Olen lukenut kaikenlaisia tarinoita keskenmenoista,varhaisista ja myöhäisistä,tuulimunista ja muista,mutta kauheasti ihmiset ei oo kirjotellu oireista mitään.eli kysyisin,että minkälaisia oireita teillä on keskenmenossa ollut?kivut tosi kovia vai vähemmän?vuoto tosi runsta?enemmän kun normi menkoissa?kuinka kauan kivut ja vuoto kesti?jotain muuta? Oon ite rv 5+6.viime ke eli 5+1 oli maha ihan vähän kipee.sitte to aamuna oli maha enemmän kipee,mutta en tarvinu särkylääkettä, ja alko vuoto,mikä oli aluksi tosi vähäistä,vähemmän kun menkoissa.soitin neuvolaan ja sano että tod näk keskenmeno mutta käski odottaa vko.n lopun yli.to iltapäivällä mahakipu loppu mutta vuotoa tuli enemmän.siitä lähtien vuotoa on tullu joka pv,saman verran kuin normi menkoissa, mutta maha ei oo ollu ennää kipee.mitään fyysisiä raskaus oireita mulla ei oo ollu missää välissä,mielialan vaihteluja vaan ja itku herkkyyttä.nyt on ollu vähä huono olo eilisestä alkaen mutta se voi johtua ruuastakin...nyt sitten vaan odotellaan että sais soittaa uudestaan nvl ja kysyä jos sais ees verikokeen,to puhelimessa meinas et 2 vko.a pitää odottaa että ultra näkee mitään..muuta ei voi tehä..kamalaa vaan odottaa koko ajan. ..