Mulla todettiin eilen nt-ultrassa kkm, viikkoja oli kasassa jo 13+0, mutta ilmeisesti oli mennyt kesken jo ihan alkuunsa. Eli oon n. 2kk kulkenut kuollut alkio kohdussa luullen onnellisena olevani raskaana. Oli aika shokki, vaikka tuhruvuodosta ja oireiden loppumisesta olin jotain jo aavistellutkin etukäteen. Luulin, että sikiö olisi kehittynyt edes jonnekin 10 viikolle, kun oireitakin kesti sinne saakka.
Tänään kävin gynen pkl:lla ja sain mifegynen, perjantaina joudun menemään sairaalaan tyhjennystä varten, kun istukkaa yms. materiaalia on niin paljon javviikot jo niin pitkällä. Ilmeisesti sikiöksi/alkioksi sopivaa löydöstä ei varsinaisesti ollut, paitsi joku 2-3mm kokoinen kökkö, joka gynen mukaan voisi olla ihan alkuunsa kehittymästä lakannut alkio. Kuulemma vaikea enää sanoa, kun keskeytymisestä on jo kauan aikaa.
Hirveimmältä tuntuu juuri tuo, että olen kantanut tietämättäni kuolemaa mukanani vaikka kuinka ja kauan. Haluaisin vain niin kovasti, että tämä kaikki olisi jo ohi. Muutenkin erilaisia tunteita vihasta ja katkeruudesta suruun risteilee tällä hetkellä päässä niin paljon, että en edes tiedä, mitä ajatella. Mieskään ei oikein ymmärrä, kun kerron varsinkin katkeruuden tunteista, ei ymmärrä, miksi puhun niin ilkeästi. En just nyt jaksa ajatella, mitä muut ajattelee, varsinkaan kun en nyt päin naamaa ole kenenkään toimintaa menossa todellakaan arvostelemaan, kunhan täytyy saada paha olo jotenkin ulos. Tuntuu, että ei sille oikein voi mitään puhua, kun ei tue mua yhtään niinku toivoisin.