Mepä ei olla ostettu paljoa mitään raskauden aikana, lällä lää! Mies on ostanut yhden haalarin ja pari kestaria, minä yhden t-paidan. Ei ole ollut kiirus, kun tavaraa piisaa jo entuudestaan :)
Saatiin siskoltani paljon heidän vauvansa vaatteita, joukossa on muutama 56 cm mutta suurin osa on kokoa 60. En ole aikonutkaan ostaa pienempiä, äkkiä se vauva kasvaa. Hihoja voi aina kääriä ja vie se vaippakin tilaa. Tuntuu turhalta ostaa kuukauden takia kalliita vaatteita. Eihän nuo pienet sillee vielä liikukaan, että isot vaatteet kamalasti häiritsisi.
Meillä on jo kaksi muovipussillista vaatteita, niin paljon saimme sisarelta. Osa on -09 äitiyspakkauksesta, osa hänen ostamiaan. Itse en ole ostanut kuin yhden 60 cm sinisen dino-paidan, kun se oli niin söpö ja alennuksessakin. Kovasti ajattelen, että sopii sitten pojalle, vaikken tiedä edes lapsen sukupuolta. No, menee se dinopaita tytölläkin. Lisäksi neulon parhaillani (siis en juuri nyt, mutta kumminkin [:D]) kesäistä ensineuletta. Katsotaan, mitä kaikkea tässä ehtii vielä käsillään tehdä.
Meille on kertynyt muutenkin aika kivasti tavaraa. Pari kantoliinaksi sopivaa liinaa ostettiin Marokosta jo pari vuotta sitten. S-kokoisia kestareita on kertynyt jo noin 6 kpl, pinnasänky on hankittu (patja tosin puuttuu) ja varastossa on lojunut jo pari vuotta miehen löytämät vaunut, jotka minun tosin pitää vielä tarkistaa ja hyväksyä. Ai niin, ja löytyy meiltä jopa rintapumppukin!
Meillä on tosiaan tätä kamaa kertynyt jo ennen raskautta ja sen yritystäkin. Mies on sellainen hamsteri ja löytöjen tekijä, eikä ole raaskinut heittää mitään pois. Juuri viskasin pois miehen kirpparilta halvalla ostamat lasten kumpparit kokoa 32 kun ajattelin, ettei noita kuitenkaan nyt ihan heti tarvita [:D]. Itse kun ehdin haaveilla lapsista jo pari vuotta ennen yrittämistä, keräilin kaikenlaista pientä lasta ajatellen.
Meillä ei siis ole mikään kiire hankintojen suhteen. Mies lupasi tehdä pinnasängyn päälle asetettavan, liikuteltavan hoitoalustan. Vaunut pitää vielä tarkastaa ja sitteri hankkia jossain välissä. Ja jos jostain taikois vielä ammeenkin ja pari ylimääräistä tuttipulloa. Muuten näyttää aika hyvältä, että tervetuloa vain tänne, nyytti!