Keskenmenon pelko

Minulla oli esikoisen kohdalla kovia alavatsakipuja ja kävin niiden takia yksityisellä ultrassa. Siellä lääkäri sanoi että jos endo taustaa, voi raskauden alku olla kivuliaampi. Joten kun oli tehty pari leikkausta vatsan alueelle ja endo taustaa, niin siitähän ne kivut sitten johtui
 
Yksi pelokas (rv 11+4) täällä kirjoittelee.. Lauantaina alkoi ruskealla "vanhaa verta" tuhruvuodolla, joka voimistui yön aikana ja on jatkunut tumman punaisena tähän päivään asti. Soitin heti lauantaina synnytyspäivystyksen neuvontaan ja sanoivat sieltä, etteivät viikonlopun aikana voi tehdä mitään. Ainoastaan jos kivut äityvät niin koviksi ettei maksimi särkylääkkeet auta, niin sitten acutaan.
No kivut ovat olleet semmoisia menkkakipuja ainoastaan alavatsalla, eikä niin kovia että olisin joutunut särkylääkkeitä syömään (syön vain ihan pakon edessä).
Maanantaina sain neuvolan terkan kiinni, joka kirjoitti sairaslomaa ma-ti. Terkka kirjoitti myös lähetteen naistentautien polille, josta heidän piti soittaa mulle maanantain aikana, että tulenko maanantai-iltana vai tiistai aamuna. Eipä sieltä kukaan soitellut, ja kun illalla itse soitin, niin sanoivat ettei heillä näy lähetettä. Tänään aamulla soitin heti kahdeksalta uudestaan, lähete näkyi ja sain ajan huomisaamulle (ke). Eli neljättä päivää vuodetaan kohtuullisten kipujen kanssa ja todella suuri pelko siitä, ettei lapsi ole enää elossa.
Miten kävi?
 
Raskaus mennyt kesken jo aivan alku viikoilla. Eli oli ns. tuulimuna. Tyhjennys sairaalassa ylihuomenna. Aivan äärettömän pettyneitä ja surullisia ollaan tästä.
 
Täällä kanssa perjantaina koettu lääkkeellinen tyhjennys. Oli mennyt 9+1 viikolla kesken. Alkoi pienellä vuodolla, joka muuttui 2 päivän päästä vähän runsaammaksi (mutta kuitenkin aika pientä silti) ja alkoi kauheat mahakivut. Torstaina päästiin ultraan jossa näkyi pieni sikiö mutta ei sykettä.. :sad001 rankka kokemus, jota ei toivoisi kyllä ikinä kenellekkään.. Nyt vaan odotellaan että jälkivuoto loppuu ja tulee kuukautiset jotta voi alkaa yrittämään uudelleen paremmalla onnella :Heartred
 
Tiiiia voimia sinne suruun! Toivotaan pikaista tärppiä ja seuraavalle paljon kasvuvoimaa ja vauvaliimaa matkaan:Heartred
 
Täällä kanssa perjantaina koettu lääkkeellinen tyhjennys. Oli mennyt 9+1 viikolla kesken. Alkoi pienellä vuodolla, joka muuttui 2 päivän päästä vähän runsaammaksi (mutta kuitenkin aika pientä silti) ja alkoi kauheat mahakivut. Torstaina päästiin ultraan jossa näkyi pieni sikiö mutta ei sykettä.. :sad001 rankka kokemus, jota ei toivoisi kyllä ikinä kenellekkään.. Nyt vaan odotellaan että jälkivuoto loppuu ja tulee kuukautiset jotta voi alkaa yrittämään uudelleen paremmalla onnella :Heartred
Paljon voimia sinne teille:sad001 mulla jälkivuoto on kestänyt viikon j
Täällä kanssa perjantaina koettu lääkkeellinen tyhjennys. Oli mennyt 9+1 viikolla kesken. Alkoi pienellä vuodolla, joka muuttui 2 päivän päästä vähän runsaammaksi (mutta kuitenkin aika pientä silti) ja alkoi kauheat mahakivut. Torstaina päästiin ultraan jossa näkyi pieni sikiö mutta ei sykettä.. :sad001 rankka kokemus, jota ei toivoisi kyllä ikinä kenellekkään.. Nyt vaan odotellaan että jälkivuoto loppuu ja tulee kuukautiset jotta voi alkaa yrittämään uudelleen paremmalla onnella :Heartred
En tiiä auttaako, mutta voin kertoa omasta kokemuksesta, niin mulla kesti jälkivuoto viikon, yhdeksän päivän jälkeen tein neg.raskaustestin ja tasan kuukauden päästä tuli kuukautiset. Paljon tsemppiä uuteen yritykseen!
 
Mulla enää vähäistä jälkivuotoa, toiveikkaat ajatukset että kuukauden sisään ekat menkat tulis ja pääsis uutta yrittämään. Toivottavasti meillä tärppää tiiiia:n kanssa heti ensi yrittämällä. Jotenkin helpotti kun hoitaja sanoi että tämän kokeneet saavat julkiselta ajan ar-ultraan. Toisaalta olisin varmasti mennyt sitten yksityiselle jollei tätä mahdollisuutta olis.
 
Mulla enää vähäistä jälkivuotoa, toiveikkaat ajatukset että kuukauden sisään ekat menkat tulis ja pääsis uutta yrittämään. Toivottavasti meillä tärppää tiiiia:n kanssa heti ensi yrittämällä. Jotenkin helpotti kun hoitaja sanoi että tämän kokeneet saavat julkiselta ajan ar-ultraan. Toisaalta olisin varmasti mennyt sitten yksityiselle jollei tätä mahdollisuutta olis.

Toivotaan!:Heartred ihmettelen tässä, kun 3 päivää sitten tehtiin tyhjennys ja nyt jo jälkivuoto TODELLA pientä, saati tuleeko enää ollenkaan.. :eek: pelottaa että onko tämäkään normaalia, voiko se loppua näin nopeasti muka jo?
 
Paljon voimia sinne teille:sad001 mulla jälkivuoto on kestänyt viikon j

En tiiä auttaako, mutta voin kertoa omasta kokemuksesta, niin mulla kesti jälkivuoto viikon, yhdeksän päivän jälkeen tein neg.raskaustestin ja tasan kuukauden päästä tuli kuukautiset. Paljon tsemppiä uuteen yritykseen!

Kiitos!:Heartred
 
Toivotaan!:Heartred ihmettelen tässä, kun 3 päivää sitten tehtiin tyhjennys ja nyt jo jälkivuoto TODELLA pientä, saati tuleeko enää ollenkaan.. :eek: pelottaa että onko tämäkään normaalia, voiko se loppua näin nopeasti muka jo?
Jos sillon tyhjennys päivänä tuli paljon verta ja kaikki sisältö? Aika nopeesti väheni verenvuoto mulla sen yhden kahden tosi runsaan päivän jälkeen, joku viides vuoto päivä oli sellasta et tuleeko sieltä enää mitään vai ei. Jos ei sulle tuu kuumetta tai hajuja niin taidat olla selvillä vesillä.:)
 
Takaisin
Top