Keskenmenon jälkeen uusi raskaus

  • Ketjun aloittaja Toiveikas
  • Aloituspäivämäärä
Täällä edelleen ootellaan menkkojen alkua, r-testin tein perjantaina mutta negaa näytti.. :/ Taidan olla valeraskaana, vai voiko sellasta ihmisillä olla heh.. Oireita on taas kuviteltuja tai ei, mut tunnen välillä sellasta nippailua tuolla nivusissa(?) varsinkin kävellessä, mitä mulla on kaikkien raskauksien aikana ollut, lämpö koholla edelleen, rinnat aina välillä arat (tosin ei kovinkaan huomattavasti) ja nyt on ilmestyny järkyttävä turvotus mahaan! Yks päivä mieskin huomautti siitä, että näyttää ihan raskausmahalta (järkyttävää!).. Kauankohan tässä vielä oottelis, et soittelis lääkäriin, jos ne menkat ei ala vieläkään ja jos vielä siis tulee testiin nega?
 
Kyllä sitä osaakin hermostua "turhasta". Yksityinen varhaisultra löysi kaikesta vuodosta huolimatta elävän olennon ja pienen sydämensykkeenkin. Seurantaa suosittelivat kyllä. Pitää kai soitella neuvolaan uudelleen, josko nyt antaisivat jonkun ajan...
 
Ihanaa, että sinulla kaikki onkin hyvin :Heartred

Itse plussasin eilen! Eli en kuvitellut sittenkään näitä oireita, vaikkakin vielä lieviä ovatkin. Olo on vielä epätodellinen, pelokas.. Mutta eipä auta kuin toivoa, jotta kaikki menis tällä kertaa hyvin loppuun saakka. :)
 
Onnea Toiveikas !!

Täällä odotelaan kuukautisia, pitäisi alkaa minä hetkenä hyvänsä. Maanantaina tulee kaksi viikkoa ovulaatiosta, voinko silloin jo tehdä testin jos menkkoja ei kuulu ?
Ärsytää, viimeksi sain tietää raskaudestani vasta rv6+ joten mennyt kaikki ensi nippailut ihan ohi :D En siis osaa yhtään sanoa miten nyt.. Närästää nyt ainakin ihan kamalasti, mikä oli vahva "oire" myös viime raskaudessa...

No saa nähdä, millään ei malttaisi odottaa :sad001
 
Kiitos. :) Vielä tosin en uskalla juuri tästä iloita. Oireita on edelleen, mutta mielestäni lieviä. Tosin en esikoisestakaan kovin oirehtinut myöskään ja silti kaikki meni hyvin.. Aika näyttää..

Hattivatti, varmaan ainakin herkimmät raskaustestit näyttäisi jo plussaa 2vkon kuluttua oviksesta, joten voihan sitä testata, jos menkkoja ei kuulu. Ei ne halvimmat testit kuitenkaan paljoa maksa. :) Itse en ole käyttäny ovulaatio testejä nyt, mutta omien tuntemuksien mukaan luulisin ovulaationi olleen joskus 1.-4.9 välisellä ajalla ja eka haalea plussa raskaustestiin tuli 18.9. eli juurikin parisen viikkoa mahdollisen oviksen jälkeen.
 
Meillä oli varhainen keskenmeno 4+6 viikolla. Pitäisi parin päivän päästä käydä lääkärissä... Toivottavasti saadaan yrittää heti uudestaan. Tämä varhainen keskenmeno on jotenkin helpompi kestää, kun ei ole pitkään vielä ehtinyt iloitsemaan eikä pikkuinen ole kehittynyt vielä ihmisen näköiseksi. Kaiken kamalin olisi varmaan synnyttää kuollut pikkuinen jossakin vaiheessa raskauden puolenvälin jälkeen.

Mä olen ostanut Prismasta 2 kpl:n pakkauksia raskaustestiliuskoja. Maksaa vain 2,25 eur tuo paketti. Jos näyttää positiiviselta, niin sitten haetaan viikkonäytöllinen Clearblue :-) Näitä halppiksia on ostettu melkein samaan tahtiin kuin maitoa, kun alettiin yrittään ennenkö menkat palasi edellisen synnytyksen jälkeen.

Uutta yritystä vaan, että pikkuiselle saataisiin sisarus :-D Parempaa onnea muillekin seuraavaan yritykseen.
 
Takaisin
Top