Tervehdys kaikille... viikonlopun aikana alkoi jatkuva kuvotus, ei onneksi ole vielä ruokahaluun vaikuttanut, mutta koko ajan on semmonen olo että oksennus voisi tulla minä hetkenä hyvänsä. Väsymys jatkuu edelleen... viimeviikolla nukuin varmaan joka yö 9 tuntia plus parin tunnin päikkärit joka päivä töiden jälkeen :) Mieheni meinasi, että eihän tuo nyt paljon ole kun nukkuu kuitenkin kahden edestä :D
Mulla tulee välillä semmonen olo, että apua jos en ookkaan raskaana, jos ollaankin mieheni kanssa molemmat nähty testistä väärin. Kun oireet on kuitenkin ollu aika vähäisiä. Mietin jo että tekisin varmistustestin ennen ens viikon ultraa... välillä mietin että nehän nauraa meille siellä ultrassa kun mahassa ei ookkaan mitään :D No onneksi kuitenkin suurimmaksi osaksi tunnen olevani raskaana... Joten eiköhän siellä joku kovaa vauhtia kasva.
Joulua odotellessa....
Mulla tulee välillä semmonen olo, että apua jos en ookkaan raskaana, jos ollaankin mieheni kanssa molemmat nähty testistä väärin. Kun oireet on kuitenkin ollu aika vähäisiä. Mietin jo että tekisin varmistustestin ennen ens viikon ultraa... välillä mietin että nehän nauraa meille siellä ultrassa kun mahassa ei ookkaan mitään :D No onneksi kuitenkin suurimmaksi osaksi tunnen olevani raskaana... Joten eiköhän siellä joku kovaa vauhtia kasva.
Joulua odotellessa....
Kokeilkaa joku muukin! Tahdon tietää auttaako oikeasti vai oliko vain sattumaa, että sattui ellotuspäivät niille päiville, kun en rypäleitä syönyt. [:D][:D]