Bixio, onnea, kiva kuulla[:)] Mites muutto?
Kävin ultrassa aamulla, lääkäri olikin sit sellainen joka ei virallisesti voi tehdä np-mittausta. Henkilön pitää tehdä vuodessa minimissään 400 np-mittausta ollakseen siihen pätevä. MUTTA hän sanoi että silmämäärällä kaikki ois normaalia. Viikon päästä mulla on se "oikea" sairaalan np-ultra eli sit selvii tarkemmin, mut mä todellakin helpotuin, ainakaan mitään isoa ei siis ole. Aivan hurja meno siellä oli. Tyyppi potki itseään irti "seinämästä", silleen ponkaisi ylös, ja siitä lekuri just sit aina sen niskan näkikin. Repeiltiin naurusta, oli niin kova pomppimaan[:D][:D][:D]
Lääkärin neuvo huolehtijoille oli: sovi itsesi kanssa esim tunti päivässä sitä pohtimis- ja huolehtimisaikaa. Kun olet sen huolehtinut, voit taas jatkaa normielämää sen päivän, huolehtiminen suoritettu.
Mutta siis, lääkärin kanssa keskusteltiin paljon ja hän neuvoi mulle ajattelutapoja ym. Mulla on tapana huolehtia liikaa ja unohtaa kaikki positiivinen, kaikki nauttiminen jää huolten varjoon. Lupasin lekurille nyt uskoa ja luottaa ja olla tyyni. Eihän täs muuta voikkaan. Eli joulumieli on ja tänään kerron omille vanhemmilleni. JÄNNITTÄÄ.
Katteri: niinpä, kai se riippuu ihmisestä, mut huoli toisensa jälkeen... Koitetaan nyt oppia nauttimaan ja antamaan itsemme "luonnon" käsiin. asiat menee niinkuin menee. öh... helppo sanoa... Ja usein nuo papa-poikkeavuudet on vaan ihan niitä tasolla "suljetaan varalta pois" juttuja. Mulla on parilla ystävällä ollut luokka 3, toisella ei ollut mitään ja jälkitarkastus puolen vuoden päähän, toisella oli jotain, ei okein kertonut, mutta se oli hoidettavissa helposti. Kerrohan sitten kun selviää. Jaksamisia ja edes pikkuisen niitä ilon hetkiäkin![:)]
taiga: mulla tietää kummitäti (saan jutella ja kysellä KOKO ajan kaikkea häneltä, turva) sekä yks paras ystävä. Vanhemmat saa tietää tänään ja mummu sitten alkuvuonna joka tarkoittaa siis että KOKO SUKU tietää[:D]
TyhjäSyli: sama täällä, jännää millainen masukka tulee olemaan. Oletko se TyhjäSyli jolla on sellainen blogi, missä on raskauteen ym liittyviä juttuja?