Varsinainen toivomuskaivo tämä foorumi [:)] Justiinsa kävi niin kuin yllä olin toivonutkin!
Käytiin perjantaina lääkärillä ja pelkkiä hyviä uutisia saimme kuulla: kaikki on vauvallamme hyvin ja istukkakin on noussut paremmalle paikalle [:)] Jipijipijii! Jos pysyykin siinä tai ei ainakaan enää laskeudu yhtä alas niin sitten mullakin on paremmat mahollisuudet normaaliin synnytykseen! [:)] Ja muutenkin, ei tartte nyt niin älyttömän hirveesti varoa noita liikkeitänikään.
Tyttö on 1,6kg! Ja mieheni sanoi ruutua tutkaillessaan että kovasti häntä tyttömme muistuttaa. Minä en niin tarkkaan siitä ruudusta ymmärtänyt, mutta kyllä minäkin näin yhessä kohtaa että siinä oli pikkuisemme kasvot, kaksi silmää siinä möllötti. Mieheni oli tunnistanut nenänkin. Pään muodon perusteella voisinkin veikata että isäänsä tyttö tulee, mutta muista piirteistä en kyllä osaa sanoa. Luonteensa kyllä on ottanut äidiltään: on nyt jo ylösalaisin eli valmiina tulossa ulos oikeassa asennossa! [:D] Jos tulisi hitaaseen isäänsä niin keikkuisi vielä kymmenennelläkin kuukaudella ihan miten sattuu. [;)]
Painoni oli noussut kilon viime käynnistä, eli kuukausi sitten. Tähän mennessä siis tullut yhteensä 10 lisäkiloa. Empä voi tuohon sanoa muuta kuin että onneksi ei 20! [&:] Ja laihutetaan sitten syssymmällä... Nyt on kiva mennä tohottaa maha edessä sojottaen ja oikein korostaa vatsan suuruutta kauniilla puseroilla [:D]
Ja eipä yhen yhtä lääkärireissua etten minä jotain hölmöä saisi aikaan... Minulla oli kotona klinikalta saatu pissinäytepurkki. Viime pissimisestä muistin kuinka hankalaa on sinne pikkupikkupurkkiiin [:@] tähdätä. Sitä roiskuu käsille ja purkin reunoille ja purkin paperinen etikettikin kastuu ja sitten levii muste eikä kukaan saa selvää siihen juuri kirjoittamastani nimestäni ja päivämäärästä sun muusta. Ja ennenkaikkea, ei oo kiva antaa jollekin käsiteltäväksi purkkia jonka ooon pissiny ympäri ämpäri enkä voi sitä ees kunnolla pestä. Joten, minä aattelin että nyt oon ihan sikafiksu [:D] ja pissin isompaan purkkiin josta sitten varovasti lirutan pikkupikkunäytepurkkiin. Hain siis keittiöstä sellasen puolen kilon muovisen jogurttipurkin, joita mulle on kertyny miljoonia ja jonka voin heittää myöhemmin roskiin. Ja eikun veskiin ja lirittämään purkkiin. Ja voi kun olikin paljon helpompaa, kun oli tilava purkki! [:)] Mutta siinä vaiheessa kun lorotin jogurttipurkista näytepurkkiin, tuli mieleeni että voi perhana, mitä jos tästä hyvin pesemästäni jogurttipurkista KUITENKIN jää jotain jogurttijäänteitä mun pissinäytteeseen. Jähmetyin kuin suolapatsas ja tuijotin itseäni suurin silmin peilistä. Naamani kalpeni ja minua alkoi tosissaan hirvittämään. Sitten käänsin katseeni hitaasti jogurttipurkin kylkeen, pahinta peläten. Ja kyllä, niinhän se tietty oli: LEHMÄNmaitojogurttiahan siinä TIETTY mun tsäkällä oli ollu! Aattelin heti että voi kun ois ollu ees VUOHENmaidosta tehtyä. Mutta että lehmän [&:] Ja näin jo mielessäni miten nolostuksesta tulipunaisena änkytän varovasti sanoa tohtorille "Tohtori, se virtsanäyte. Niin sitä vaan että mitenköhän tarkkaan te sen tutkitte. Että meneekö ihan laboratorioon saakka? Vaiko ihan vain noin silmääräisesti? Niin herra tohtori kun. Katsokaas kun. Hih! Niiin... Se on hieman vaikeaa tämän vatsan kanssa. Kun ei näe. Niin, ei näe. Jaa mitä? No pissimistä! Niin että sitten roiskuu. Ja purkkinne ovat hyvin, hyvin pieniä. Niin minä sitten keksin paremman keinon. Ja haluaisin jo tässä vaiheessa ilmoittaa teille, herra tohtori, että jos virtsanäytteestäni löytyy jotain lehmään viittaavaa..." [&:]
Menin kiroilemaan mokaani miehellenikin ja hän oli lähes sanaton. Katsoi vain ilmeellä "Voi perhanan taulapää! Tottakai se ei nyt enää oo niinku pitäis ku ne klinikan purkit on steriloituja ja nyt siellä on jotain jogurttijäänteitä!". Lisäksi T-paidassani oli tietty rinnoista vuotaneet maitotipat. Sentään vain kaksi läiskää, mutta mieheni ilmeestä päätellen olisi hyvin voinut sopia paremminkin 4 läiskää... Puuttui vain että olisin sanonut "Muuuuuuuuuu!"
Lääkäriin mentyämme oli tohtorini niin kiireisen oloinen ja vähän huonotuuliseltakin vaikutti, joten katsoin parhaaksi jättää sanomatta. Virtsanäytteessäni oli jotain ihmeellistä, kun hän kysyi heti että teinkö sen klinikalla vaiko kotona ja että siinä näytti olevan jotain "jälkiä". Vastasin naama punaisena että kotona sen tein, ja vilkaisin miestäni naurua pidätellen ja rukoillen silmilläni että "älä nyt vaan pliiiiiiiis kerro sille" [:D] Odotamme nyt siis mielenkiinnolla jos klinikalta soitellaan perään...
Anteeksi pissajutut [:D] Mutta tämähän ei vielä ole mitään, heinäkuussahan aloitamme oikein porukalle sitten kakkajututkin [:D]