Kesäkuun kuulumisia

Nyt kun tyttö nukkuu kehdossaan niin äiti on pirteä kun Peipponen klo. 04.10! Pakko hankkia pimennysverhot makuuhuoneeseen. Pakko saada vielä unta b eli peiton alle piiloon (tää kännykällä surffailu ei kyllä asiaa edistä) :)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Ja täällä päätettiin että klo 5:30 on hyvä aika herätä!! Perkules!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onko kukaan mahdollisesti syönyt hiivasienentulehdukseen lääkettä vaikka imettääkin? Mulla ei oo ikinä ennen ollut, mutta nyt kutiaa ja kirvelee paikkoja sen verran paljon, että kävin hätäpäissäni hakemassa apteekista diflucan tabletin. Ja kuten kaikissa lääkkeiden pakkausselosteissa, myös tässä lukee, ettei saa käyttää ilman lääkärin määräystä. Tässä nyt on vaan ravattu lekurilla sen verran useesti, et ei millään jaksais tämän takia taas raahautua.

Lälly, soita apteekkiin ja kysy niiltä :) toivottavasti menee pian ohi tollanen!

Vaiva meni ohi ennen ku kerkesin lääkettä nielaisemaan. Kummallista. Voihan toi kutina kai johtua kuivista limakalvoistakin? Mut onpahan varalle, jos tulee tulevaisuudessa tarvetta. 16 euroa on kyllä mun mielestä ihan ryöstöhinta yhdestä tabletista!

Onko muilla, Lälly? Tullut antibiooteista vauvalle mahavaivaa? Mä alotin tänään kefexin-kuurin rintatulehdukseen ja vauva huutaa kuin syötävä!!!

Mä söin kefeksiniä ja trikozolia ja tuosta jälkimmäisestä sanottiin että vaikuttaisi vauvaankin. En ole kyllä huomannut muuta kuin satunnaista kakan päkistelyä, joka sekin kyllä suht nopeasti helpottuu kun turahtaa. Tosin ehkä toi huono nukkuminen ja tississä roikkuminen voi johtua siitä että masussa kaihertaa? Relat on kyllä ollu vauvalla käytössä.
Oma pötsi on gefiluskuurista huolimatta ollut kyllä tosi sekaisin, josko ei onneksi kipeä.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Kefexin pitäis olla hyvin siedetty mut eihän tolla vauvalla ole vielä mitään omaa kokemusta lääkkeistä et ihan itkettää syödäkään niitä koska väkisinkin vaikuttaa myös vauvan bakteeritasapainoon. Just oli joku artikkeli et antibioottikuuri sekoittaa suoliston oman bakteerikannan KAHDEKSI VUODEKSI!! Et kiva tappaa vauvan hyvät bakteerit jo heti kättelyssä :(

No jopas! Aika moisia myrkkyjä noi antibiootit. Tekis mieli jättää kuuri kesken ku olo kohentunut, mut tekisin sillä varmasti vain hallaa, ja ne hyvät bakteerit on varmaan menetetty jo ensimmäisen lääkkeen nieltyäni.

Me käytiin tänään kokeilemassa miten kaupassakäynti onnistuu tyttö manducassa ja se meni tosi hyvin! Tyttö oli ihan kotonaan repussa ja kaupassakin oli helppo kulkea ilman vaunuja. Vielä ei oo tullu vastaan mitään mistä tyttö ei tykkäis yhtään!

Ei olla mekään kohdattu vielä mitään mistä poika ei tykkäis. Ja hyvä hymis ku otit manducan puheeksi. Pitääkin kaivaa se kaapista ja pistää mies testaamaan. Eikö sulla paina sektiohaavaan se vyötärö remmi? Mä en vielä uskalla kokeilla ku on edelleen tosi turvonnu ja kipeä toi :( toisaalta onhan sulla jo enempi aikaa leikkauksesta.

Mulla ei oo ollu se haava kipee enää yli kahteen viikkoon! Mä oon elelly tässä ihan jo niinkun koko haavaa ei ois koskaan ollukaan :)

Pakko jakaa! Mullapa tuli tänään lauma 12 kesäsiä pojan nulikoita vaunuillessa vastaan! Huutelivat ihan pokkana että: "Ruma vauva, homo vauva"
Siis mitä helvettiä?! Arvatkaapa keittikö pikkusen!
Tää on vaan niin käsittämätöntä nykyään tää kasvattaminen tai parmminkin kasvattamatta jättäminen. Vai missä vika?
Ei itsellä tullut lapsena koskaan mieleenkään huudella vanhemmille ihmisille yhtään mitään, tai yleensäkään kellekään!

Mä oisin varmaan antanu korville! Ihan sama vaikka se ei sallittua olekaan, mut tommoset nulikat pitää pistää kuriin. Vaikka vanhempien tehtävähän se on, mut tommonen lauma ku saa jonkun "fiksun" idean ni siitä seuraa pahaa jälkeä..

Siis mitäh??? Aivan käsittämätöntä!!!

Takaisin