuotaa lisää et pääset näytille. Olisivat varmaan nt ultrassa maininneet jos näkyvissä olisi ollut joku hematooma tai muu.
Semmost pientä menkkamaista jomotusta. Juu sanoivat et matalalla kynnyksellä saan soittaa heti takas jos vuoto jatkuu, lisääntyy tai kivut pahenee. Onneks ei tällä hetkellä vuoda enää
 
Hui, varmasti on Cirrus säikäyttänyt! Itsekin edelleen jokaisella vessareissulla tarkistan, ettei vaan tule verta. Olen täysin samoilla viikoilla kuin sinä. Toivottavasti vuotosi oli harmitonta eikä tule lisää. Ja eiköhän se ollutkin, kerta ultrassa on eilen ollut kaikki hyvin. :Heartred
 
Tsemppiä Cirrus18 :Heartred Tossa tilanteessa helpottaa kyllä se, että ultra ollut juuri. Koita lepäillä ja ottaa rauhassa.
 
Cirrus 18,tehtiinkö sulle ultra alakautta? Mulla esikoisen kohdalla oli nt-ultran jälkeen vähän kipuja ja tuli ihan vähän verta. Ilmeisesti on suht yleistä,jos tehään ultra alakautta,kun se geeli voi ärsyttää limakalvoja ja se ite ultralaitekin. Mulle taidettiin ihan ultrassa se mainita,mut tottakai silti oli vähä paniikissa. Mutta mä huomasin sillon,et ihan selkeesti tuli limakalvoista se,ei kohdusta asti. Mutta jos mietityttää niin toki heti näytille kannattaa mennä!
 
Tehtiin päältä. Kipuilu jatkuu ja vuotoa tulee vähän ni sanoivat naistenklinikalla et tulisin sinne tarkistuttaan tilanteen. Et lähetään miehen kaa ny sinne
 
Cirrus tsempit! Toivotaan että ois vaan joku limakalvo nirhauma tms ei vakavaa... Ootko päässy jo tohtorin tykö?
 
Hyvä Cirrus kun pääsit sinne näytille, kovasti tsemppiä :Heartred
 
Täällä viel odotan lääkärille pääsyä

Että kun ne pitää odottamassa:sad001 aikanaan jorvissa istunut tyyliin 5h että pääs tarkastamaan että pikkusella kaikki hyvin ku kaaduin mahalleen...
Elämäni pisimmät tunnit! Toivottasti olette päässeet kuulemaan hyvät uutiset, mut jos edelleen odottelette niin voimia!
 
Tsemppiä Cirrus! Onpas nyt ikävä tilanne ja säikäyttäähän tuollainen toki. Varmasti kaikki on kuitenkin hyvin :)
 
Takaisin
Top