Keskenmeno

Nyt on sellainen tunne, että kesken jäi.. Eilen ultrassa viikon jäljessä kasvua, ei sydänääniä.. Viikon päästä tarkistus, josko vaan viikot laskettu väärin.
Mitään vuotoja ei oo ollu, oireet (tosi vähäiset) hävis tänään..
Jotenkin vaan ei uskalla toivoa, ettei sit viikonpäästä taas pety.
 
Mä kans osasin psyykata itteni oireettomaksi kun luulin et oli mennyt kesken. Makasin jopa mahallaan yöllä kun sillä hetkellä ei rinnatkaan tuntuneet yhtään aroilta... Tällä kertaa olin väärässä, onneksi. Viimeksi oli täydet oireet päällä vaikka oli ollut kuolleena yli kuukauden. Voimia odotteluun, toivottavasti käy vielä hyvin.
 
Shj tsemppiä! Millä viikoilla laskennallisesti oot, ja mitä Ultra näytti? Ihan kamalaa toi epätietoisuus, viikosta varmasti tulee pitkä :(
 
Mullakin oli kans 7+4 ja uä näytti 6+3. Sikiöö olo ja oikeassa paikassa ja ruskuaispussi oli , mut suurehko .. Mulle jäi täysillä epätietoisuus asiasta ja sain lähettien taysiin. En kestäny odotella, vaan menin päivää päästä yksityisellä, joilla oli paremmat laitteet ja se osas iha varmuudella sanoa, että kyse ei ole normaalisti raskaudesta. Sen jälkeen oli kylmä paljon helpompaa odottaa taysin reissua, kun tiesi, et mitä tapahtuu. Se epätietoisuus oli pahinta. Toivottavasti sun tarina päättyy paremmin.
 
Huhhuh, kävin suihkussa ja löysin lattialta tämän. Ehkä
Se oli sitten siinä. Olen siis kahteen otteeseen ottanut tyhjennyslääkkeen, viimeiset perjantaina. En ole tuntenut supistuksia joten alkoi tuntua epätoivoiselta. Jospa tämä oli nyt tässä. Koko vastaisi sitä kahta senttiä mitä lääkäri veikkasi ruskusispussin kooksi. ImageUploadedByVau Foorumi1436690398.385894.jpg
 
Takaisin
Top