Hei
Olen Tolteekki ja halusin nyt tulla katselemaan mitä tällainen keskustelu ja yleensäkin raskaus asioiden seuraileminen/vertaisryhmien kanssa yhteydenpito on.
Maha täysin jännityksestä sekaisin... Olen juuri myös saanut positiivisen tuloksen vaikkakin sen "tiesin" aivan heti vamiiksikin. Viikkoja alle 5, ja kumma kyllä, niin selkeät tuntemukset oli heti alussa, POSITIIVISET, tietoisuutta ja konkreettisuutta lisäävät! ihana keveä leijunta, maailma muutti väriään ja olemustaan. Kaikki on tyynempää ja rauhaisampaa ja näyttää uudelta valoisalta. Tuota tunnetta on mahdotonta selittää kellekään, joka sitä ei ole tuntenut. Kaikki asiat vain ympärillä asettuvat kohdilleen ja ihan kuin saisi jonkun uuden ulottuvuuden ymmärryksen tasolla, sellaisen "heräämisen" maailman olemukseen...
Olen ensisynnyttäjä ja oikeastaan aika ulkona asioista vielä[:)] Ikää yli 30.
Itselläni on yksi traumaattinen kokemus raskaudesta takana ja nyt on kyllä täysin erilainen tilanne kaikin puolin. Siksi ehkä tämä tuntuukin erityiseltä, kun aikaisemmat asiat ovat antaneet uudet näkökulmat ja vahvuudet. Kiitollisuuden ja realismin.
Rakastan syksyä, sen tuoksuja ja turvaa, sitä kuinka se aika nostaa esiin sellaista mitä muina vuodenaikoina ei huomaa/aisti. Myös joulunaika on samettisen syvää ja se rauha, minkä se tuo meille. Ja nämäkin asiat saivat nyt vielä uuden merkityksen.
Realismia pitää olla ja varautumista ongelmiin sekä suruunkin, mutta: Ajatelkaamme kaikki nyt POSITIIVISESTI jotta vetovoimanlaki toteutuessaan vetää samanlaisia ajatuksia ja tapahtumia puoleensa.
Kivaa, että täällä voi jakaa kokemuksia ja kuunnella teitä muita. Tästä se uusi elämä alkaa!!! Onnea teille kaikille näihin elmän mullistaviin juttuihin, sekä arkeen, juhlaan, tuskaan, iloon, onneen, suruun, stressiin, rauhaan, hermoja raastaviin sekä onnenhuumaisiin hetkiin. Niitähän tämä tulee olemaan:)